Basierend auf 83 geprüften Bewertungen

3,5 von 5
Von 85% der Gäste empfohlen
3,6 Sauberkeit der Zimmer
3,8 Service
3,3 Komfort der Zimmer
3,1 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 10.01.2024
A bit run down. Sent an access number that did not work. Information provided by Experian did not match actuality . We were told breakfast started at 6 30 but on arrival this turned out to be 8 bought two breakfasts that were not used
Kommentar von Hotelmanagement
11.01.2024 von M, Hotelmanagement
Firstly, let us extend our sincerest apologies for the bumpy ride you've had with us recently. It sounds like we've unintentionally turned your stay into a comedy of errors, and for that, we're truly sorry.Apparently, our access number decided to take a day off and play hide-and-seek. And the breakfast situation? Well, it seems , you did not understand good information, because is on the web site of Expedia-Week : Monday to Friday 6:30/9:30 - You arrive Friday, hours change, and our personnal give to you the good information- you take the decision reserve breakfast, we are not at fault if you didn't undestand-On a more serious note, we want to assure you that we're diving headfirst into fixing these hiccups. Thank you for your patience and good humor. We promise to tighten the screws and get our act together before your next visit.Best Regards,FC
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 06.09.2023 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
19.09.2023 von VB, Hotelmanagement
Dear OleThank you so muchSee you again soonHeartily
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 31.05.2023
The staff were really nice and helpful. I stayed at the Brit hotel for a week while I was visiting someone at the hospital nearby.
Kommentar von Hotelmanagement
31.05.2023 von The staff, Hotelmanagement
Thank you so much for your comments See you soonHeartilyReception
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 15.05.2023 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
16.05.2023 von ., Hotelmanagement
Monsieur Gassart,Nous n'avons pas l'habitude recevoir une note aussi basse, et nous sommes désolés que votre séjour ne se soit pas bien passé-Le courage vous a t-il manqué pour vous exprimer auprès du personnel ? Sachez que nous accordons beaucoup d'importance aux critiques constructives, en revanche les notes délétères sont sans intérêt,Excellente journée f
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 13.05.2023
.
Kommentar von Hotelmanagement
14.05.2023 von La réception, Hotelmanagement
Bonjour Mr A,Merci pour le feedback sur votre séjour- Encore bravo au fiston pour cette performance ! A bientôtBonne journée
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 02.04.2023 auf Hotels
Rigtig god service. Venlig og hjælpsom receptionist. Fint værelse med stor bruser. God lukket parkering
Kommentar von Hotelmanagement
03.04.2023 von Valérie, Hotelmanagement
Kære kunde,Tak fordi du deler den positive mening om dit ophold med os. Vi ønsker dig en smuk dag - glæder os til at se dig igenHjertelig
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 12.01.2023 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
20.01.2023 von La réception, Hotelmanagement
Bonsoir Madame G Myriam,Merci pour cet avis positif- Nous vous souhaitons une excellente journée et au plaisir de vous recevoir à nouveauBien cordialementEric et Valérie
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 30.09.2022 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
13.10.2022 von Valérie, Hotelmanagement
Bonjour cher cliente,Merci pour votre notation - Au plaisir de vous revoir lors de votre prochain passage dans la régionCordialementLa réception
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 11.09.2022 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
11.09.2022 von La réception, Hotelmanagement
Bonjour Ludovic,Merci pour cet avis positif,Nous vous souhaitons un excellent weekend et à très bientôt !Cordialement
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Très agréable

Veröffentlicht am 30.08.2022 auf Hotels
Ras rien à dire
Kommentar von Hotelmanagement
30.08.2022 von La réception, Hotelmanagement
Bonjour chère cliente,Merci de partager votre expérience avec nous. Au plaisir de vous recevoir lors de votre prochain passage sur Saint QuentinCordialement