Verkaufsautomat

Bewertungen von Motel 6 Enfield, CT - Hartford

2 out of 5
Motel 6 Enfield, CT - Hartford
11 Hazard Ave, Enfield, CT

Bewertungen

5,8
146 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
232 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
223 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
172 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
228 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,0/10

Sauberkeit

6,6/10

Personal & Service

5,0/10

Ausstattung

5,6/10

Zustand der Unterkunft

5,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Nadine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Wir dachten unser Wasserhahn wäre kaputt, weil wir das Wasser nicht zum Laufen brachten. Die Dame an der Rezeption hat uns versichert, dass sie den Handwerker schickt und falls es nicht zu reparieren wäre, sie uns in ein anderes Zimmer verlegen kann. Handwerker kam und hat den Wasserhahn zu Laufen gebracht. In direkter Nachbarschaft sind Einkaufs- und Restaurantmöglichkeiten.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

4/10 – Schlecht

Carsten

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Better stay away
Had to wait 1 h as booking for kingsize was made but only Queen available. Rooms extremely dirty. Sheets had hairs. Room had no air for days. Next day 4 policemen at room nearby. Shady people checking in watched. The only good thing was fast WiFi.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018

4/10 – Schlecht

Diana

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Für Familien definitiv nicht geeignet
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2017

2/10 – Ungenügend

Marie-Christine

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sale, dégoûtant, Désuet
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Michael

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Some advertised amenities were not there upon arrival. Paper thin walls with neighbors blasting music and yelling for hours. Room smelled horrible, not even sure what the smell was but it was horrid. Staff early morning started doing construction on the room next to me, woke to drill and saw noises and my room filled up with heavy sawdust smell. Could hardly breath
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 16. Apr. 2024
Hi Michael, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty.In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.Natalie #Team6

8/10 – Gut

gilberto

No hablan en español
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 16. Apr. 2024
Hi Gilberto, We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Jo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Unexpectedly large double room for a Motel 6. Clean and quiet.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 16. Apr. 2024
Hi Jo, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Devante

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 18. Apr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Basic accomodation: clean and functional. No frills. Items you might expect such as tissues and shampoo not provided. Convenient location just off I-91, but some traffic noise. No elevator to second floor rooms. Lots of plugs. Slept soundly.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 8. Apr. 2024
Hi Thomas, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Jeremy

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I mean it is a motel 6 but I have been to some really nice motel 6’ but this definitely is NOT ONE!!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 8. Apr. 2024
Hi Jeremy,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Esteban

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Is ok the areas but need a few thing to be done
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. März 2024
Hi Esteban, We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

Ivan

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. März 2024
Hi Ivan, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 – Hervorragend

Juliana

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Bueno
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. März 2024
Hola Juliana,¡Gracias por la calificación perfecta!Lilith#Equipo6

8/10 – Gut

Juliana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. März 2024
Hi JulianaThank you, we really do love getting such a positive rating! Lilith#Team6

8/10 – Gut

Melanie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and organized
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. Feb. 2024
Hi MelanieWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Hecmarieliz Cruz

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Feb. 2024
Hi Hecmarieliz,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Cable connection sucked!! Kept turning off,had to keep playing with plug for it to work.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 13. Feb. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Kerrie

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was rude. Instead of calling they just randomly knocked on my door and threatened to call the police at checkout. The room was nice but bedsheets were stained i asked for new ones and they said the laundry was closed. Overall decent place just didn't like the disrespect and disregard. Be more respectful to the guests
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 13. Feb. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Craig

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
It was clean .
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Feb. 2024
Hi Craig,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Monika

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Lynn

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

sherrie

Mit Haustieren gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The room had vomit or something on the toilet and on the floor by the toilet. Not a little, quite a big area and it had been there awhile. The door handles to the room are loose and difficult to use because the deadbolt keeps falling down. Otherwise the linens and towels were clean. Very noisy heater and road outside. Park in the front because it doesn't feel safe in back lot.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 8. Jan. 2024
Hi SherrieAfter reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Luis Miguel

Gut: Ausstattung

4/10 – Schlecht

Veronica

There were burn marks on everything and the blankets had tons of holes from being burned. People also had tried to come into the room so many times, and once I unlocked the door, people were just walking right in. They didn’t wait till I was checked out. Not sure if I would stay again
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 20. Dez. 2023
Hi Veronica,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Jose

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

R Randall

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft

4/10 – Schlecht

Omayra

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Toilet leaked and the heater was on the fritz. TV wasn't working and when calling the room phone didn't work. No one would come to the room nor offer to move us.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 20. Nov. 2023
Hi Omayra,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

4/10 – Schlecht

Stacy

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Descent price-however very unclean and not updated!!! Toilet didn’t flush and when asked for a plunger we had to go get it from the staff-they didn’t offer to fix it. 1 inch gap mounded the door to the outside…. It was below freezing!!! Door on the bathroom was half gone!! Would not stay again… positive, it was quiet!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 20. Nov. 2023
Hi StacyAfter reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Lilith#Team6

6/10 – Okay

Jacqueline

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Good location!
It was a great location. The room was kinda small and it smelled like cigarettes and it was a non smoking room.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 20. Nov. 2023
Hi Jacqueline,Thank you for positively rating your stay!!Lilith#Team6

8/10 – Gut

Jonathan

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

2/10 – Ungenügend

Jessie

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

2/10 – Ungenügend

Dorothy

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The only thing good was price.
Smelly, run down and dirty. I got no sleep because it was so gross. You get what you pay for I guess.
White door?
A little friend!
WTH
Blood?
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 13. Nov. 2023
Hi Dorothy,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Ashley

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I enjoyed the stay. Was very quiet and very private know one bothered me and anything I needed my needs were met to every expectations. It was a little outdated but for the price you can't beat it.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 13. Nov. 2023
Hi Ashley, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Joy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very basic. Towels very thin. Next door customers very noisy.
Antwort von Brand Experience Team am 13. Nov. 2023
Hi Joy,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Adam

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Ismail

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property had only half of the amenities it stated it had. No microwave, no fridge, water didn’t work for the first 2 hours, and HORRIBLE customer service. The office attendant was super rude and dismissive.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Nancy Y. am 6. Nov. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Mike

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

BEN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ALWAYS NICE WHEN I STAY HERE
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Nancy Y. am 6. Nov. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Luis Miguel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
For the price it was nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Nancy Y. am 6. Nov. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Russell

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Do not recommend unless nothing else
It was a very old motel. Outlets were unusable. Blankets had cigarette burn holes. Everything felt outdated.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Nancy Y. am 6. Nov. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Thomas

Mit der Familie gereist
The hotel was ok, but the hotel staff were awesome for
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 30. Okt. 2023
Hi Thomas,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Andrew

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Roland

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung

10/10 – Hervorragend

Kathleen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

6/10 – Okay

Herve

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Robert Trent

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Katy

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The part i did not like is that the bed was to small when i booked a king bed and i a twin and there was no microwave or a fridge and i said when i booked the room there was not very satisfied
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 25. Okt. 2023
Hi Katy,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Peter

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

John

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023