Basierend auf 1.598 geprüften Bewertungen

4,3 von 5
Von 87% der Gäste empfohlen
4,4 Sauberkeit der Zimmer
4,3 Service
4,3 Komfort der Zimmer
4,3 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 16.08.2019
Wegen eines lokalen Festes, war es im ursprünglichen Zimmer recht laut. Zimmer wurde sofort gewechselt, auf die andere Seite des Flures
Kommentar von Hotelmanagement
04.09.2019 von Andy So, Hotelmanagement
Dear Guest, Thanks a million for your five-star rating! It is amazing to read that your recent stay was exceptional. We will continue providing excellent service and comfy environment for our guests. Please share your ‘pentastic’ experience with your family and friends. We’d love to create another memorable stay for you! With best regards, Andy So Area General Manager
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 28.06.2019
again done everything right, nice place, nice people, nice surroundings, subway nearby :-)
Kommentar von Hotelmanagement
11.07.2019 von Andy So, Hotelmanagement
Dear Traveler, Thanks a lot for your sweet words. How amazing it is to read that you were fully satisfied with your recent stay. Your sweet compliments to our hotel, friendly pentapeople and neighbourhood are a huge encouragement for us. Do share your ‘pentastic’ moment with your family and friends and visit us again. We can’t wait to create another incredible memory for you soon! With best regards, Andy So Area General Manager
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 16.04.2019
Mir wurde meine Apple Air pods von der Putzfrau geklaut
Kommentar von Hotelmanagement
03.05.2019 von Andy So, Hotelmanagement
Dear Guest, Thank you for taking time to write us a review. We regret to learn that you have missed your AirPods during your stay in Hong Kong. Penta always takes guests’ safety as top priority. We were concerned about the experience you had encountered, therefore my team has been following up the case with you directly since 14 April 2019. Despite carrying a number of thorough checks of your room and reviewing our CCTV system, we are sorry to have informed you that the result was negative. We understand your worries about the missing items, so we have strongly recommended you in our nearly 10 email correspondences to report your case to the Hong Kong Police which is the authority to handle this issue and to prove either the innocence of my team or unfortunately misconduct. Once again, we are sorry about your experience with us and we appreciate you bringing this issue to our attention. If there is anything we can do for you, please let us know and we will be delighted to assist you as always. With best regards, Andy So Area General Manager
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 13.04.2019
Location ist gut, Public Transport ist nah gelegen. Frühstücken lässt sich auch gut in den Nahe gelegenen Centern Mikiki oder Plaza Hollywood. Das penta Restaurant ist ok, aber persönlich haben wir es 2 mal ausprobiert und entschieden uns da nie wieder blicken zu lassen (fanden es nicht lecker). Das Gym ist gut ausgestattet. Zu den Zimmern: es gibt keinen Schrank, dafür aber eine Kleiderstange und lange Ablage. Was ich schön fand: die Sitzbank am Fenster.
Kommentar von Hotelmanagement
24.04.2019 von Andy So, Hotelmanagement
Dear Guest, Thanks for sharing your experience with us. We are glad to learn that you were greatly satisfied with your recent stay particularly our location, breakfast and facilities. Your feedback regarding the taste of our food is well noted, we would appreciate if you could provide more details so that we could see how we could improve. We hope to greet you again shortly. With best regards, Andy So Area General Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 02.04.2019
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 29.03.2019 auf Hotels
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 29.03.2019 auf Hotels
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 22.03.2019
Außer der Lage nicht perfekt,war alles sehr gut. War für 4 Tage in Hongkong und dieses Hotel gebucht. Frühstückangebot gut und lecker,Preisleistungsverhältnis sehr gut.
Kommentar von Hotelmanagement
29.03.2019 von Andy So, Hotelmanagement
Dear Traveler, Thank you for sharing your experience with us. We are glad to learn that you were greatly enjoyed your recent stay in particular to our breakfast buffet. We will continue strive for providing excellent service and provide homey environment for our guests. Please share your ‘pentaexperience’ and come back soon! We look forward to greeting you back soon. With best regards, Andy So Area General Manager
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 17.02.2019
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 17.01.2019
Sehr modernes Hotel in Stadt nähe, man wohnt sehr nah an der Bahnstation und hat in der Nachbarschaft viele Möglichkeiten Essen zu gehen. Das Hotel hat für den Preis den wir insgesamt gezahlt haben alle Vorraussetzungen übertroffen. Das einzige was uns an dem Zimmer gestört hat ist, dass es keine Schränke gibt wo man seine Klamotten unterbringen kann, somit haben wir 2 Wochen lang aus unserem Koffern gelebt was aber auch nicht schlimm war.
Kommentar von Hotelmanagement
30.01.2019 von Andy So, Hotelmanagement
Dear guest, Thanks a lot for your 5-star rating! We are more than thrilled to read that you had a perfect stay with us and found us value for money! Regarding your inconvenient experience about using our closet, please be assured that we do have an open closet with hangers in every of our guestroom. Should you require any assistance during your stay with us next time, please feel free to let us know and our guest services team will be delighted to assist you 24 hours a day. We look forward to your second stay in pentahotel Hong Kong, Kowloon! With best regards, Andy So Area General Manager