Basierend auf 680 geprüften Bewertungen

4,4 von 5
Von 83% der Gäste empfohlen
4,5 Sauberkeit der Zimmer
4,4 Service
4,5 Komfort der Zimmer
4,4 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 06.04.2024
Kommentar von Hotelmanagement
09.04.2024 von Maryia, Hotelmanagement
Dear Reinhard,Thank you for the perfect rating! We're thrilled to hear you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back soon.Best regards,
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 13.10.2023 auf Ebookers
all good - will come back
Kommentar von Hotelmanagement
27.10.2023 von Maryia, Hotelmanagement
Dear Christian,we are happy to hear you had a great time!Looking forward to your next visit!
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 10.08.2023
Perfect vacation with the family. Excellent service
Kommentar von Hotelmanagement
12.08.2023 von Maryia, Hotelmanagement
Dear David,Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to have been part of your perfect family vacation and that you appreciated our excellent service. Your kind words are truly appreciated.We look forward to the opportunity of welcoming you and your family back for another fantastic stay in the future. If you need anything or have any questions, please feel free to reach out.Warm regards,
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 25.07.2023
Unser Familienurlaub im Rixos the Palm in Dubai war einfach großartig! Das All-Inclusive-Angebot hat uns voll und ganz überzeugt - die Qualität der Speisen und Getränke war wirklich hervorragend. Besonders die Abende im Steak-Restaurant und beim Italiener waren ein Genuss für unseren Gaumen. Das Servicepersonal war äußerst aufmerksam und immer darum bemüht, dass es uns an nichts fehlt. Die Lage des Hotels ist einfach perfekt für einen entspannten Badeurlaub. Wenn man Lust hat, die Stadt zu erkunden, empfiehlt es sich wirklich, ein Mietauto zu nehmen - so konnten wir die faszinierenden Seiten von Dubai in vollen Zügen entdecken. Nur schade, dass das Selfparking trotz Angabe nicht verfügbar war. Das Zimmer war zwar geräumig und sauber, jedoch war es ein wenig abgewohnt. Leider hatten wir das Pech, ein Zimmer direkt über der Bar1 zu bekommen, und abends war es zwischen 21 und 24 Uhr ziemlich laut und die Musik drang gut hörbar in unser Zimmer. Die verschiedenen Pools des Hotels sind wunderschön gestaltet und laden zum Entspannen ein. Aber wie erwartet, wurden die Liegen schon früh morgens reserviert, was ein bisschen schade war. Leider waren die Liegebetten nur einigen Gästen vorbehalten. Doch der Fruchtstand am Pool war super - jeden Tag wurden wir mit frischen Vitaminen verwöhnt. Im Sommer sollte man allerdings keine Abkühlung im Meer erwarten - das Badewannenwasser zuhause ist kühler ;-
Kommentar von Hotelmanagement
01.08.2023 von Maryia, Hotelmanagement
Dear Fischer,Thank you for choosing Rixos the Palm in Dubai for your family vacation and for sharing your feedback with us. We are thrilled to hear that you had a great time and enjoyed the all-inclusive experience, especially the quality of the food and drinks at our restaurants, particularly the steakhouse and Italian options. It brings us joy to know that our attentive service left a positive impression on you and that you found our location ideal for a relaxing beach holiday. We appreciate your recommendation of renting a car to explore the fascinating sights of Dubai.However, we apologize for any inconvenience you experienced with the self-parking, and we will ensure this is addressed to avoid any future issues, also our valet team is here to assist our guests anytime. Your comments about the room have been noted, and we will take steps to improve and refresh our accommodations for an even better guest experience.Regarding the noise from the bar and the early reservation of poolside loungers, we regret any disturbance caused. We will look into ways to enhance our guests' comfort in these areas.We are delighted that you enjoyed our beautifully designed pools and the refreshing fruit stand by the poolside. We take note of your comments about the availability of sunbeds and will find ways to ensure a fair allocation for all our guests.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you and your family back for another fantastic holiday.Best regards,MaryiaGuest Relations Team
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 11.04.2023
Thank you
Kommentar von Hotelmanagement
14.04.2023 von Maryia, Hotelmanagement
Dear Johann,we appreciate your review and hope to see you again
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 30.12.2022 auf Ebookers
Kommentar von Hotelmanagement
07.04.2023 von Maryia, Hotelmanagement
Dear Dalibor,Thank you for choosing our resort and for your feedback. We are looking forward to your next visit.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 27.12.2022
Sehr gutes Hotel mit hervorragendem Service. Besonderer Dank an die deutschen Gästebetreuer und an Onur Cakmak von Reception.
Kommentar von Hotelmanagement
28.12.2022 von Maryia, Hotelmanagement
Dear Jurij,Greetings from Rixos The Palm!We appreciate your detailed feedback and looking forward to your next visit.Best regards!
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 16.02.2022
Super freundliches Personal tolles Essen
Kommentar von Hotelmanagement
18.02.2022 von Guest relations team. , Hotelmanagement
Dear Hans Klaus, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Rixos The Palm Dubai. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 11.10.2021 auf Ebookers
Sehr enttäuschend - Zimmer eher alt. Wurde immer sehr spät am Nachmittag aufgeräumt. Kids Club sehr klein. Würde nicht nochmals dort hin gehen.
Kommentar von Hotelmanagement
30.10.2021 von Maryia, Hotelmanagement
Dear Shefki, its unfortunate we could not fulfill your expectations. Please accept our apologize. Warmest regards, Maryia
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Muenchen

Veröffentlicht am 28.08.2021
Familiensuite sehr groß und sauber, Essen bis auf die Spezialrestaurants sehr Standard.
Kommentar von Hotelmanagement
15.09.2021 von Guest relations team. , Hotelmanagement
Dear Claudia, Thank you very much for your valuable feedback. Your comments in regards to the food at the buffet, we will definitely take in to our consideration. We hope we will have another opportunity to serve you better. Kind regards,