Außenbereich

Bewertungen von Motel 6 Colorado Springs, CO - Air Force Academy

2 out of 5
Motel 6 Colorado Springs, CO - Air Force Academy
8280 Voyager Pkwy at Razorback Road, Colorado Springs, CO

Bewertungen

6,6
294 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
198 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
160 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
136 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
217 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,8/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

6,2/10

Zustand der Unterkunft

6,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Manuel

Einmal und nie wieder
Der Empfang-Bereich ist sehr ansprechend, leider traf dies auf das Zimmer nicht zu. Zimmer war zweckmässig eingerichtet. Die Klimaanlage konnte nicht ausgeschaltet werden und lief nonstop. Dazu wurde das Zimmer während des Aufenthaltes (2 Nächte) nie gemacht.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Brand Experience Team am 14. Juni 2022
Hallo Manuel, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Bewertung mit uns zu teilen. Wir freuen uns auch über Ihr Feedback zu Möglichkeiten, wie wir unseren Gästen einen noch komfortableren Aufenthalt bieten können. Maz K. #Team6

2/10 – Ungenügend

Michael

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nice hotel with the exception of the crack heads keeping everyone up all night! Not worth the savings, I will stay at a different hotel next time!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Tasha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All of the front staff was very helpful and accommodating :) also my room was very clean & the location is amazing! There’s a Walmart right across and many food options nearby.

4/10 – Schlecht

John

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room smells like cigarette butts and fabuloso. The whole premises stuck like fabuloso so strong.. you can water that stuff down you know. Beds smell like chemicals and musty too. This is more of a flop house/ trap house than motel. They also insist on a $75 deposit on top of the room fee and somehow still give you a nasty room with these costs. Don’t recommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Courtney

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly and accommodating staff. The room was clean and comfortable, and the area is beautiful. Highly recommend if you’re in the Colorado Springs area!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 15. Apr. 2024
Hi Courtney, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Faith

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It’s was a good stay
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Yender, Orlando

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. März 2024
Hola Yender,¡Gracias por la calificación perfecta!Lilith#Equipo6

10/10 – Hervorragend

Yender, Orlando

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente todo
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 5. März 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Brian

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This complex reeked of pot smoke. This hotel was obviously being used has a homeless shelter. Parking was almost non existent. There were junked cars in the parking lot that never left and people were constantly in those cars. Hotel room was clean, but very sparce, water pressure in the shower was extremely low, like showering in a fountain.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. Feb. 2024
Hi Brian,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Jermeka

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Feb. 2024
Hi Jermeka,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Feb. 2024
Hi Robert, Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6

4/10 – Schlecht

Thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
No hot water in the morning. Towels and bedding were dirty. Had to check for bed bugs. Thank God there were none.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 13. Feb. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very friendly management and staff
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Joshua

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hi Joshua,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

8/10 – Gut

Cory

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Stayed for a week was cheep and clean
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Jan. 2024
Hi Cory, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Brandy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay for the price
Motel 6 offers a basic, no-frills experience. While the exterior appeared run-down, our room had been newly remodeled and provided a comfortable bed, ample heat, a refrigerator, and a basic TV. The only drawback was inconsistent water temperature and pressure, though we were informed of this upon check-in. The friendly and welcoming staff, along with the motel's convenient location, made us feel safe and ensured a comfortable stay at an affordable price.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 23. Jan. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Charles

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No hot water during the stay after 9am. I work at night and got to take cold showers for 2 days. I will never, ever, EVER go back there. Oh and the tv didnt work either. Save your money. There are other places just blocks away that are in the same price range but are much nicer and dont charge you a 75 dollar deposit that they take over a week to return. Worst hotel ever.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Nancy Y. am 23. Jan. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Becky

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This place is awful! Don't stay here!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Jan. 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Jason

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Check in was great but no hot water to shower in the morning and the guy at checkout didn’t even look up at me. So disappointed.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Cynthia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
great location
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 1. Jan. 2024
Hi Cynthia, Thank you so much for your review, we really appreciate the support. We look forward to seeing you again soon! Cameron A. #Team6

10/10 – Hervorragend

Cynthia

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Cynthia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

sean

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Cynthia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay, enjoyed ourselves, quiet location extremely close (2 min) to everything you need
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Ivy

Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Fernando

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Johnny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Theresa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
No tv
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Russell

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect location great price, no hot water my second day and couldn't get the TV to work
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 26. Dez. 2023
Hi Russell,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

8/10 – Gut

Christopher

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
No tv in my room. Odd. But a great night clerk.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 20. Dez. 2023
Hi Christopher, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Cynthia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Oscar

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Cynthia

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Rebekah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Joshua, Bremerton

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Mario

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Nothing!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 7. Dez. 2023
Hi Mario,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

8/10 – Gut

Justice

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

2/10 – Ungenügend

Jacob

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I saw the police parked in this motel recently. Thw situation looked bad.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 30. Nov. 2023
Hi Jacob,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Jacob

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Affordable one day, too expensive the next. I preferred the Travelodge.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 30. Nov. 2023
Hi Jacob,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Jacob

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The housekeeping walked in on me naked 2 times. It would be nice if they understood English
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 30. Nov. 2023
Hi Jacob,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Jacob

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

2/10 – Ungenügend

Jacob

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I once saw a customer complain about a watermelon in their fridge when they walked in. Please clean the rooms
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 30. Nov. 2023
Hi Jacob,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Jacob

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Awful
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 30. Nov. 2023
Hi Jacob,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Jacob

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Its always bad. No matter the room
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 30. Nov. 2023
Hi Jacob,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Zac

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Mario

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotels review
The young white girl with piercings was very helpful at front desk she had me checked in and on my way super fast. Great smile don't remember name wish i did.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Nancy Y. am 28. Nov. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

chad

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Little to no hot water my entire stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Nancy Y. am 28. Nov. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Mario

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The young girl with piercings at front was very helpful and friendly. She made sure i was taken care with a pretty smile.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

6/10 – Okay

Marvin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023