Außenbereich

Bewertungen von De Vere Cotswold Water Park

4 out of 5
De Vere Cotswold Water Park
Lake 6 Spine Road East, South Cerney, Cirencester, England

Bewertungen

8,2

Sehr gut

409 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
361 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
158 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
52 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
21 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel with indoor pool, sauna, gym, restaurant, ... in perfect condition. Decks just in front of the rooms offer a splendid view on a little lake situated right next to the hotel. Furnishing in the big rooms is up to date and stylish. Well functioning Wifi. in Summary an excellent hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017

10/10 – Hervorragend

Holly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice view's, clean, quiet, food was nice. Staff all lovely. Was a lovely weekend
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 24. Apr. 2024
Dear Holly,Thank you for the great review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 – Hervorragend

Charlene

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved this place reallt beautiful surroundings, nice spa and lovely restaurant.
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 20. Apr. 2024
Dear Charlene,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 – Hervorragend

jackie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My second time at this property. Beautiful lakeside setting. Well kept very clean. We asked for a later check out for all 3 rooms and it was no problem. Very friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 15. Apr. 2024
Dear Jackie,Thank you for the great review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

4/10 – Schlecht

Victoria

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 15. Apr. 2024
Dear Victoria,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved the hotel estate, very beautiful. Swans gliding in the lake outside the hotel room made a fantastic start to the day. Breakfast was enormous and we could take our time with it. Fantastic holiday for the family.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 11. Apr. 2024
Dear Michelle,Thank you for the great review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 – Gut

Lucia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely facilities. Just the room needed a bit of a refurb, particularity the bathroom. Spa was good and breakfast was good also.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 11. Apr. 2024
Dear Lucia,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 – Gut

Stephanie

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not much to do in the area, I do think £30 per dog is abit too expensive although was given a bed/bowl & towel for the dog. Wasn’t given food or treats as stated when booking. Room definitely needed a fridge, other then that couldn’t fault the place lovely complex Thankyou
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 11. Apr. 2024
Dear Stephanie,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 – Gut

Jinali

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 4. Apr. 2024
Dear Jinali,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 – Gut

michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Didn't like the pillows in room. Too soft, though didn't complain. Breakfast was good. But food in other venues around property were not to our liking. Overall would come again and recommend to others.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 4. Apr. 2024
Dear Michael,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 – Gut

Carmelle, Northants

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Good size room - needs refurbishing as lots of paint chips/marks etc. Shower door odd 1 even when fully shut, ad gaps and leaks occurred!! Shame the pool is only available to people who book spa treatments 😞
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 4. Apr. 2024
Dear Carmelle,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 – Gut

Ashley

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely place only criticism would be the radiator was off and how hot the room was and I heard the same issue from other guests.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 1. Apr. 2024
Dear Ashley,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 – Gut

Andrew

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location large clean rooms. Ours had a balcony overlooking a small inlet off the lake. However, their insistence on sticking to breakfast sittings at 6:30, 7:30, 8:30 or 9:30 even when quite is very inconvenient. It also means that food prepared for one sitting is still left out for the next one or two, one or two hours later. As a result, our eggs were like rubber and bacon barely edible as it had hardened like plastic and the sausage had developed hard thick skins! A real shame because clearly the food is good quality just left far too long under the heat lamps causing it to plasticise.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 20. März 2024
Dear Andrew,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 – Gut

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very comfortable and spacious room. Lovely pool/spa. Great buffet breakfast. Menu in the restaurant did not really match the quality of the hotel. Wine was expensive, but good.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 20. März 2024
Dear Michael,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 – Gut

Steve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager) am 17. März 2024
Dear Steve,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 – Gut

Mrs Sheila D

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything easy!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 12. März 2024
Dear Mrs Sheila D,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 4. März 2024
Dear Daniel,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 – Gut

Miccy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wasn’t quite what we were expecting, it was busier than we thought or imagined but it was half term I guess and it’s good to see business booming. Nice big comfy bed and lovely bedding. Nice breakfasts too.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 22. Feb. 2024
Dear Miccy,Thank you for your review. We hope to welcome you back again. Best wishes.

6/10 – Okay

David

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
This was our second stay at this hotel. It will be our last. From chick-in, rooms not all ready on time, to having to wait for 40 mins to get a drink from the bar and only when we chased it up, the service wasn't great. We were overcharged fro breakfasts - should have been six but charged for nine - our key card didn't work and had to keep recharging it. Also, what a cheek to ask to pay £10 to use the spa when it is supposed to be part of the package. The only reason we chose to stay here was because it allowed dogs. Our room wasn't serviced either. All in all, a hugely disappointing stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 19. Feb. 2024
Dear David,Thank you for the review! I am sorry you found everything disappointing. Please feel free to contact us on waterpark.grm@devere.com and we can sort something out for you. Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

2/10 – Ungenügend

Tracy

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a lovely night away, good walks, lovely location and very accommodating for my dog ! Definitely recommend for dog owners if you want to get away without leaving your furry friends behind !
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 18. Feb. 2024
Dear Tracy,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 – Gut

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Extremely comfortable beds and good sized rooms
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 18. Feb. 2024
Dear Michael,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 – Gut

Lesley

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Foyer was lovely- loved the plants and the dogs! Bed was SO hard we barely slept but otherwise lovely buffet breakfast, pizzeria was fab and walks were really nice- very flooded due to the time of year so lots of laughs going through deep areas and slippery parts. Definitely recommend wellies rather than walking boots!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 18. Feb. 2024
Dear Lesley,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 – Hervorragend

Julie

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 21. März 2024
Dear Julie,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

6/10 – Okay

Natalie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 17. Feb. 2024
Dear Natalie,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 – Hervorragend

Tilly

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property and its surroundings were beautiful. It was easy to find and the staff were friendly and helpful. We ate dinner and breakfast in the Brasserie - both meals were delicious and the service was brilliant. We could not fault the staff in the brasserie and their hard work. In the room, we pleased with the updated bedroom and lovely decoration. However, the bathroom seemed a bit dated with some bubbling paint on the ceiling and touch-ups needed in many places. In the bedroom window, there was black mould in the corners/on the skirting board below which definitely needed seeing to. Overall, we were very happy with the stay and would recommend the hotel to others.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 16. Feb. 2024
Dear Tilly,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 – Hervorragend

Ryan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Some areas are looking tired and well used, but generally clean and tidy. Always pleasant staff though.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 15. Feb. 2024
Dear Ryan,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

6/10 – Okay

Craig

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 15. Feb. 2024
Dear Craig,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 – Hervorragend

Paul

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 21. März 2024
Dear Paul,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Advertising a pool, but only when you arrive do you find out that you can only use if someone in your party is getting a spa treatment. Room was large but for the price it felt uncared for and in need of a refresh, views across a car park rather than lakes were really disappointing. Breakfast was good and restaurant had fabulous outlook across the lake, but overall disappointing and would not recommend.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Dan Kelly (General Manager) am 1. Feb. 2024
Dear Huw,Thank you for the review! I am sorry you felt the room could of done with a refresh and you found the hotel disappointing. Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 – Hervorragend

Jayne

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Dan Kelly (General Manager) am 1. Feb. 2024
Dear Jayne,Thank you for the great review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 – Hervorragend

Jason

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place for work or leisure
I am so glad that I stayed here, everything was perfect. Pretty, well appointed and friendly staff. I booked last minute and arrived early, they accommodated this and my dog, allowing us to check in early. There was lots of fussing for him and dog treats too, that wins points from me! The facilities are lovely, restaurant, bar, gym, spa, pool, steam room we tried them all … a surprise as it was a business trip… The sauna was broken but that didn’t really spoil things. We definitely will return.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager) am 1. Feb. 2024
Dear Jason,Thank you for the great review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 – Hervorragend

Graham

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was quiet and the view from my room in the sunshine was very relaxing. Staff friendly and helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager) am 1. Feb. 2024
Dear Graham,Thank you for the great review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager) am 1. Feb. 2024
Dear Thomas,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 – Gut

Angela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager) am 1. Feb. 2024
Dear Angela,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 – Gut

David

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was iverall good but its a it overpriced in the restauarnts. Me and my 6 yearscold soent £85 at dinner. £13 per glass of wine was expensive
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager) am 1. Feb. 2024
Dear David,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 – Hervorragend

Julie

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 12. Jan. 2024
Dear Julie,Thank you for the great review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 – Hervorragend

Tina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Relaxing stay
Friendly welcoming stay. Room was lovely with great view. Staff had made our room lovely as was a celebration. Thank you. Breakfast was very nicely cooked and cold choices with lake view. Brasserie was good staff and very tasty.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 12. Jan. 2024
Dear Tina,Thank you for the great review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 – Hervorragend

Kiran

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 12. Jan. 2024
Dear Kiran,Thank you for the great review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

6/10 – Okay

nga kei

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The hotel is huge and with nice environment. Quite a number of parking space. However it’s winter time and the activities are not available for playing. The location is not real close to other spots. But it has several restaurants for choosing which is good. Staff are nice and helpful. Room is a bit dated. A bit disappointing that no toiletries are provided in room, not even bottles of water and this is a room for over £100/day!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 12. Jan. 2024
Dear Nga Kei,Thank you for the review! I am sorry the room was a bit dated and no toiletries were provided. But I am glad our staff were nice. Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 – Gut

David

Mit dem Partner gereist
Lovely place, think maybe there should be a bar area that dogs aren’t allowed in - seemed to be a lot in the main bar area some quite large and vocal. Generally though a nice place
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 12. Jan. 2024
Dear David,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

6/10 – Okay

Haris

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 12. Jan. 2024
Dear Haris,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gluten free
Could improve how they handle allergies. A separate gluten free area was good but a board listing ingredients isn't. The chef talked us through what was and wasn't GF which was good. Auto immune diseases such aa coeliacs are critical and should be handled ultra carefully. In all other respects our stay was good.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 5. Jan. 2024
Hello,Thank you for your review and feedback. Your feedback has been sent back to the relevant departments and will help us improve on ourselves. We hope to welcome you back again. Best wishes.

8/10 – Gut

Luke

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 8. Feb. 2024
Dear Luke,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 – Gut

Lisa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely stay with wonderful facilities. Just a shame that we experienced a power cut on of the days so we were u able to use the facilities
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 2. Jan. 2024
Dear Lisa,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 – Gut

Tim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 2. Jan. 2024
Dear Tim,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 – Gut

William

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Good facilities and large room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 2. Jan. 2024
Dear William,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 – Gut

Roland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 19. Dez. 2023
Dear Roland,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 – Hervorragend

Tony

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
One night stay
Was simply a bed for the night but as good as my expectation.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 15. Dez. 2023
Dear Tony,Thank you for the review of our hotel. I hope to see you soon again. Best wishes.

8/10 – Gut

Wendy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Poor gluten free option in restaurant and bar
All good except for very limited gluten free menu choices in restaurant and bar
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 15. Dez. 2023
Dear Wendy,Thank you for your the review of our hotel. I hope to see you soon again. Best wishes.

6/10 – Okay

Marcus

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Dan Kelly (General Manager). am 5. Dez. 2023
Dear Marcus,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).