Privatstrand in der Nähe, Liegestühle, Sonnenschirme, Strandtücher

Bewertungen von Hôtel Barrière Le Gray d'Albion

4 out of 5
Hôtel Barrière Le Gray d'Albion
38 Rue Des Serbes, Cannes, Alpes-Maritimes

Bewertungen

8,8

Hervorragend

565 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
302 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
75 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
30 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
28 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Hüseyin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Einfach mur empfehlenswert
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Julia Demure, Guest Service am 27. März 2024
Dear Hüseyin,Thank you very much for taking the time to share such positive feedback with us. We are glad you were thrilled with your stay and our facilities. All the Barrière Le Gray d'Albion team is looking forward to welcoming you again soon.Best regards, Julia DEMURE Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 – Hervorragend

Marianne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Julia Demure, Guest Service am 9. Nov. 2023
Dear Marianne, We are delighted to have contributed to making your stay a memorable one and hope to have the pleasure of seeing you again very soon.Best regards,Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 – Hervorragend

Begüm

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Julia Demure, Guest Service am 4. Okt. 2023
Dear Begüm,Thank you for your 5-star review ! Your positive feedback is highly appreciated.We are looking forwards to see you soon again !Best regards.Julia DEMUREClient services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

8/10 – Gut

Behram

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Victor on the reception 👎 Imer or emir 👍
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Constance, Assistante de direction am 24. Okt. 2023
Cher Behram, Un grand merci pour votre récent séjour parmi nous ainsi que pour le partage de votre expérience. Nous sommes ravis d'avoir été à la hauteur de vos attentes, et c'est avec plaisir que nous vous accueillerons de nouveau à l'Hôtel Barrière Le Gray d'Albion Cannes lors de votre prochaine visite sur la Côte d’Azur.Très sincèrement, Constance, Assistante de direction

8/10 – Gut

Yusuf

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parkplatz kostet 28.- pro Tag Schade
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

Babac

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Toplage schöne Zimmer leider bei diesem Wetter hat die Klimaanlage nicht so gut funktioniert
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Armin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Christina

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022

4/10 – Schlecht

Erna

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2021
Antwort von Anne-Lyse, Guest Service Center am 23. Nov. 2021
Dear Erna, Thank you for taking the time to share your feedback. It seems that you were not entirely satisfied with your experience with us. Also and in order to take the corrective measures to improve our services, we would like to have your impressions. Please feel free to contact us to do so. Thank you and regards, Anne-Lyse, Guest Service Center

10/10 – Hervorragend

Christina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Anne-Lyse, Service Client am 28. Okt. 2021
Dear Christina, Thank you so much for your glowing review! We are looking forward welcoming you again soon, Regards, Anne-Lyse, Service Client

10/10 – Hervorragend

Sabine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal und Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Anne-Lyse, Guest Service Center am 28. Okt. 2021
Dear Sabine, What a pleasure to read your positive review following your stay with us! Thank you for your kind words that I am pleased to share with our team. Looking forward welcoming you again, Sincerely, Anne-Lyse, Guest Service Center

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personell very friendly also to English speaking people. A lot of things cost extra - I get it, they cost but for 300-400€ a night I expect them to be included e.g. wifi that is not dead slow.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021
Antwort von Anne-Lyse, Guest Service Center am 27. Juli 2021
Dear Anonymous, Thank you so much for taking the time to share your feedback, I shall ensure that your very kind comments toward our team are passed onto them; they will be delighted. We are sorry to read that your experience dit not meet your expectations while compared to the cost of your stay. Rest assured that your comment has been used as a motive for continuous improvement. We are looking forward welcoming you again at Hôtel Barrière Le Gray d'Albion Cannes. Yours sincerely, Anne-Lyse, Guest Service Center

8/10 – Gut

Alfred

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Charles Richez am 7. Okt. 2020
Cher Alfred, Merci pour votre note positive! A très bientôt à l'Hotel Barrière Le Gray d'Albion Cannes. Sincèrement, Charles Richez

8/10 – Gut

Patricia, Zürich

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage ist Optimal und die Zimmer sind sehr sauber. Schade, dass die Parkplätze auf für Hotelgäste kostenpflichtig sind. 28 Euro pro Tag.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2020
Antwort von Charles Richez am 19. Aug. 2020
Dear Patricia, Thank you for sharing your feedback with us. I'm pleased that your stay with us went outstanding and hope to have the pleasure of welcoming you again in the near future. Sincerely, Charles Richez General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von Charles Richez am 3. Aug. 2020
Dear guest, thank you for taking the time to share your rating. It seems that you were not entirely pleased with your experience. Please do not hesitate to contact us directly to discuss this into further detail. Looking forward to welcoming you again at Hotel Barrière Le Gray d'Albion Cannes. Sincerely, Charles Richez General Manager

8/10 – Gut

Jelena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Charles RICHEZ am 5. Aug. 2019
Dear Jelena, I would like to thank you for sharing your 8/10 ! We look forward to welcoming you to the Hotel Barriere le Gray d'Albion Cannes, Sincerely, Charles RICHEZ General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Charles Richez am 10. Juli 2019
Dear guest, thank you for sharing your feedback with us as it serves as a motive for continuous improvement. We look forward to welcoming you again soon. Sincerely, Charles Richez General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Es war alles perfekt! Es war alles zu Fuss erreichbar.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Charles Richez am 6. Juli 2019
Dear Guest, I would like to thank you for your nice comment ! What a pleasure to read that you found your stay perfect and the location of the hotel, ideal ! We look forward to welcoming you to the Hotel Barriere Le Gray d'Albion Cannes. Sincerely, Charles Richez General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
höfliches perfekt geschultes Personal, sauber, schon renoviert
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von Charles Richez am 12. Mai 2019
Dear Guest, Many thanks for your kind comment. So glad to hear that you found the staff friendly and effective from the moment you walked through the door. It would be a pleasure to welcome you again at Hotel Barrière Le Gray d'Albion Cannes. Sincerely, Charles Richez General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Charles Richez am 27. Apr. 2019
Cher client, Un grand merci d'avoir partagé votre note suite à votre séjour à l'Hôtel Barrière Le Gray d'Albion Cannes. Dans l'attente de vous accueillir de nouveau, Sincèrement Charles Richez Directeur Général

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Die Lage ist Top ! Ob Restaurants, Beachclubs oder Einkaufszentrum, alles 2 Minuten zu Fuss entfernt. Definitiv zu empfehlen!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Charles Richez am 23. Apr. 2019
Dear Guest, I would like to thank you for sharing your experience following your stay at the Hotel Barriere Le Gray d'Albion Cannes. It is a great pleasure to read that you enjoyed all parts of your stay with us ! We hope to have the opportunity to welcome you back soon, Sincerely, Charles Richez General Manager

8/10 – Gut

Kim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Charles Richez am 22. Apr. 2019
Dear Kim, thank you for your positive feedback! We look forward to welcoming you again soon. Sincerely, Charles Richez General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr schönes Hotel mitten in Cannes , alles leicht erreichbar.....
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018
Antwort von Charles Richez am 3. Okt. 2018
Lieber gast, Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Charles Richez General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Ende August Anfangs September. Saisionende. Würde die Reise nun früher buchen.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018
Antwort von Charles Richez am 11. Sept. 2018
Dear guest, Thank you for sharing your review with us! We look forward to welcoming you again soon. Sincerely, Charles Richez General Manager

10/10 – Hervorragend

Dusan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018
Antwort von Charles Richez am 6. Aug. 2018
Dear Dusan, Thank you for your 5 Star review! Looking forward to welcoming you again soon, Sincerely, Charles Richez General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice, quite, good location, tasty food at the beach restaurant, good service
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2018
Antwort von Charles Richez am 2. Aug. 2018
Dear Guest Thank you for your 5 Star review! We look forward to welcoming you again at Hotel Barrière Le Gray d'Albion Cannes. Sincerely, Charles Richez General Manager

10/10 – Hervorragend

M, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles perfekt! Sehr schöne Zimmer, kostenloses Upgrade, super Service, Preis-Leistung top.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von Pierre-Louis Renou am 2. Aug. 2018
Dear M, Thank you for your 5 Star review! We look forward to welcoming you again at Hotel Barrière Le Majestic Cannes. Sincerely, Pierre-Louis Renou General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Urlaubsaufenthalt mit viel Abwechslung Schwimmen, Einkaufen, Essen usw.. Schöne Rue Hoche.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2018
Antwort von Charles Richez am 13. Juli 2018
Dear Guest, Thank you for sharing your positive feedback! We look forward to welcoming you again at Hotel Barrière Le Gray d’Albion Cannes. Sincerely, Charles Richez General Manager

10/10 – Hervorragend

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel im Zentrum von Cannes
Zimmer war geräumig und sauber. Das Bett war bequem. Badezimmer (mit Badewanne) war gross. Sehr herzlicher Empfang und wurden von der Rezeptionistin ins Zimmer begleitet und uns wurde alles rund ums Zimmer erklärt. Die Lage war sehr gut. Gleich bei der Shoppingmeile und ca. 5 Gehminuten vom Strand. Die einzigen kleine Makel waren, dass die Balkontüre ziemlich schwer aufging und es einige scharfe Kanten an der Türe und auch an der Badezimmer Türe hatte.
Antwort von Charles Richez am 16. Apr. 2018
Dear Sandra, Thank you for taking the time to share your positive feedback! Looking forward to welcoming you again at Hotel Barrière Le Gray d'Albion Cannes Sincerely, Charles Richez General Manager

8/10 – Gut

Max, Davos, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage. Zwischen Rue d'Antibe et La Croisette!
Netter Empfang bei der An- und Abreise. Freundliches Personal. Alles super wie immer!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Charles Richez am 6. Nov. 2017
Dear Max, I would like to thank you for sharing your kind comments regarding your last stay at the Hotel Barriere Le Gray d'Albion Cannes. We are happy to read that you could enjoy of our restaurant La Terrasse du Gray d'Albion! It is true that we have an ideal location in the heart of Cannes. I am also pleased to share your comment with my team! We hope to have the pleasure to welcome you back very soon! Sincerely, Charles RICHEZ General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel close to the beach and city
The hotel is beautiful, but paying 30 euro per day extra for the private beach was not transparent.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2017
Antwort von Charles Richez am 19. Sept. 2017
Dear guest, thank you kindly for your review of our hotel Barrière Le Gray d'Albion Cannes. We appreciate your feedback about the amount we charge for our private beach loungers. We do so as our beach has a limite capacity and we want to ensure each and every one of our guests has an exceptional experience and receives excellent service. We hope to welcome you back soon for another stay in Cannes. Sincerely, Charles Richez General Manager

10/10 – Hervorragend

Stephan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2017
Dear guest, Thank you for your five star review! We look forward to welcoming you back soon Sincerely, Charles Richez General Manager

8/10 – Gut

Erich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von General Manager am 3. März 2017
Cher Erich, Un grand merci d’avoir choisi l’Hôtel Barrière Le Gray d'Albion Cannes et d’avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons tous avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau très prochainement à l’occasion d’un prochain séjour sur la Croisette. Sincèrement, Charles Richez Directeur Général

10/10 – Hervorragend

Christine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von General Manager am 18. Jan. 2017
Chère Christine, Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience suite à votre visite à l'Hôtel Barrière Le Gray d'Albion Cannes. C'est un réel plaisir de lire que vous avez apprécié votre séjour parmi nous. Je serai heureux de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine escapade sur la Croisette ! Sincèrement, Charles Richez Directeur Général

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Personal überaus freundlich und zuvorkommend, Zimm
Cannes ist - bis auf die Promenade, die gepflegt wird - dreckig. Es wirkt verwahrlost und herunter gekommen - und das bei einer Stadt, in der alljährlich Weltstars zum Filmfestival begrüßt werden. Die Bürgersteige sind marode, die Hausecken (in Bodennähe) angeschlagen, überall sieht man "Pinkelspuren" (sicher nicht nur von Hunden), ständig muss man aufpassen, dass man nicht in eine Tretmine tritt oder mit dem Absatz in einem der Löcher im Bürgersteig hängen bleibt. Und das vielgerühmte Palais de Festival - ist architektonisch ein Schandfleck, es verschandelt die wirklich schöne Promenade. Cannes: Außen hui - innen pfui - sehr schade drum!
Antwort von Charles Richez am 18. Jan. 2017
Dear guest, Thank you for taking the time to share your impression about your recent stay with us. I am very delighted to read that you have enjoyed your stay with us and especially the friendliness of all our team. Rest assured I have taken good note of your comments regarding our fitness center. I look forward to your next visit to the Hotel Barriere Le Gray d'Albion. Sincerely Charles Richez General Manager

8/10 – Gut

Heidi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein Hotel zum Träumen
Sehr netter Empfang. Auto wurde uns sofort abgenommen und in die Garage gestellt. Nachher hat uns eine Dame von der Rezeption aufs Zimmer begleitet und uns alles erklärt. Zudem haben wir gute Tipps für ausgezeichnete Restaurants erhalten. Den ganzen Tag hat das Personal ein freundliches Gesicht gezeigt und man hatte den Eindruck, dass sie ihre Arbeit gern machen.
Antwort von General Manager am 21. Okt. 2016
Dear guest, It is a pleasure to read your warm comments. I am glad that you had a wonderful stay at the hotel Barriere Le Gray d’Albion Cannes. I will share your kind comments with all our teams. I will be delighted to welcome you back in Cannes. Sincerely, Charles RICHEZ General Manager

10/10 – Hervorragend

Andreas, Bergisch-Gladbach

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
elegantes Hotel sowohl für Shopping & Baden
An einem Feiertag angekommen mussten wir auf das Zimmer warten, Hotelleitung hat sich mit einem Kuchen entschuldigt. Putzfrauen waren nicht immer auf Alles aufmerksam, Nachhilfe/Nachfragen war angesagt.
Antwort von C.Richez, General Manager am 26. Aug. 2016
Dear Andreas, Thank you for having taken time to fill out the questionnaire of Expedia. I notice, with pleasure, that your stay met your expectations and I hope that you will choose again the Hôtel Barrière Le Gray d' Albion Cannes for your next coming on the French Riviera. Best regards, Charles RICHEZ General Manager

10/10 – Hervorragend

Tina, Maloja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumhafte Gegend
Es war ein sehr schöner Aufenthalt. Das Personal war stets freundlich und sehr kompetent. Nur die zusätzlichen Kosten für das Frühstück, Parken und der Aufenthalt am Strand schienen uns ein bisschen zu hoch. Aber wahrscheinlich liegt es an der Gegend. Vielen Dank.
Antwort von Charles RICHEZ am 9. Apr. 2016
Liebe Tina, Wir bedanken Ihnen für die Note und diesen Kommentar via Hotel.com . Ich bin sehr glücklich, zu bemerken, dass das Aufenhalt im Hotel Barrière Le Gray d’Albion Cannes Ihen gefällt hat. Ich bin begeistert. Ich habe Ihre Bemerkungen notiert und ich möchte nur etwas präzisieren: Der parkplatz gehört nicht zu dem Hotel. Wir können leider nicht die Preise festlegen. Troztdem höffen wir, dass Sie bald im Hotel Barrière Le Gray d’Albion zurückkehren werden. Begrüssung, Charles RICHEZ Geschäftsführer

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Hotel geeignet um zu shoppen
Privat Strand muss bezahlt werden wie alle andere Touristen die an diesen Strand kommen wollen. Die Lage des Hotels is vor allem für Gäste die einkaufen wollen sehr geeignet.
Antwort von Charles RICHEZ, General Manager am 18. Sept. 2015
Dear Guest, Thank you sincerely for taking time to write your guest experience on the Expedia website. I did take into account your comments about our beach and we will ensure that it won’t happen again. You noticed however the preferred location of the Hotel, in the heart of Cannes, close to everything. I hope you will give us a second chance and come back at l’Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes. All the best Charles RICHEZ General Manager

8/10 – Gut

Phuong, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel/ Lage/ Preisleistung TOP!
Die Lage war perfekt gelegen, genau in der Mitte von Cannes. Das Hotel war sehr sauber und modern, Frühstück ist für 25 Euro zu teuer, aber es hat 2 Strassen weiter jede Menge Cafes wo auch Omelette ( American Breakfast) serviert wird. Mann konnte aber den Fitnessbereich und Aussenpool vom Majestic Hotel gratis benutzen. Würde dieses Hotel sofort wieder buchn. Parkhäuser hat es in Cannes genügend kostet überall ca. 28 Euro pro 24h.
Antwort von Charles RICHEZ am 15. Okt. 2015
Dear Phuong, Thank you very much for taking the time to post your review on the Hotels.com site. You enjoyed the location of the Hotel Barrière Le Gray d'Albion Cannes, the cleanliness, the modernity and quality of its services and I really thank you. However, according to you, the breakfast was too expensive, but this is the price of fresh and quality products. I hope you will come back to the Hotel Gray d’Albion during your next stay in Cannes Your Sincerely, Charles RICHEZ General Manager

8/10 – Gut

Max M.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hotel hat die 4 Sterne verdient
Hotel befindet sich an bester Lage. Modern eingerichtet, ruhig und sehr sauber. Personal im Hotel und am Strand sehr freundlich und zuvorkommend. Einziger negativer Punkt: die Preise der Produkte in der Minibar sind nirgends ersichtlich und sehr teuer.

8/10 – Gut

Chris, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral gelegenes, erstklassiges Hotel
Aufgrund von früheren Erfahrungen haben wir nicht mit einem so angenehmen Aufenthalt gerechnet. Die Mitarbeiter des Hotels waren ausnahmslos kompetent und ausgesprochen freundlich. Zusätzlich positiv zu erwähnen ist die Nähe zum Strand resp. zum hoteleigenen Strand mit dazugehöriger schicker Lounge. Wir können dieses Hotel an guter Lage nur empfehlen.
Antwort von Charles RICHEZ, General Manager am 18. Sept. 2015
Dear Chris, First, I wanted to thank you for your loyalty to the Hotel Gray d'Albion The Barrière Cannes. What a pleasure to read your comment on the Expedia site and I would like to thank you. My team and I are delighted that your stay was as nice as you expected and I hope you will visit us again in the future. See you very soon, Charles RICHEZ General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Benedetto, Pregassona

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cannes
Ein Top-Hotel an Top-Lage.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Lage
Immer wieder gut in diesem Hotel zu wohnen, egal ob es geschäftlich oder privat ist

8/10 – Gut

JGB, Switzerland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel nur 1 Minute von der Croisette entfern
Gutes Hotel welches erst kürzlich renoviert wurde. Zimmer inkl. Bad praktisch neu. Einizig die Terasse war nicht renoviert. Hier sollte nachgebessert werden. Personal sehr freundlich. Parkiermöglichkeit gleich im angeschlossenen (nicht zum Hotel gehörenden) Parkhaus mit Langzeitrabatt. (Kostenplichtiger) Hotelstrand ist nur 3 Min. zu Fuss entfernt. Sehr schöner und sauberer Strand. Wir hatten einen sehr guten Deal im August und würden das Hotel jederzeit weiterempfehlen und wieder buchen.

10/10 – Hervorragend

Pascal Tokar, Bern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel
Ich war schon in einigen Hotels in Cannes aber dieses ist bisher das beste ! TOP LAGE ! TOP SERVICE !

6/10 – Okay

swiss pair, Switzerland

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Unfriendly
Ideally situated for all amenities. Hotel very comfortable with nice large rooms and very comfortable beds. Check in was quick. Unfriendly staff especially Concierge who ignored us every time we walked past. Coffee and sugar wasnt automatically re-newed.

10/10 – Hervorragend

Deeny

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service was great! Very personable!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Sandra SABTI Client services and Guest Experience am 16. Apr. 2024
Dear Denny, Thank you for your five star review ! We are delighted to read how much you enjoyed your experience with us. We are looking forward to welcoming your again very soon at the Hotel Barriere le Gray d’Albion Cannes. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Maxime

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service impeccable
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Constance, Assistante de direction am 9. Apr. 2024
Cher Maxime, Un grand merci pour votre récent séjour parmi nous ainsi que pour le partage de votre expérience, nous sommes ravis d'avoir été à la hauteur de vos attentes.Nous espérons vous accueillir à nouveau très prochainement parmi nous à l'Hôtel Barrière Le Gray d'Albion Cannes.Très sincèrement,