Außenpool, geöffnet von 09:30 Uhr bis 20:30 Uhr, Sonnenschirme

Bewertungen von Hôtel Juliana Cannes

4 out of 5
Hôtel Juliana Cannes
14 Avenue De Madrid, Cannes, Alpes-Maritimes

Bewertungen

8,4

Sehr gut

44 von insgesamt 84 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
23 von insgesamt 84 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 84 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 84 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 84 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Cool
Tolles Hotel, gutes Frühstück, tolle Lage, toller Service, alles wunderbar. Leider war die Matratze (grosses Bett) auf meiner Seite so durchgesessen, dass ich einige Male fast aus dem Bett viel Parken für €35 völlig überrissen..
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Jean Gilles

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr gutes, zentral gelegenes Hotel. Zimmer (Familienzimmer) sehr gross und sehr gut ausgestattet. Freundliches Personal. Unbedingt eine Empfehlung
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021

8/10 – Gut

Juliana

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Alessandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Roberto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good privacy , no noise.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Sebastien

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super accueil personnel au top
Super séjour Super accueil Un personnel au too Au petit soin Parking gratuit 5min de la croisette Mais vraiment au petit soin c’était l’anniversaire de ma meilleure amis ils ont marqué le coup avec sceau de champagne et gâteau apéritif Merci merci on reviendra
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Patricia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Great room to suit us .Fabulous breakfast to look forward to. Quiet pool area . Close for good restaurants.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023

4/10 – Schlecht

Alevtina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
worst hotel in the best location
we were given a room with a obviously faulty shower. All the water from the shower was flowing straight into the room. We dealt with this problem every day, both at the reception and at the service woman . But we were told that this is the best number and all the others are even worse. We had a trauma from staying at this hotel, which I told the management about. Nothing has been done or suggested to remedy the situation.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Shoshana

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Le lobby il est sale
Bonjour bon dans deux jours y’a personne pour faire la chambre On est resté comme ça sans nettoyer la chambre.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Eduard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Roger

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Sven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt beläget hotell med otroligt trevlig kvinna i receptionen. Service på topp nivå, fräscht och bra hotell
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

6/10 – Okay

Peter

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Förvånansvärt slitet
Delvis ostädad wc, saknades en duschvägg vilket gjorde att hela golvet blev ordentligt blött. Bra att rummet var mkt stort (störst på våningen) Blåste ner barr från träd i pool området utan att man såg ngn person på plats för att snygga till, tycker att det borde varit ngn där o snyggat till Bra läge o bra tillgång till parkering
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Garik

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel for great price in Cannes. Less than 5 min walk to the beach and restaurants. Staff was great, hotel was newly renovated and very clean. We had family suite with a second bedroom for kids, it was very spacious and convenient. I would certainly stay here when visiting Cannes next time.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Shoghig

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The rooms had no AC. Terrible At 11 pm they offered us to move , with kids.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

doi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Big rooms very clean, nice people an very good breakfast
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Eyal

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

8/10 – Gut

Pascal

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Raul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay
Upgrade. Very good service, clean, practical, well decorated and comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent stay. Beautiful hotel with helpful and friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

james

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great breakfast and the mattress was the best in any hotel I’ve been in
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Enrico

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Zdzislaw

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Świetny hotel w przystępnej cenie.
Rewelacyjny stosunek ceny do jakości hotelu. Przemiła i uczynna obsługa. Bardzo smaczne śniadania, duży wybór potraw. Gratulacje dla załogi i menadżerów obiektu.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von F. Tarry am 13. Dez. 2022
Cher Client,Toute l'équipe et moi-même vous remercions chaleureusement pour cet élogieux commentaire. Au plaisir de vous recevoir à nouveau parmi nous,

10/10 – Hervorragend

Nathalie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Sam

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

2/10 – Ungenügend

hanoch

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The room was very hold and very dirty
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Guest Relation am 19. Sept. 2022
Dear Guest,Thank you for sharing your impressions.We are sorry that your room left a negative impression. however, please note that we are fortunate to have 165 rooms with a different style. If you would like to enhance your experience, please do not hesitate to contact the reception directly. They will be happy to provide you with a renovated room that meets your expectations.Yours sincerely

8/10 – Gut

mark

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Leuk stadshotel
Leuk stadshotel,wij hadden de luxekamer en deze was heel ruim met groot terras maar geen leuk uitzicht,het ontbijt was minder,als het druk is is er te weinig personeel in de ontbijtruimte met als gevolg dat tafels niet afgeruimd worden en van alles tekort is,parkeren is duur van het hotel(30€)wij hadden wel gratis parking in de omtrek
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022
Antwort von Guest Relation am 19. Sept. 2022
Dear Mark,We thank you for taking the time to share your comment following your stay.We are delighted to hear that you enjoyed the comfort and space of our rooms. We are fortunate to have renovated and tastefully decorated rooms.We have taken note of your comment regarding the breakfast and are sorry to hear of your disappointment. Please know that we have forwarded the information to the appropriate department.We hope to have the pleasure of welcoming you again in the beautiful city of Cannes.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Zdzislaw

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sympatyczny hotel blisko portu
Bardzo przyjemny hotel, położony blisko portu (3 minuty pieszo). Miła obsługa w recepcji, w barze obsługuje bardzo inteligentny młody człowiek z Ukrainy (zna kilka języków). Polecam
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Guest Relation am 19. Sept. 2022
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for your complimentary comments about the hospitality of our staff. We strive every day to maintain this level of excellence and to satisfy our customers' requirements.As you underlined, the hotel is conveniently located just a step away from the beach and the center of interest. It is offering us significant opportunities to enjoy the city with friends or family !We hope to have the pleasure of welcoming you soon in our beautiful and sunny city.Kind regards,

6/10 – Okay

Rui

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Na
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

2/10 – Ungenügend

Jennifer

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Guest Relation am 19. Sept. 2022
Chère Jennifer,Nous aurions aimé plus de détails afin de mieux cerner nos axes d'amélioration.Nous serions ravis que vous nous contactiez directement.Cordialement,

8/10 – Gut

Aline Catherine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel carino a pochi passi della Croisette, possibilità di parcheggio all’interno della struttura.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Guest Relation am 20. Aug. 2022
Dear Aline Catherine,We thank you for taking the time to share your commentWe thank you for the good rating and hope to have the pleasure to welcome you again at the hotel Julianna CannesSincerely,

8/10 – Gut

Didier

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von Guest Relation am 2. Aug. 2022
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Cannes. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau. Cordialement,

8/10 – Gut

Lisandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ótimo para famílias
O hotel em geral é bom. A equipe do check in foi muito amável. Ficamos em um quarto família, espaçoso e com um banheiro enorme. O café da manhã é otimo e a existência de uma piscina é muito boa para quem viaja com crianças. Infelizmente, não existe qualquer serviço de bar na piscina. O serviço de bar no lobby do hotel também deixa a desejar, pois fecha as 22 horas. O hotel não tem uma localização central, mas com uma curta caminhada é possível acessar a praia e restaurantes.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022
Antwort von Guest Relation am 20. Aug. 2022
Dear Lisandra,We thank you for having chosen our hotel for your stay in Cannes. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and hope to have the pleasure of welcoming you again.Your comment is important because it helps us to improve our quality of service.We look forward to seeing you again.

6/10 – Okay

David

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022
Antwort von Guest Relation am 2. Aug. 2022
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Cannes. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau. Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Julien

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Guest Relation am 2. Aug. 2022
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Cannes. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau. Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Jean-Pierre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Lukas

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Needs to improve cleaning
Quite luxurious rooms, everything you need. But quite bad with cleaning. Stains on towels and bed sheets. Blood stain on curtains. Good and various breakfast. Friendly staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Guest Relation am 23. Juli 2022
Dear Guest, Thank you very much for having taking time to review our hotel. We are glad to read that you enjoyed your stay with us and particularly appreciate your renovated room but also the devoted service from our team. We took a good note of your comments regarding the cleanliness. We can assure you that your remarks have been taken into account in order to avoid any frustration in the future. It will be our great pleasure to welcoming you again soon at Juliana ! Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Chebar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Guest Relation am 23. Juli 2022
Dear Guest, Thank you for your excellent rating ! See you soon at Juliana Hotel ! Kind Regard,

10/10 – Hervorragend

William

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Reception and bar staff were very helpful and pleasant. Pool area was nice. I was a little surprised that the breakfast area is not open in the evening for dinner, particularly since there are no other restaurants in the immediate vicinity. My stay was however very pleasant and I would use thus hotel again without hesitation, being close to the beach and within a relatively comfortable walk to the old town and main shopping areas.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von Guest Relation am 5. Juli 2022
Dear customer, We are very touched by your review, and that you took the time to share it with the expedia community. Your positive feedback is our greatest reward and it encourages our team to continue its efforts. We are fortunate to work with staff who are passionate about their job, and that makes all the difference. We look forward to seeing you again, Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fint, moderne og profesjonelt
Tilbrakte en ukes tid i Cannes på Hotel Juliana, og kan ikke si annet enn at vi er veldig fornøyde med oppholdet. Høy og moderne standart på rommet, god service, vennlig betjening og en resepsjon som var svært gode i engelsk er det jeg vil trekke frem som svært bra med hotellet. Bassengfasilitetene var dog enkle, men vi benyttet oss mest av stranden uansett. Mener man får mye for prisen, og bor gjerne her igjen!
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2022
Antwort von Guest Relation am 2. Juli 2022
Dear Guest, Thank you very much for sharing your fantastic experience at Juliana. We also thank you for your compliments towards our facilities and the service, all our staff is delighted to have contributed to the success of your holiday. We look forward to welcoming you back in our hotel. Sincerely,

6/10 – Okay

Lisa

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Guest Relation am 2. Juli 2022
Chère Lisa, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter notre établissement, toutefois nous aurions apprécié avoir plus de détails sur votre séjour dans le but de toujours améliorer nos services. Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Sveta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super hôtel, chambre spacieuse ! Pas fan de la piscine mais le reste était parfait
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von guest Relation am 28. Juni 2022
Cher Client, Nous vous remercions chaleureusement pour ce commentaire positif ! Nous sommes ravis d'apprendre votre pleine satisfaction concernant notre hôtel. Il est vrai que nous avons la chance de bénéficier de chambres particulièrement spacieuses pour un hôtel de ville. Merci de l'avoir souligné. Nous avons pris bonne note de votre commentaire concernant notre piscine fraichement rénovée, bien qu'elle soit habituellement très appréciée, elle n'a pas été à votre goût, nous le respectons. Nous vous attendons d'ores et déjà pour un nouveau séjour. Bien à vous,

4/10 – Schlecht

Ian

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
This is no way a 4* hotel. Pointless request for an online check-in which saved no time at all. The bar was pathetic - no rosé wine…in the south of France! - and a limited selection of other drinks. No dedicated bar staff and, on Friday evening, at 10.15pm, the bar was closed. Would I stay here again - no. Would my friends stay here again - no. Over-priced, under-staffed, under-resourced. Shabby in the extreme and an unedifying experience I would not care to repeat. Ever.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Guest Relation am 21. Juni 2022
Dear customer, We thank you for expressing your dissatisfaction on all platforms. We invite travelers to refer to other online review sites to read our response to you. Kind Regards,

6/10 – Okay

clifford

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Points to note
We arrived around midnight after a 3 hour delay on 3/6/22. Upon checking in I asked if we could have a drink at the bar but I was told no . It was our 20th wedding anniversary on the 7/6/22 and a week prior to arriving I sent the hotel an e mail asking if they could arrange for flowers to be delivered to our room and I would pay them whilst there. On the evening of 9/2/ we arrived back at the hotel at 12.55 only to see people sitting at the bar and being served drinks by the same man that told us we couldn’t at midnight on our arrival, not fair I thought . No flowers ever arrived to our room even after paying 100 euro deposit upon arrival when at the time of paying that I thought ok fine that should well cover the flowers. I did not use any services out of the 100 euro taken and I’ve now been back home for 5 days and my money hasn’t been reimbursed
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2022
Antwort von Guest Relation am 21. Juni 2022
Dear Guest, We sincerely thank you for taking the time to share your impressions following your recent experience at Juliana hotel. Your opinion is important to us and will help us make the necessary changes to meet your needs. We are truly sorry to hear that we didn't meet your expectations and regret that we were not able to make your time amongst us more enjoyable. Please be assured that you remarks regards to the service have been immediately and seriously taken into consideration and we have taken the steps necessary in order to avoid a similar disappointment in the future. Give us a new chance for your next trip to Cannes to impress you with a personnalised service. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Guest Relation am 19. Juni 2022
Dear Guest, Thank you for this excellent rating ! We hope to have the pleasure to welcome you back again soon ! Kind Regards,

8/10 – Gut

jan gunnar

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotellet er nylig renovert. Rommene var enkelt innredet, men var ikke slitne. Pene romslige bad. Frokosten var ok, men buffeten var håpløst plassert. Ble fort kaos med for mange gjester. Personale snakker dårlig engelsk! Resepsjonistene hadde mangelfull konpetanse hva gjelder restauranter, beachcluber og hva en gjest ellers trenger hjelp med. Båtbilletter, taxi, tog…
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Guest Relation am 18. Juni 2022
Dear Guest, Thank you for sharing your impressions of your recent stay at the Juliana****. Your comment help us to identify and correct imperfections that deserve our attention. First of all we thank you for highlighting the comfort and the cleanliness of our rooms. As for the breakfast, we regret to note your disappointment, even though it is usually so appreciated. We are pleased to offer a buffet breakfast whose real strength is the richness and variety of the products offered. You can enjoy your breakfast in our dedicated room but also in our lovely terrace which is usually very appreciated by our guest. We look forward to welcoming you back for another better experience. Kind regards,

8/10 – Gut

Donald

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Loved the hotel but I asked to replace the mini fridge and they never did, I was there for 8 days.
Aufenthalt von 11 Nächten im Mai 2022
Antwort von Guest Relation am 18. Juni 2022
Dear Guest, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Cannes. We took a good note of your comment and are sorry to hear about the fridge incident. please be assured that we have passed it on to our management and technical team. We look forward to welcoming you again soon. Yours sincerely

10/10 – Hervorragend

Brigitte

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Guest Relation am 18. Juni 2022
Chère Brigitte, Nous vous remercions pour cette excellente note ! Nous espérons vous revoir très vite à l'hôtel Juliana****. Chaleureusement,

10/10 – Hervorragend

Lasse

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022