Basierend auf 319 geprüften Bewertungen

4,1 von 5
Von 92% der Gäste empfohlen
4,1 Sauberkeit der Zimmer
4,1 Service
3,9 Komfort der Zimmer
4,0 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 16.02.2024
Bad experiences everyday. The Room had an Ant Infestation My Roommate stinks extremely, so we can even smell is outside the room. Bathrooms were dirty The kitchen was unusable most of the time, because the equipment were broken or not even washed. My food Bag was stolen in the Fridge also.
Kommentar von Hotelmanagement
14.03.2024 von Nicholas N - Shift Manager , Hotelmanagement
Dear Daniel,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve.I do apologize for the ant issue in your room and your roommate hygiene issue. Other guest should have good personal hygiene while stay with us. I also apologize about your experience is our kitchen. We are currently in the process of fixing these issues and should be fixed shortly. We do hope to see you again for a better experience. Regards,Nicholas N - Shift Manage r
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 08.02.2024
Preis-Leistungs-Verhältnis super! Klimaanlage super! Dachterasse hervorragend! Jedoch bitte unbedingt die Bettdecken waschen!! Das ist ekelig
Kommentar von Hotelmanagement
09.03.2024 von Nicholas N - Shift Manager , Hotelmanagement
Dear Nicole,Thank you for taking your time to leave us a review. I am happy to hear that you enjoyed your stay with us and enjoyed the view from our terrace. Thank you for bringing to our attention that cleanliness issue regarding the duvet not being changed. I will speak to housekeeping about this issue.We do hope to see you again soon.Regards,Nichoas N - Shift Manager
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 22.11.2019
Sshr gut gefallen hat mir die Lage und der Pool und die Bar auf der Dachterrasse. Viele Waschmaschinen/Trockner vorhanden. Ausstattung des Zimmers bereits älter und aufgrund der Straßennähe muss das Fenster zu bleiben. Klimaanlage vorhanden.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 14.01.2019
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus süddeutschland

Ziemlich groß und laut!

Veröffentlicht am 22.10.2016
Gut: War soweit ok, aber mehr auch nicht!
Nicht so gut: die Küchen waren übervoll und man musste sich drum schlagen um ne Kochplatte zu bekommen. Sehr nüchtern, Gemütlichkeit fehlt total..
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

gute Unterkunft

Veröffentlicht am 13.02.2016 auf Hotels
Ordentliche YHA werde ich weiterempfehlen
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 11.03.2024
Ok
Kommentar von Hotelmanagement
14.03.2024 von Nicholas N - Shift Manager , Hotelmanagement
Hi Brigitta,Thank you for leaving us a review.We hope you had a great stay.Please comeback anytimeRegards,
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 20.02.2024
Gets the job done, has everything you could need, and is conveniently located. There is a lack of privacy with the dorms, shared bathrooms, and shared kitchen. Though it still feels safe because of the key card access. Very difficult to get fridge space, so making your own food beyond snacks is inconvenient.
Kommentar von Hotelmanagement
09.03.2024 von Nicholas N - Shift Manager , Hotelmanagement
Dear Julianna,Thank you for taking your time to leave us a review.We are happy to hear that you liked the location of the hostel. I do understand your concerns about privacy issues in the door. We are looking at the near future of implementing privacy curtains. I do apologize about the fridge space issue, since two of our fridges were broken. We have now replaced the broken fridges to help improve the fridge space issue. We do hope to see you again in the future.Regards
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 16.02.2024
Kommentar von Hotelmanagement
22.03.2024 von Sam - Brisbane City YHA, Hotelmanagement
Dear Nozomi,Thank you so much for your fantastic 5/5 review! We hope to welcome you back again soon. Kindest Regards,Sam
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 12.01.2024
Good lodging for the price.I have no complaints.
Kommentar von Hotelmanagement
21.01.2024 von Nicholas N - Shift Manager , Hotelmanagement
Dear Nozomi,Thank you for the 5-star review.It is nice to know that you enjoyed your stay with us and liked the price. If you have any questions or comments, please feel free to message us.We hope to see you again..