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581 von insgesamt 1862 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
581
587 von insgesamt 1862 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
587
355 von insgesamt 1862 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
355
195 von insgesamt 1862 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
195
144 von insgesamt 1862 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
144
7,2/10
Sauberkeit
8,2/10
Personal & Service
7,0/10
Ausstattung
6,6/10
Zustand der Unterkunft
7,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Ulrike
Mit einer Gruppe gereist
9. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very helpful and cheered us up, when the luggage went missing on our flight. They informed us immidiatly as our luggage arrived at the hotel.
Ulrike
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von GM am 19. Feb. 2024
Ulricke, Thank you for the outstanding review of your recent stay at our hotel.. I will be sure to share your kind comments with the staff, as they love receiving feedback. We cannot wait to have you back as our guests and continue to "wow" you.Sincerely,Lisa H
8/10 – Gut
Kevin
11. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Kevin
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von GM am 18. Dez. 2023
Thank you for the review.
4/10 – Schlecht
Bernd
Mit der Familie gereist
5. Juni 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Old, has to be renewed. Seems to be dirty and musty.
Bernd
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von GM am 7. Juni 2023
Bernd,Thank you for choosing our hotel for your stay. We are sorry we did not live up to your expectations; please accept our apologies for the issues that impacted your rating. We hope you will give us an opportunity to restore your confidence in us on a future visit. Sincerely, Lisa H.
8/10 – Gut
Mona
17. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Positiv: Nähe zu den öffentlichen Verkehrsmitteln,großes Zimmer
Negativ: Frühstück Auswahl begrenzt, Frühstückzeiten unter der Woche zu kurz und zu wenig Tische
Mona
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von GM am 19. Mai 2023
Thank you for taking time to review our property. We look forward to welcoming you back should you need accommodations in the future! Respectfully, Lisa H.
10/10 – Hervorragend
Dagmar
23. Juni 2022
Dagmar
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von GM am 30. Juni 2022
Thank you for sharing your experience. We look forward to providing you with perfect ten service again in the near future. Sincerely, Lisa H.
6/10 – Okay
John
Geschäftlich gereist
18. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Was fine. Not great not terrible
John
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
8/10 – Gut
JOHN
17. Apr. 2024
JOHN
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Nattaporn
17. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent for runners
Nattaporn
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
6/10 – Okay
Russell
Mit dem Partner gereist
16. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hotel was clean, safe and comfortable, but in need of update. It had a tired feeling to it. Bathtub/shower old and tile work crumbling. Worn out are the best words to describe it.
Russell
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
8/10 – Gut
Eva, Clarksburg
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
16. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stay for the Boston Marathon weekend. Free breakfast served daily and even earlier on marathon day. Hotel conveniently located next to Assembly Row. Lots of shops and dining options. The T was a 5 min walk and ~25 min ride to downtown Boston. Staff was great but hotel was very dated an old. Beds were comfortable and rooms were quiet.
Eva
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Na
14. Apr. 2024
Na
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
4/10 – Schlecht
Lizz
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
11. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Construction everywhere and the roads are all torn up. The hotel is very dirty. The mirror had someone’s name carved into it. There was mold in the bathroom.
Lizz
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
4/10 – Schlecht
paul
Mit der Familie gereist
10. Apr. 2024
All
It’s all work out equipment min functional dirty dingy room’s Libby smelled like old musty smell terrible breakfast outdated rooms horrible customer service
Don’t stay here q
paul
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
8/10 – Gut
Sue
Mit dem Partner gereist
10. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We just had a quick stay here after a late night flight arrival. Very convenient from the airport. Staff was very nice. Rooms are not fancy but clean and quiet.
Sue
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
8/10 – Gut
Karen
Mit der Familie gereist
10. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Close to amenities
Karen
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
6/10 – Okay
Catherine
Mit der Familie gereist
9. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cheap for a Boston area stay, but it’s really run down. Great location at assembly Square and the front staff is very welcoming
Catherine
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
2/10 – Ungenügend
Francis
Mit dem Partner gereist
8. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The place is trashed , room’s furniture is old and outdated. Rugs in this hotel are very dirty. It’s not presentable.
Francis
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
4/10 – Schlecht
Sean
7. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Sean
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
6/10 – Okay
Linda
Mit dem Partner gereist
7. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were very unhappy with the king sized beds. We booked 2 overnight stays in Boston before and after our trip to Ireland. Both king beds sagged in the middle. Very uncomfortable.
I would not recommend this hotel.
Linda
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
NIKOLAY
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good affordable place to stay
NIKOLAY
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Chris
Mit der Familie gereist
7. Apr. 2024
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Great location! Outside was very dirty and lots of trash.
Chris
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Ju
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Ju
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
4/10 – Schlecht
Elizabeth
Mit der Familie gereist
7. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pulled out the sofa bed and food within sheets. Obviously has not been cleaned or bedding changed. Very dirty and noisy property
Elizabeth
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Eyram
Mit der Familie gereist
6. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Proximity to a lot of places
Eyram
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
6/10 – Okay
Jean-Marie, Mount Vernon
Mit der Familie gereist
5. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Property was in a good location for leaving your car and getting around Boston. The T stop was walking distance and parking at the hotel is free. There was lots of construction going on in the vicinity, which made the surrounding area a bit dismal. The hotel needs a little love. It's definitely dated and a bit dingy. That said, it was clean and beds were comfortable.
Jean-Marie
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
8/10 – Gut
Rachel
5. Apr. 2024
Rachel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
4/10 – Schlecht
Thomas
Mit der Familie gereist
4. Apr. 2024
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
While the staff was very friendly and helpful the hotel was very unwelcoming. The elevator was full of graffiti and dirty. Our room was not very clean the sink did not drain.
Thomas
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Jennifer
3. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Jennifer
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Wilfredis
Geschäftlich gereist
3. Apr. 2024
Gut: Ausstattung
Great place
Wilfredis
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
6/10 – Okay
Chixiang
3. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit
Chixiang
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
6/10 – Okay
Jennifer
Mit dem Partner gereist
3. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The next-door construction vehicles blocked the entrance to La Quinta ( I realize that's out of the hotel's control, but it was still a nuisance.)
When we arrived at check-in, we were told our room had been given to someone else...(how does that happen!) All was eventually sorted and we received a similar room.
Jennifer
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
4/10 – Schlecht
Jennifer
3. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The bathroom had mold and some red spots on bathroom floor.
Jennifer
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
6/10 – Okay
Eleonore
Mit der Familie gereist
2. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our stay is ok. We liked that its walking distance to Assembly Row and has free breakfast and parking. However, hotel needs major facelift. Elevator has writings/graffiti. Bed comfort is ok, bathroom needs extra cleaning. A little walk outside the hotel has several abandoned shopping carts. Staff also must be more observant on people loitering in the lobby, people in and out of hotel during breakfast making the hotel’s security has a feeling of being compromised for guests. Also, put a password on wifi.
Eleonore
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
Elena
Mit der Familie gereist
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff allowed us to check in early, Spacious and clean bedroom with 2 Queen beds, free laundry, free daily breakfast, 24/7 hot water and coffee, easy check in and out, affordable hotel, close to train station and shopping, highly recommended
Elena
8/10 – Gut
Justin
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit
Justin
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
8/10 – Gut
Joseph
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great value
Joseph
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
6/10 – Okay
James, Windham
Mit der Familie gereist
31. März 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Elevator was dirty and old, the chairs in the bedroom were peeling off on the handles, and also the carpet was not clean.
James
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
4/10 – Schlecht
Hanane
31. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hanane
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
6/10 – Okay
Jovan
31. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Jovan
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
4/10 – Schlecht
Benjamin
Mit der Familie gereist
30. März 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property needs a lot of updating. The room 324 I stayed in has a strong dirty socks smell but I think it’s probably dog smell, which is still very bad.
Benjamin
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von GM am 31. März 2024
Benjamin, We truly appreciate your feedback; it is our goal to provide you with a positive, memorable experience each and every time you stay with us. I sincerely apologize for not meeting that goal. Your comments have sparked my immediate attention. Please be assured that the appropriate corrections are made to ensure this remains an isolated occurrence.We know you have many choices for your hotel accommodations and hope you will continue to include us in your future travel plans.Here For You,Lisa H.
10/10 – Hervorragend
ingrid
Mit der Familie gereist
28. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you.
ingrid
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Kayla
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
26. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was great!
Kayla
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von GM am 27. März 2024
Kayla, Thank you for the review. We look forward to seeing you again soon. Sincerely, Lisa H.
4/10 – Schlecht
Linda
Mit der Familie gereist
25. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Sketchy location, but that isn't the hotel's fault. The faciltiy itself could use a facelift. The building main, and room seemed quite dated. Room temperature was good. Beds were average - fine. The walls were paper thin, and sadly my 9yo and 11yo got to listen to the neighbors yap until midnight each night.
Linda
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von GM am 25. März 2024
Linda,Thank you for leaving a review of your stay. We do apologize that you were affected by guests in the adjacent rooms. We hope that you will return and visit us again soon for a much better experience. Respectfully, Lisa H.
2/10 – Ungenügend
Alexander
25. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
It was dirty.
Alexander
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von GM am 25. März 2024
Alexander, Thank you for taking the time to share your valuable feedback. We apologize for the housekeeping service issues you experienced during your stay. The experiences you described are not characteristic of the level of service our associates strive to provide. We hope to have the opportunity to restore your confidence in our hotel in the future.Sincerely, Lisa H.
6/10 – Okay
Tanya
Mit der Familie gereist
24. März 2024
Gut: Personal & Service
1/2 mile walk to the subway, lots of shops nearby. Hotel appears to be older, and can use some upgrades.
Tanya
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von GM am 25. März 2024
Tanya,Thank you for leaving a review of your stay. We are glad that our location was to your satisfaction. We do apologize that you were affected by our older but clean rooms. We look forward to a refresh that will benefit all our future guests. We hope that you will return and visit us again soon.Respectfully, Lisa H.
6/10 – Okay
Anne
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
24. März 2024
Most of the employees were pleasant and welcoming. The property needs some care and updating. The elevator was worn-out and dingy with scratches. We had two King size rooms for one night for an appt at Tufts Medical the next day. One room was OK, but the second one was in desperate need of attention. There was nothing to put in the coffee...just the coffee, no sweetener or creamer. The shower head was leaking, the fridge seemed extremely old with no freezer compartment and there was no microwave. My son needed these things to keep his meds and dietary requirements safe and accessible. When I asked the front desk to either switch his room or to at least bring a microwave to the room. The response was, "We don't guarantee these things for our rooms. After unpacking, my son and I switched rooms which was a hassle after driving all day to get there. All that being said, it was not too expensive and conveniently located, right off the interstate with free parking.
Anne
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von GM am 25. März 2024
Anne, Thank you for taking the time to share your valuable feedback. We apologize for the service issues you experienced during your stay. The experiences you described are not characteristic of the level of service our associates strive to provide. We hope to see you again soon. Sincerely, Lisa H.
4/10 – Schlecht
Lorrie
Mit der Familie gereist
24. März 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The hotel was a bit old. The elevator creaked and there was a lot of graffiti scratched into it. The staff were pleasant and checked us in early on arrival. What was unpleasant was how loud the AC was and how wet the carpet in the room was when we got there. We all decided since we were 2 hours early, we wouldn’t complain, but the carpet didn’t dry until the next morning. Definitely wouldn’t stay there again unless there were no other options.
Lorrie
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von GM am 25. März 2024
Dear Lori,Thank you for choosing to stay with us on your recent trip to Boston, and for taking the time to share your candid feedback. As you’ve noticed, our maintenance teams and associates can sometimes be spotted working in various areas of the hotel in order to maintain the building. We apologize for any temporary unsightliness and thank you for your understanding our carpet was cleaned prior to your arrival. Once more, we greatly appreciate receiving your feedback, and we look forward to impressing you the next time you visit our area.Sincerely,Lisa H
6/10 – Okay
Brandon
23. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Brandon
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von GM am 25. März 2024
Thank you for the review.
6/10 – Okay
katie
23. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
had a trash bag tied around my fire alarm upon checkin. couldn’t reach it so it stayed on the alarm for the entirety of my stay
katie
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von GM am 25. März 2024
Katie,Thank you for taking the time to share your valuable feedback. We apologize for the issue you experienced during your stay. I will be use your comments for a refresher training with the team. This is certainly unusual and rest assured will not repeat in the future. We hope to have the opportunity to restore your confidence in our hotel in the future.Sincerely,Lisa
8/10 – Gut
Brenden
Mit dem Partner gereist
21. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
For the price in the Boston area, you can't do much better than this. Close to shopping, parking included, and close to the T as well. A little outdated, and some repairs could be done. The vent fan in the bathroom kept getting blown open, which was pretty loud, but we have no complaints otherwise! We'll be staying again for sure
Brenden
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von GM am 25. März 2024
Brenden,Thank you for taking the time to share your review with us and others. Our staff works very hard to provide guests with a clean, comfortable room, and top notch service. We thank you for acknowledging the great service. We Look forward to seeing you again soon. Sincerely,Lisa H.