Basierend auf 510 geprüften Bewertungen

4,5 von 5
Von 85% der Gäste empfohlen
4,7 Sauberkeit der Zimmer
4,6 Service
4,4 Komfort der Zimmer
4,5 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 05.01.2024 auf Hotels
Sehr gute Lage - hilfsbereite Angestellte. Essen im Restaurant des Hotels (Bordeaux) war mittelmässig - vor allem unbequem (sehr tiefe Stühle)
Kommentar von Hotelmanagement
29.01.2024 von Anthony DEPERI , Hotelmanagement
Dear Mr OberholzerThank you for taking the time to share your feedback about your recent stay. We appreciate your positive comments about the excellent location and helpful staff.We apologize for any inconvenience you experienced with the food at the hotel restaurant, especially regarding the perceived discomfort with the seating. Your feedback is valuable, and we will certainly address these concerns to ensure a better dining experience for our guests in the future.We value your insights and hope that, despite these issues, you still found some positive aspects during your stay. We appreciate your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back, providing an improved and more enjoyable experience.Thank you for bringing these matters to our attention.Best regards,
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Top Lage,

Veröffentlicht am 05.10.2022 auf Hotels
top Lage, sehr schöner pool (klein), Zimmer für den Preis zu klein
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Halle/Saale

Veröffentlicht am 20.09.2020
Außergewöhnlich schönes Hotel in bester Lage im Zentrum von Bordeaux. Sehr freundliches und zuvorkommendes Personal. Super Service!
Kommentar von Hotelmanagement
21.09.2020 von Emilie P | Marketing & Communication, Hotelmanagement
Dear vonCieminski, First of all, thank you for taking the time to share with us your experience at InterContinental Bordeaux - Le Grand Hotel. Your satisfaction is paramount to each and everyone of us and be sure that your comment about will be shared with all the staff members.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Zürich

Veröffentlicht am 18.07.2020
Das Hotel liegt im Herzen von Bordeaux und alles ist zu Fuß sehr gut erreichbar. Wir haben die Gastfreundschaft und den professionellen Service im Intercontinental sehr genossen und wissen es sehr zu schätzen! Danke an das Intercontinental Team für den tollen Service!!
Kommentar von Hotelmanagement
20.07.2020 von Emilie P | Marketing & Communication, Hotelmanagement
Dear Christine, First of all thank you for taking the time to share with us your experience at InterContinental Bordeaux - Le Grand Hotel. I am delighted to see that your experience with us has fulfilled most of your expectations, this is truly rewarding for all of us. Warmest regards,
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Keine Empfehlung für Bordeaux - besser meiden!

Veröffentlicht am 18.08.2019 auf Hotels
Nach langer Anreise kamen wir im Hotel an. Wir wurden nicht ins Zimmer begleitet - wie sich herausstellte aus Gutem Grund! Im Bad hatte sich die Gardinenstange aus der Wang gelöst, der Vorhang lang am Boden. Geht garnicht!!! Vom Hotel wurde uns Preisreduktion o.ä angeboten. Wir kommen definitiv nie wieder!!
Kommentar von Hotelmanagement
19.08.2019 von Jules | Marketing & Communication, Hotelmanagement
Dear Sandra, First of all I would like to thank you for taking the time to share with us your experience at InterContinental Bordeaux - Le Grand Hotel. Your satisfaction is paramount to each and everyone of us and I am truly sorry to read that your stay did not met your expectations. That quality of service does not reflects the service our guests deserve and I am truly sorry for that. I sincerely hope that you will be willing to give us a second chance in the future. Warmest regards,
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 24.06.2019 auf Ebookers
Kommentar von Hotelmanagement
27.06.2019 von Emilie P, Hotelmanagement
Dear Guest, I would like to thank you for your recent stay with us, and for taking the time to tell us about your experience at the InterContinental - Bordeaux Le Grand Hotel. It is always a pleasure to read that our guests have enjoyed their time with us. We are all looking forward to welcoming you back in the wine capital of the world, and I remain at your entire disposal for any assistance you may need. Sincerest regards,
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 17.06.2019
Kommentar von Hotelmanagement
18.06.2019 von Jules | Marketing & Communication, Hotelmanagement
Dear Guest, I would like to thank you for sharing your feedback with us. I am glad to see that your overall stay at the InterContinental Bordeaux - Le Grand Hotel has met your expectations. This is something our staff takes great pride in. Warmest regards,
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 02.06.2019 auf Ebookers
Schönes, klassisches Grand Hotel in hervorragender Lage im Zentrum, aber für den Standard, den es bietet, ist es definitiv überteuert.
Kommentar von Hotelmanagement
03.06.2019 von Jules | Marketing & Communication, Hotelmanagement
Dear Guest, Thank you for having chosen the InterContienental Bordeaux - Le Grand Hotel and for reviewing your experience with us. I am glad to see that your overall stay has fulfilled your expectations and I am truly sorry if the price has left you with a bitter taste. We sincerelly hope that we'll still see you anytime soon. Best regards,
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Zug, CH

Veröffentlicht am 21.01.2019 auf Ebookers
Sehr Zentral gelegen. Wunderschönes Grand Hotel. Schöner Spa Bereich. Sehr freundliches Personal.
Kommentar von Hotelmanagement
22.01.2019 von Emilie P. Responsable Marketing & Communication, Hotelmanagement
Dear Guest, We are delighted to hear that you enjoyed your stay at the InterContinental Bordeaux - Le Grand Hotel. We look forward to welcoming you back to our hotel, so please do not hesitate to contact us for any assistance we may be able to provide. Sincerely,
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 23.10.2018 auf Ebookers
Kommentar von Hotelmanagement
24.10.2018 von Directrice Marketing & Communication de InterConti, Hotelmanagement
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!