Basierend auf 260 geprüften Bewertungen

4,5 von 5
Von 91% der Gäste empfohlen
4,7 Sauberkeit der Zimmer
4,6 Service
4,5 Komfort der Zimmer
4,6 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 11.10.2023 auf Hotels
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 23.09.2023 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
28.09.2023 von Ferman Dogan, Hotelmanagement
Dear valued guest;Thank you for taking the time to share your feedback with us.We are delighted to hear that your experience was excellent. At Kempinski Bodrum, we strive to provide our guests with exceptional service, and it's heartening to know we met your expectations.Your positive remarks are greatly appreciated and will be shared with our dedicated team. We value your insight and look forward to welcoming you back in the near future.Best regards,Ferman DoganGeneral Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Excellent!

Veröffentlicht am 13.09.2022 auf Hotels
Wir waren mehr als zufrieden. Alles war perfekt. Personal ist super freundlich und zuvorkommend, vielen herzlichen Dank an Cigdem. Sie hatte uns jeden Tag am Frühstückstisch bedient. Das Hotel und die Anlage ist traumhaft. Der Strand war sauber. Wir kommen auf jeden Fall wieder.
Kommentar von Hotelmanagement
21.09.2022 von Kempinski Bodrum, Hotelmanagement
Dear Ms Derya;Thank you so much for your valuable feedback regarding your stay with us.We are looking forward to welcoming you again in the near future.Best regardsFerman DoganGeneral Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 13.08.2022 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
18.08.2022 von Kempinski Bodrum, Hotelmanagement
Thank you for rating our hotel, we are looking forward to welcoming you again in the near future. Best regards Ferman Dogan General Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 13.10.2021 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
13.10.2021 von Adnan Yucel, General Manager, Hotelmanagement
Dear Mahir, Thank you for your five-star review. At Kempinski Hotel Barbaros Bay we pride ourselves on delivering the most memorable of experiences to all of our guests, and I am so pleased you enjoyed everything about your stay. I do hope we will have the pleasure of welcoming you back in the near future. with regards from sunny Bodrum
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 10.10.2019 auf Hotels
Ein Luxus Hotel von A-Z
Kommentar von Hotelmanagement
11.10.2019 von Steffen Opitz, Hotelmanagement
Dear Mahir, Thank you for your five-star review. At Kempinski Hotel Barbaros Bay we pride ourselves on delivering the most memorable of experiences to all of our guests, and I am so pleased you enjoyed everything about your stay. I do hope we will have the pleasure of welcoming you back in the near future. with regards from sunny Bodrum Steffen Opitz General Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 27.06.2019
Kommentar von Hotelmanagement
28.06.2019 von Steffen Opitz, Hotelmanagement
Dear Guest, Thank you for your five-star review. At Kempinski Hotel Barbaros Bay we pride ourselves on delivering the most memorable of experiences to all of our guests, and I am so pleased you enjoyed everything about your stay. I do hope we will have the pleasure of welcoming you back in the near future. with regards from sunny Bodrum Steffen Opitz General Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 03.06.2019 auf Ebookers
Sehr aufmerksames Personal, entspannte Atmosphäre, Essen sehr gut, sehr schönes und gepflegtes Ambiente (werthaltige Baumaterialien!)
Kommentar von Hotelmanagement
07.06.2019 von Steffen Opitz, Hotelmanagement
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your review and I am pleased you had an enjoyable stay at the Kempinski Hotel Barbaros Bay. I will be sure to share your kind words with the team who will be pleased to know they could make it a memorable visit for you. We hope it is not long before we welcome you back again. with sunny regards from Bodrum, Steffen Opitz General Manager
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Zürich

Veröffentlicht am 21.10.2018 auf Ebookers
Wunderschöne Lage, grosszügige Anlage. Zimmer sind für ein 5Stern Hotel nicht auf neuestem Standard (Superior Deluxe Zimmer: Dusche in der Badewanne, keine Iphonestation, keine Kaffeemaschine etc.) Im Oktober bereits ein Restaurant geschlossen, kein Yoga oder Fitnesslektionen mehr) Strand nicht unmittelbar beim Hotel, Lärmemissionen von Erweiterungsbau. Essen mittelmässig.
Kommentar von Hotelmanagement
30.10.2018 von Florian Wille, Hotelmanagement
Sehr geehrte/r Hudelwuzz, Vielen Dank fuer die konstruktiven Kommentare! Wir hoffen Sie im kommenden Jahr wieder begruessen zu duerfen um Sie mit vielen Verbesserungen ueberzeugen zu koennen! Mit sonnigen Gruessen aus dem Land des unendlichen Blau!
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Hilden

Veröffentlicht am 02.10.2018
we had a Great Time at this wonderful Hotel. We re traveling 5-8 Times in a year and we Stay always in 5 Stars Hotels. I m also guest im kempinski Hotels in Other countrys, but i Will Never forget this Hotel and they benefits. we get a 2 Times Upgrade to the Grand suite, the Food was amazing, the Service was excellent. This Hotel is more than 5 Stars. Hamed Faizi
Kommentar von Hotelmanagement
05.10.2018 von Florian Wille, Hotelmanagement
Dear Hamed, Thank you for sharing your comments with us. We are happy to hear that you enjoyed staying with us. We are looking forward to welcoming you again. Warm Regards