Basierend auf 843 geprüften Bewertungen

4,4 von 5
Von 93% der Gäste empfohlen
4,6 Sauberkeit der Zimmer
4,4 Service
4,4 Komfort der Zimmer
4,4 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
4 von 5
Empfohlen
für Alle
von einem verifizierten Reisenden aus ireland

nice hotel but would rare it 4 star

Veröffentlicht am 21.01.2017
Gut: i would except for the wifi
Lage: very cenral
had a lovely stay and the staff very nice The big negetive was the wifi, it was very expensive and I wouldnt expect to pay an extra (15euro per day) in a 5 star hotel
5 von 5
Empfohlen
für Alle
von einem verifizierten Reisenden

Sentralt

Veröffentlicht am 21.01.2017
Sentral beliggenhet i Berlin til alle fasiliteter man ønsker å se på.
5 von 5
Empfohlen
für Alle
von einem verifizierten Reisenden aus london

Brilliant location and comfortable bed

Veröffentlicht am 16.01.2017
This is a superbly located and smart hotel. Very close to shops and restaurants as well as major sights. There is a u bahn stop right outside for trips further afield.The spa was great for relaxing after being out in the cold. The temperature controls in the room were weird. It was impossible to make tea in the room and the lack of wifi in the room are all surprising downsides in a hotel of this standard.
5 von 5
Empfohlen
für Alle
von einem verifizierten Reisenden aus Gerard

Hotel molto bello, pulito, situato in pieno centro

Veröffentlicht am 15.01.2017
Berlino è una città molto bella, ricca di storia, assolutamente da visitare! Magari non a gennaio come abbiamo fatto noi perché nevicava e faceva freddo!
4 von 5
Empfohlen
für Alle
von einem verifizierten Reisenden aus M/V

stilvolles Hotel in der Friedrichstraße

Veröffentlicht am 14.01.2017
Gut: Das Frühstück ist sehr gut, aber auch preisintensiv.
Nicht so gut: siehe oben
Das Hotel ist sehr gut gelegen - man erreicht die Theater sehr schnell und auch kulinarisch finden sich schöne Restaurants in der Nähe. Wir kommen schon seit über 20 Jahren in dieses Hotel. Es ist auf den Zimmern ein gewisser Renovierungsstau nicht zu übersehen. Der Poolaufzug war defekt und im Schwimmbad sollte noch etwas kritischer nach der Sauberkeit geschaut werden. Insgesamt fühlt man sich aber in dem Hotel sehr wohl.
3 von 5
Empfohlen
für Alle
von einem verifizierten Reisenden

Tolle Lage

Veröffentlicht am 11.01.2017
Gut: Lage
Nicht so gut: Sicherheit bei Eingang verbessern
Die Lage ist dasBeste! sehr annonyhm! Frühstück und sonderwünsche sehr teuer! sauna extrakosten!
5 von 5
Empfohlen
für Paare
von einem verifizierten Reisenden

Wonderful hotel in attractive area, close to sites

Veröffentlicht am 09.01.2017
Gut: Everything!
Nicht so gut: Nothing - we had nothing negative to say.
Lage: The hotel is within easy walking distance of many tourist sites as well as within an area of great shopping and restaurants.
Fantastic experience. On arrival at the airport, the airline had lost our luggage, which meant a late arrival at the hotel, however, the hotel staff were accommodating and exceptional - they even followed up our lost luggage for us. We ate in the hotel's own restaurant and had an excellent meal; the room was extremely clean and tidy and all the staff were incredibly helpful, nothing was too much trouble.
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Quelle déception !!!

Veröffentlicht am 08.01.2017
Gut: Seuls points positifs: le holl de l'hôtel (vraiment impressionnant), la situation géographique et le professionnalisme des employés de la réception.
Nicht so gut: Tout est à améliorer, surtout il faut faire des travaux de rénovation
Si vous cherchez un hôtel 5 étoiles, alors passer votre route car rien dans cet hôtel, mise à part l'entrée majestueuse avec l'escalier impressionnant, ne vaut le détour. Les chambres deluxe (celle que nous avons réservé) font à peine 15-16 m2 contre 24-25 m2 annoncé, le mobilier est dans un piteux état car les dernier travaux remontent à 2008 (a-t-on appris à notre arrivée) et la propreté est loin d'être impeccable (les restes du mouchoir en papier traînant devant la porte d'entrée de la chambre ont mis très mal à l'aise l'employé de l'hôtel à qui nous avons fait une remarque), sans parler d'absence de décoration quelconque. De plus, le wifi est payant et pour couronner le tout, le spa et la piscine sont en maintenance depuis 6 mois (aucun mention de cela au moment de réservation, bien au contraire, les panneaux lumineux à l'entrée de l'hôtel vantent le spa même maintenant), donc si vous pensez vous prélasser dans un jacuzzi après une journée d'hiver, détrompez-vous car vous devrez marchez 10-15 min à -5 ou -10 ° C pour arriver à Hilton avec lequel Le Westin Grand a un accord pour que les clients puissent profiter des installations des spa. Bref,étant donnée que l'hôtel ne correspondait en rien à ce que nous avons réservé, nous avons passés l'après midi dans le holl de l'hôtel à chercher en toute urgence un autre hôtel pour notre séjour.
4 von 5
Empfohlen
für Alle
von einem verifizierten Reisenden

Classy hotel, central for main aspects of Berlin

Veröffentlicht am 03.01.2017
Classy hotel, smart, efficient, welcoming & comfortable. Our 5th floor room was some distance from the main lobby, we did feel we were perhaps in the 'cheap end' despite the full advertised tariff paid (and months in advance!). There was a coffee pod machine but invariably it was next to useless so we asked for a kettle which was kindly provided. We also asked for fresh milk and a very small jug did arrive 2 days later - niggling! We met friends in the lobby, 8 'regular' coffees over 44 Euros, ..... unnecessarily expensive - slightly off-putting! Other minor stuff, but we don't normally moan as we're British, but you get these 'invitations to offer your opinion' nowadays - I'm sure it was as good as anywhere else!
Kommentar von Hotelmanagement
03.01.2017 von WestinGrandBerlin, Hotelmanagement
Dear guest, First of all we wish you and your family a Happy New Year. We thank you for staying with us and letting us know your impressions. The position of the room has nothing to do with its category. We really regret the inconveniences with the coffee machine and the late delivered room service and hope you will accept our apology. Should you be in town again, we hope to get a second chance. The Westin Grand Berlin-Team, Andrea W.
5 von 5
Empfohlen
für Alle
von einem verifizierten Reisenden

Beautiful hotel, close to Brandenburg Gate shops.

Veröffentlicht am 02.01.2017
Lovely hotel, staff very accommodating. Booked a king and a twin through Expedia. On arrival 2 Kings were only available Expedia had not informed them of our requirements. But the staff couldn't be more helpful offering spectacular room for first night and changing to twin room for rest of stay with views of the city. Children were very happy. The staff are great, could not do enough from calling cabs to offering advice on attractions. Fantastuc selection at breakfast and meals throughout the day. Could not fault any aspect of our stay.
Kommentar von Hotelmanagement
03.01.2017 von WestinGrandBerlin, Hotelmanagement
Dear guest, We thank you for having chosen our hotel for your Berlin stay and we thank you too for your kind review. Our first aim is a satisfied guest and for achieve this aim we do our utmost every day. We are pleased that you had a wonderful time with us and we hope you will return one day. The Westin Grand Berlin-Team, Andrea W.