Zimmerausstattung

Bewertungen von Americas Best Value Inn & Suites Groves Port Arthur

2 out of 5

Bewertungen

6,0
17 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
22 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
18 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
19 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
22 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,2/10

Sauberkeit

7,0/10

Personal & Service

4,8/10

Ausstattung

5,4/10

Zustand der Unterkunft

5,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Ane, g

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Billige Schlafmöglichkeit
Bei dem billigen Preis kann man auch nicht viel erwarten. Es ist nur eine preisgünstige Absteige.

2/10 – Ungenügend

Nancy

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was expensive and dirty
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von ABVI am 28. Feb. 2024
I am sorry that we have disagreement for refund as you had online PREPAID reservation for two nights and you have to check out for emergency after one night. We have to follow the OTA cancellation policy as you have paid to them. We deeply regret that you encountered challenges during your recent experience with us. It is indeed unfortunate that we were unable to meet your expectations and deliver flawless service.We genuinely value your patronage and sincerely hope that you might consider affording us another opportunity to showcase the exemplary level of service that we consistently aspire to rectify any shortcomings you may have encountered during your previous stay.Please be assured that your feedback is invaluable to us, as it guides our continuous efforts to improve and exceed our valued guests expectations.

2/10 – Ungenügend

Salvatore

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Door to room wouldn't lock, felt unsafe all night. Next day they dis give me a room with a door that locks
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von ABVI. am 19. Jan. 2024
We work hard everyday to give the best to our guests, We are sorry for the experience you had. We assure to serve much better for your future stay. Thank you for your business.

10/10 – Hervorragend

Kimm

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von ABVI am 17. Dez. 2023
We appreciate your business. Thank You.

2/10 – Ungenügend

shelbi

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I felt very unsafe having to check in at a window out side people yelling at each other once I walked in my room I walk right into a spiderweb had two spiders in the room that I seen while in the room continued to hear people screaming
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von ABVI. am 30. Juli 2023
We are sorry for your bad experience. The lady guest was drunk and lost her control. We did take immediate action. Trust us the place is safe. We try to avoid such incidents.

8/10 – Gut

Jose

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Jose

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von ABVI. am 23. Juli 2023
We appreciate your business. Hope to serve you better in future. Thank You again.

10/10 – Hervorragend

Jose

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von ABVI. am 16. Juli 2023
We appreciate your feedback. Thank you for your business.

10/10 – Hervorragend

Norrell

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von ABVI. am 8. Juli 2023
Thank you very much for giving us a chance to serve you. Hope to serve you again in near future.

2/10 – Ungenügend

Yuliet, Port Arthur

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Gil

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quiet area
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von ABVI. am 28. März 2023
Thank you very much for opportunity given us to serve. We appreciate your feedback and business.

4/10 – Schlecht

Pemo

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Some things didnt work like the tv remote control, refrigerator, we ask to come back in pick something that we left behind and they denied that it was in the room
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von ABVI. am 20. März 2023
We are sorry for the inconvenience. We assure you to check the matter and take necessary action to serve better for future stay.

4/10 – Schlecht

Erica

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I liked I was able to check in early, however I was charged a 30 dollar fee which wasn’t the issue, my first room had multiple roaches, and no hot water, was switched second room was a little better but still wasn’t great.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von ABVI. am 16. März 2023
We are sorry for the inconvenience. Regular check in time is 2.00pm but let you check in, with little early check in fee instead of the guest to pay for the whole day. We do pest control every month but will address the issue, Once again sorry for that. We will definitely serve you better in future.

2/10 – Ungenügend

Endia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was low budget . Homes in the comforters . No toilet paper dirty shower paint kissing and dirt and dust under and around mini fridge . It was definitely a $30 value
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von ABVI am 27. Feb. 2023
Sorry for the inconvenience. We promise to serve you better during future stay. Thank You.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
You get what you pay for
What I get for being cheap, spend the extra $20 for a better room. Here the door had trouble opening, fridge didnt work, no heat from the aircon, filthy window. Way to tired to complain or switch rooms. Pictures need to be updated
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von ABVI am 8. Feb. 2022
Sorry for your inconvenience.

2/10 – Ungenügend

BRADDIE, Houston

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No ashtrays for the smoking rooms. None at the motel. Awakened at 6 AM by fire alarms, no fire. Will NEVER stay there again!!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Guest Relations am 2. Dez. 2021
Dear Braddie, Please forgive us for any way in which our accommodations failed to meet your needs. Guest satisfaction means everything to us, so we will use your feedback to seize all opportunities for improvement. Hopefully, your time in the area was worthwhile, and we wish you much happier travels ahead.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von ABVI am 4. Nov. 2021
We appreciate your business and feedback. Thank you.

10/10 – Hervorragend

Tony

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von ABVI am 4. Nov. 2021
We appreciate your business and feedback. Thank you.

2/10 – Ungenügend

Sally

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von ABVI am 5. Sept. 2021
We appreciate your business & wish to serve you better in future.

4/10 – Schlecht

Stacy

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The pool was cool. The drunk woman showing her privates to a pool full of young kids not so cool. I'll never book with them again.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von ABVI am 4. Sept. 2021
We are sorry for drunken guest. Sometimes guest over drink and create such scene. We have taken immediate action as soon as we received complain and did not extend the stay of guest even he wanted to.

2/10 – Ungenügend

Nathan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ew, America’s Best Value Inn’s and Suites.
It was not what we expected. There were drunk people showing Private parts while our kids were at the pool, the coffee pot was rusty and had bugs in it, the portable stove was also rusty, and there was no plug in to plug either up. The only great thing I have to say is that the pool was clean.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von ABVI am 2. Sept. 2021
We are sorry for your experience. Sometimes any of the guest is drunk, it happens which should not. Our staff is always there to handle such situation on priority.

10/10 – Hervorragend

Tammy

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
The management was professional, very friendly and extremely helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von ABVI am 31. Aug. 2021
Thank you for your feedback. We appreciate your business. Thank You.

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von ABVI am 1. Aug. 2021
We appreciate your feedback. Thank you.

4/10 – Schlecht

Arthur

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Horrible visit
Tge room was missing the iron, ironing board, alarm clock and the phone didnt work. The shower head was located at the entrance of the shower so youd make a mess getting in the shower. The bed was like sleeping on the concrete floor and the pillows had ALOT to desire I had to stuff towels in tge pillow cases just to have some comfort. There was in and out traffic all night and vehicles cruising the parking lot with that boom boom music playing viberating the walls. Just a horrible experience and will not return. I
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
Antwort von ABVI am 21. Juli 2021
We are sorry for your experience. If you can give us dates of your stay at our property, it ll be helpful us to look into the problem and resolve it.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not as advertised. No breakfast etc.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von ABVI am 15. Juli 2021
Sorry for the your experience. Lobby is still closed so we can not serve the breakfast.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I. Liked the Comfortness an Peace an Quiet
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von ABVI am 15. Juli 2021
We appreciate your business. Thank you.

8/10 – Gut

Josh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von ABVI am 6. Juli 2021
We appreciate your business. Thank you.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Noisy, small room. Paying a bit more you can stay at Econo lodge with more amenities, nicer and a large room
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Guest Relations am 15. Juni 2021
We're sorry for any concerns you had regarding any excess noise and the room size. We'll discuss these further with our team, and we wish you all the best.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von ABVI am 16. Juni 2021
We are sorry for your experience. We shall check the matter. Thank You.

2/10 – Ungenügend

Lori

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Don’t stay there!!!
We would not stay there! We canceled our stay there and went somewhere else!! The room had nothing but a bed and metal table and chairs! And smelled bad!
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2021
Antwort von ABVI am 16. Juni 2021
We are sorry for your experience. We shall check the matter. Thank You.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Small room overly crowded with 2 twin beds and dresser /hooch. Bedding was very dingy with burn holes all in it from previous guest I recon. Pillows were horrible to lay on. Place was full of roaches, which I now too probably have them now in my belongings at home. A/C didn't work properly either. There was no trash can in the room, or ash tray for a smoking room. Only perk I liked about the room or the stay was the shower.. It was nice and large adjustable shower head on it. Other than that, I will not be staying there again. I do not do the roaches, and owners need to treat for them asap. Thanks for reading.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von ABVI am 31. März 2021
Thank you for your business and suggestion. We regularly do the pest control. Though provide the room number you stayed so we can look into it. We do have rooms with kitchen and studios we are bigger than the regular rooms. Sorry for the inconvenience. Americas Best Value Inn & Suites 5201 E Parkway St Groves Tx 77619.

6/10 – Okay

Ann

Gut: Personal & Service
One night stay
Room we had was tight to say the least.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von ABVI am 18. März 2021
We appreciate your business. Thank you.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
N/A
N/A
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021
Antwort von ABVI am 15. März 2021
We appreciate your business. Thank You.

8/10 – Gut

Ashton

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Not too shabby
It wasn’t bad for the price. Not the best looking outside but rooms were clean and updated.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von ABVI am 6. März 2021
Thank You. We appreciate your business.

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2021
Antwort von ABVI am 2. März 2021
We appreciate your business. Thank You.

10/10 – Hervorragend

Julian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
Antwort von ABVI am 2. März 2021
We appreciate your business. Thank You.

4/10 – Schlecht

Donna

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2021
Antwort von ABVI am 2. März 2021
We appreciate your business. Thank You.

6/10 – Okay

maverick, corpus christ

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
had local police making rounds every 30 ,ins was disapointed in room .felt it could be updated .looks old
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von ABVI am 12. Aug. 2020
We are happy to serve you as our guest.We are sorry if you were not comfortable with police rounds on the property. It is common in this area. The law enforcement keeps patrolling at all the property around us day and night for the safety of the guests.

10/10 – Hervorragend

Jason

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von ABVI am 12. Aug. 2020
Thank You. We appreciate your business.

4/10 – Schlecht

Daniel

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von ABVI am 12. Aug. 2020
Thank You. We appreciate your business.

6/10 – Okay

Green

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
There very prashant and have worked with 100 % but there is black mold in the room in 4 different places but there pretty nice here
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2020
Antwort von ABVI Groves am 18. Apr. 2020
Thank you for your feedback. We will make sure to look into it. Again thank you for the business.

4/10 – Schlecht

Charles

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I do not like to give negative reviews unless really necessary, but this was one of the most “marginal” motels I’ve stayed in. Much less clean than usual. Although a non-smoking room, the smell of acrid smoke filtered through the walls (floor) such that I awoke early in the night thinking something was burning.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von ABVI am 21. Jan. 2020
We are sorry for the inconvenient stay you had. We tried to look into the problem but could not find any guest reservation from hotels.com in last seven days. If you still feel that you had stayed with us than we request you to contact the property so we can check the exact problem and process partial refund if possible.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Very friendly staff. It stunk the curry so bad I had to spray febreez to be able to sleep.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von ABVI am 3. Dez. 2019
We will check the matter. It will be easy for us if you can give your Room number and dates of your stay with us. Thank you and sorry for the inconvenience.

2/10 – Ungenügend

Sara

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This place is NOTHING AT ALL like the photos. Everything about our stay was horrible. The room was DISGUSTING and we had 3 noise complaints we littertly had to walk on our tippy toes all because there are plant workers that have been staying there for a month so basically there all about them.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von ABVI am 3. Dez. 2019
We shall look into the matter and try our level best to have better stay with us in the future. We do appreciate your business.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von ABVI am 3. Dez. 2019
We appreciate your business. Thank You.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good customer service. Good room. Quiet and clean. Good breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von GM am 9. Nov. 2019
Thank you. We appreciate your business. We look forward to serve you in future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room was clean and the area was quiet. I had to kill a couple of spiders before i could settle in. Overall, I enjoyed my stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von GM am 9. Nov. 2019
Thank You for the opportunity to serve you.we appreciate your business. We make sure to look into your suggestion to serve you better in future.

8/10 – Gut

Harold

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

8/10 – Gut

Harold

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had to switch rooms twice before we found one without an overpowering, unknown odor/broken air conditioning. However, the lady working at the check-in was very friendly and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Guest Relations am 23. Mai 2019
Thank you for the feedback. We are sorry for not delivering you exceptional accommodations initially, but are happy our lovely staff could assist you in getting you a suitable room. We hope you enjoyed the rest of your stay and our team looks forward to hosting you again should you make a return to town. All the best and we wish you safe travels ahead!