Außenbereich

Bewertungen von The Raweekanlaya Hotel Bangkok

5 out of 5
The Raweekanlaya Hotel Bangkok
164-172 Krung Kasem Road, Bang Khun Phrom, Phra Nakhon, Bangkok

Bewertungen

8,4

Sehr gut

86 von insgesamt 200 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
72 von insgesamt 200 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
27 von insgesamt 200 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 200 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 200 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Dieter

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unterkunft/Zimmer: Im Badezimmer war der Abfluss des Waschbeckens randvoll mit Haaren. Silikonfugen am Waschbecken mit Schimmel übersät. Bettlaken waren fleckig. Wohl irgendwelche Körperflüssigkeiten, die sich durch das Waschen nicht entfernen ließen. Speiseraum: nie wechselndes Frühstück. Überschaubare Auswahl. Nur Filterkaffee (für 12€ p.P. erwarte ich schlichtweg mehr. Einfach schlechtestes Frühstück in Thailand ever) Wand bei der Kaffeestation wurde wohl noch nie gereinigt, alles voller Kaffeespritzer und Mock. Unglaublich. Wobei solche Details in Fragen Reinigung für dieses Hotel wohl einen grundsätzlichen Zustand darstellt. Poolbereich: Servicewüste. Personal oder die Möglichkeit Personal zu rufen mangelhaft. Ergo keine Drinks am Pool. Liegeflächen verdreckt. Dazugehörigen Kissen geradezu widerlich. Fitnessbereich: eine handvoll Cardiogeräte, wovon eins funktioniert (damit meine ich: es ist am Strom angeschlossen und ich kann es einstellen) Keine Handtücher oder Desinfektionsmittel im Fitnessbereich vorhanden. Über den vergammelten Handsanytizer schauen wir mal hinweg. Summasummarum: Gute Lage, aber alles andere ist gewollt und nicht gekonnt. Der Punkt Kontrolle findet hier wohl in allen Bereichen kaum statt oder wird durch Blinde durchgeführt.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Rieke

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
5 Sterne? Da haben wir in Thailand schon deutlich bessere mit weniger Sternen erlebt. Sehr altes Inventar. Einige Sachen fielen schon auseinander. Eigentlich leicht zu reparieren aber darum kümmert sich keiner. Gardine komplett durchsichtig, Bettlaken reicht nur für drei viertel des Bettes. 3. Stock ohne Fahrstuhl und das auch nicht klimatisiert.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Joachim

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöner Garten mit Pool, eine Oase mitten in Bangkok
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Ratchadaporn A. am 21. März 2023
Dear Joachim, Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you once again in the future. Best regards, Ratchadaporn Abdulla General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Ratchadaporn A. am 1. Aug. 2019
Dear Anonymous, Thank you for your kind review The Raweekanlaya Bangkok Wellness Cuisine Resort. We hope to welcome you back again in the near future. Best regards, Ratchadaporn Abdulla General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von Ratchadaporn am 1. Apr. 2019
Dear Anonymous, Thank you and look forward to welcome back again in future. Best regards, Ratchadaporn Abdulla General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hübsches Hotel an guter Lage
Gutes Hotel, mit sehr schönem Garten. Zimmer sauber und ruhig gelegen. Pool könnte besser gepflegt sein. Gute Lage nahe am Pier, Königspalastt, Kaho San Road. Seher freundliches Personal.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Ratchadaporn am 1. Apr. 2019
Dear Anonymous, Thank you for sharing your kind feedback to The Raweekanlaya Bangkok Wellness Cuisine Resort. We have noted your comment on our swimming pool and will share to person concerned. Look forward to welcome you back again in the near future. Best regards, Ratchadaporn Abdulla General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Bilder stimmen nur teilweise
wir waren in der Dependance und dort gibt es Zimmer ohne Fenster. Bilder versprachen mehr.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Ratchadaporn am 7. Feb. 2019
Dear Anonymous, Thank you for choosing to stay with us at The Raweekanlaya Bangkok Wellness Cuisine Resort. We hope to welcome you back in the near future again soon. Best regards, Ratchadaporn Abdulla General Manager

8/10 – Gut

Siegfried C.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Boutique Hotel mitten in Bangkok
Das Hotel ist ein schönes Boutique Hotel aus dem 19. Jahrhundert. Es verfügt über einen wunderschönen Garten mit altem Baumbestand. das Personal ist überaus freundlich und zuvorkommend. Der einzige Kritikpunkt betrifft das Zimmer - es war zu klein und es hatte keine Fenster. Das passt nicht für ein 5 Sterne Haus.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Ratchadaporn Abdulla am 9. Jan. 2019
Dear Siegfried C, Thank you for choosing to stay with us at The Raweekanlaya Bangkok Wellness Cuisine Resort. We hope to have a chance to welcome you back again in the near future. Thank you & Best regards, Ratchadaporn Abdulla General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Ratchadaporn Abdulla am 25. Dez. 2018
Dear Anonymous, Thank you for staying at The Raweekanlaya Bangkok Wellness Cuisine Resort recently. Your kind comments are helpful for us to recognize the area of services we need to improve to better serve our guests. We look forward to welcoming you to The Raweekanlaya Bangkok Wellness Cuisine Resort again in the near future. Yours faithfully, Ratchadaporn Abdulla General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Ratchadaporn Abdulla am 25. Dez. 2018
Dear Anonymous, Thank you very much for staying at The Raweekanlaya Bangkok Wellness Cuisine Resort. We do hope to welcome you back in the near future once again. Your faithfully, Ratchadaporn Abdulla General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Man bekommt das, wofür man bezahlt hat. Nicht mehr und nicht weniger. Somit ist Hotel und Ausstattung ok. Leider ist das Management des Hotels nicht in der Lage das Personal zu schulen oder einzusetzen. Daher funktioniert jeglicher Service leider überhaupt nicht. Beim einchecken wurde unser Gepäck einfach vergessen. Wir haben es nach 45 Minuten selber abgeholt. Das Zimmer wurde am nächsten Tag bis 14:00 h nicht gemacht. Ein Service im Garten ist nicht vorhanden und im Restaurant ist mit dem Hauptgericht der Service beendet. Geschirr abräumen oder Nachtisch bestellen ist nicht vorgesehen. So entscheidet man sich nach 15 Minuten warten zu zahlen.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Ratchadaporn Abdulla am 25. Dez. 2018
Dear Anonymous, Thank you for staying at The Raweekanlaya Bangkok recently. Your evaluation and comment are helpful for us to recognize the area of services we need to improve to better serve our guests. We look forward to welcoming you to The Raweekanlaya Bangkok again in the near future. Yours faithfully, Ratchadaporn Abdulla General Manager

8/10 – Gut

Martin, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hübsches Hotel, freundliche Bedienung, aber Standartzimmer ohne Fenster? Schrecklich und noch nie erlebt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von RA am 21. Nov. 2018
Dear Martin, Thank you very much for choosing The Raweekanlaya Bangkok Wellness Cuisine Resort. We are pleased you have taken the time to share your feedback of your stay with us. Your comments are valuable to assist us in our continuous efforts to further improve our product in the future. Your kind compliments towards our resort and staff will be shared with all our team for further encouragements, as it is very rewarding when guests express such appreciation. Our Team are looking forward very much to welcoming you back to The Raweekanlaya Bangkok Wellness Cuisine Resort again in the near future. Best Regards, Ratchadaporn Abdulla

6/10 – Okay

Nik, Ulm

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist etwar abgelegen zumindest wenn man mit dem Skytrain fahren möchte. Die Zimmer verfügen über keinen Schrank und die Auswahl am Frühstücksbuffet ist sehr klein.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2018
Antwort von General Manager am 1. Okt. 2018
Dear Sir/Madam, We thank you very much for staying at The Raweekanlaya Bangkok Wellness Cuisine Resort and are pleased that you have taken the time to comment our hotel. It is through valuable comments like your very own that we can continue to improve our services to match the demands of our discerning and loyal clientele. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Kind regards, General Manager

10/10 – Hervorragend

Dea, Vienna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great style
The Hotel is built in a beautiful colonial style with a quiet and green garden. Staff was very helpful eg in getting a taximeter Taxi. Would always book it again!
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2018
Antwort von General Manager am 1. Okt. 2018
Dear Sir/Madam, We thank you very much for staying at The Raweekanlaya Bangkok Wellness Cuisine Resort and are pleased that you have taken the time to comment our hotel. Looking very much forward to being at your service again in the not too distant future. Kind regards, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Grüne Oase inmitten von Bangkok
Das Hotel ist eine grüne Oase inmitten von Bangkok. Es ist sehr zentral gelegen, dennoch benötigt man zu den meisten Sehenswürdigkeiten ein Taxi (zum Royal Palace sind es bspw. bei wenig Verkehr weniger als 10 Minuten Fahrt, was man in Bangkok schon als "um die Ecke" bezeichnen kann). Rund ums Hotel gibt es wenig zu tun, das ist aber auch nicht nötig: das Hotel hat eine wunderbare Gartenanlage und bietet insgesamt ein sehr geschmackvolles Ambiente. Hier kann man auch mal einen Tag "nur" am Pool verbummeln. Service und Zimmer sind sehr gut: ein richtig schmuckes, kleines Boutique-Hotel eben.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von General Manager am 11. Juni 2018
Dear Sir/Madam, We thank you very much for staying at The Raweekanlaya Bangkok Wellness Cuisine Resort and are pleased that you have taken the time to comment our hotel. It is through valuable comments like your very own that we can continue to improve our services to match the demands of our discerning and loyal clientele. Kind regards, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr hilfsbereites und freundliches Personal!! Ruhiges und edles Ambiete.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018
Antwort von General Manager am 26. März 2018
Dear Sir/Madam, We thank you very much for staying at The Raweekanlaya Bangkok Wellness Cuisine Resort and are pleased that you have taken the time to comment our hotel. Looking very much forward to being at your service again in the not too distant future. Kind regards, General Manager

8/10 – Gut

Nele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful garden and pool area clean rooms.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Kathleen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff and facilities are amazing. Thoughtful and caring. The grounds are impeccable- people working on them all day long. Small facility but they are clearly working on improvements and upgrades. Pool and area is small and not for sunbathing. It is perfect for cooling off in the middle of the blazing hot day. (Come back to the hotel for a break between visiting the Wats). Make use of the Spa! Amazing massage. Neighborhood is safe but impoverished. Actually- most of Bangkok appears this way in Old Town. Just took a bit to get used to.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ratchadaporn A. am 28. Feb. 2024
Dear Kathleen, Thank you very much for choosing to stay with us at The Raweekanlaya Bangkok Wellness Cuisine Resort. We have noted on your compliments and will share with our team.Look forward to have an opportunity to welcome you back again in the future. Best regards, Ratchadaporn Abdulla

2/10 – Ungenügend

FRANCOIS

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
extrêmement bruyant toute la nuit car donnant directement sur une grande avenue avec du passage toute la nuit par les tuk tuk en échappement libre ( simple vitrage )et malgré plusieurs demandes , pas de chambres plus calmes proposées petit déjeuner normalement compris mais non inclus finalement
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ratchadaporn A. am 26. Feb. 2024
Dear Francois, Thank you very much for choosing to stay with us. We have noted all your comments. Look forward to have an opportunity to welcome you back again. Best regards, Ratchadaporn Abdulla

6/10 – Okay

STEPHEN

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Our room was small and outdated compared to others id stayed in Bangkok previously for the same rate.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ratchadaporn A. am 26. Feb. 2024
Dear Stephen,Thank you very much for choosing to stay with us. We have noted all you comments. Look forward to have an opportunity to welcome you back again in the future. Best regards, Ratchadaporn Abdulla

6/10 – Okay

Pattarapong

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property caters to wellness lover. The room is quite lovely with wooden style.
Antwort von Ratchadaporn A. am 26. Feb. 2024
Dear Khun Pattarapong, Thank you very much for choosing to stay with us. We hope to welcome you back again in the future. Best regards, Ratchadaporn Abdulla

10/10 – Hervorragend

Benyamin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We had a great stay at the Raweenkanlaya. The staff was extremely helpful and friendly, the breakfast tasty and the spa massages superb. Also the fact that it had a more traditional style setting and interior was appealing.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ratchadaporn A. am 11. Dez. 2023
Dear Benyamin,Thank you very much for your kind compliment. We will pass this message to our team. Look forward to welcome you back again in the future.Kind regards,Ratchadaporn Abdulla (Ms.) General Manager

10/10 – Hervorragend

Penny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Little sanctury in bustling Bangkok
As I was new to the area, the staff couldn't have been more helpful with my questions. They also assisted in calling an early morning taxi. The location is a short walk from the river for boats and has a local bus service (depending where you need to go) nearby. And it is an easy and interesting 25min walk from the klong station. The breakfast station was fully stocked each morning and dinner, while without alcohol, offered a wide choice. The room, Governess Suite overlooking the road/canal in the newer section, was delightful. Super comfy bed in the spacious room, and although there was no actual wardrobe, sufficient space to hang clothes. Big bathroom and great energy efficient hot shower. Great air con but also ability to open the windows. The pool in the gardens was a treat at the end of the day although sometimes had to ask for towels, but they came very quickly. The older section had a variety of rooms and would like to try them on my next stay as I will be back.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Jirayu Chan-u-rai (Noon) Reservation Supervisor am 28. Nov. 2023
Dear Penny,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you once again in the future.Best Regards,

8/10 – Gut

Denis

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Ratchadaporn A. am 10. Nov. 2023
Dear Denis,Thank you for your kind feedback and will share to our team. Look forward to welcome you may in the future soonest. With kind regards, Ratchadaporn Abdulla (Ms.)General Manager

6/10 – Okay

Michele

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Struttura nella zona vecchia di Bangkok sicuramente la più reale e povera..pertanto valutate bene cosa volete avere nei dintorni. Di giorno si gira bene per i vari templi, di sera non c'è molto. Non avere una finestra in camera è stata la peggior cosa, oltre al fatto degli asciugamani rotti, non merita di certo 5 stelle
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Jirayu Chan-u-rai (Noon) Reservation Supervisor am 22. Sept. 2023
Dear Michele, Thank you for choosing to stay with us. We have noted your comment during your stay.Best regards,

8/10 – Gut

Fiona

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Lovely garden, nice breakfast and decent size rooms. Room and hallways were a bit tired ( flaking paint, damp under the aircon, marks on the walls etc)
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Ratchadaporn A. am 21. März 2023
Dear Fiona, Thank you for your kind feedback. We have noted on your comment and will fix it. Best regards, Ratchadaporn AbdullaGeneral Manager

6/10 – Okay

Jacques

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Well first I had booked the best room. Governess room. To my surprise the room was on the top floor but on a very busy street. I had to ask to change after two days the noise was not berabl
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2023
Antwort von Ratchadaporn A. am 13. Feb. 2023
Dear Jacques, Thank you for choosing to stay with us. We have noted your comment during your stay. Best regards, Ratchadaporn Abdulla General Manager

2/10 – Ungenügend

Navanit, New York

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The worst service ever!!there is no elevator there and you have to carry all your bags upstairs yourself!
Antwort von Ratchadaporn A. am 13. Feb. 2023
Dear Khun Navanit,Thank you for choosing to stay with us. We have noted your comment. Best regards, Ratchadaporn Abdulla General Manager

10/10 – Hervorragend

Jacob

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Raweekanlaya was a perfect place to stay in Bangkok. The local area has amazing food and the friendliest people. There are plenty of local markets and restaurants for anything you need. The pool was pristine and relaxing. A massage is a must from the spa if you go! Would love to stay here again next time I’m in Bangkok.
Antwort von Ratchadaporn A. am 13. Feb. 2023
Dear Mr.Jacob, Thank you for choosing to stay with us. We have noted on your kind compliments. Look forward to welcome you again in the future. Best regards, Ratchadaporn Abdulla General Manager

6/10 – Okay

Marcela

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice property and friendly staff. It will be nice to have an elevator.
Antwort von Ratchadaporn A. am 13. Feb. 2023
Dear Mr. Marcela, Thank you for choosing to stay with us. We have noted on your comment. Best regards, Ratchadaporn Abdulla General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Boutique hotel in a great location
Lovely boutique hotel, great location. Grounds are superb. Found the rooms quite dark however. Also the breakfast buffet was limited and was the same every day. Still a recommended place to stay in Bangkok!
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Ratchadaporn A. am 13. Feb. 2023
Dear Mr. Anonymous, Thank you for choosing to stay with us. We have noted on your comment. Best regards, Ratchadaporn AbdullaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Siddartha

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Ratchadaporn A. am 3. Jan. 2023
Dear Siddartha,Thank you for staying with us. We hope to welcome you back once again in the future. Your sincerely,Ratchadaporn Abdulla (Ms.) General Manager

4/10 – Schlecht

Kelvin

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Ratchadaporn A. am 3. Jan. 2023
Dear Kelvin, Thank you for choosing to stay with us. We hope to welcome you once again in the future. Your sincerely,Ratchadaporn Abdulla (Ms.) General Manager

10/10 – Hervorragend

Phuong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 22 Nächten im November 2022
Antwort von Jirayu Chan-u-rai (Noon) Reservation Supervisor am 27. Nov. 2023
Dear Phuong,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you once again in the future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

SOOMIN

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Ratchadaporn A. am 24. Nov. 2022
Dear Soomin, Thank you for contacting us. We hope to welcome you back in the future again.Best regards, Ratchadaporn Abdulla General Managere

4/10 – Schlecht

Natas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was not what was shown in the pictures in regard to the pool. It was not a convenient area to stay in. They should explicitly communicate that there is no alcohol provided in the hotel. I paid for 3 nights but finally, I did not stay even one and they refuse to refund me any money.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Lieven

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Ratchadaporn A. am 9. Sept. 2022
Dear Lieven, Thank you for choosing to stay with us at The Raweekanlaya Bangkok Wellness Cuisine Resort. Look forward to welcome you may in the future once again. Sincerely yours, Ratchadaporn Abdulla General Manager

10/10 – Hervorragend

Raul

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Ratchadaporn A. am 9. Sept. 2022
Dear Raul,Thank you for choosing to stay with us at The Raweekanlaya Bangkok Wellness Cuisine Resort. We do hope to welcome you to stay in the future once again. Sincerely yours,Ratchadaporn AbdullaGeneral Manager

6/10 – Okay

Shauna

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Recommend for a short stay in Bangkok
Nice base within easy access if the main sites. We used the ferry which is a 10 minute walk to get to the palace. We also used the number 53 bus which does a circular route around the city and is very cheap. We were a family of 5 so getting a Tuk tuk not so easy for us. The hotel met our needs. Provided a little oasis in the middle of the city. The pool was small but very much needed after a day in 38 degrees. Breakfast was very average. There is no bar at the hotel but there are a number of shops nearby where cold drinks can be bought. We did not eat dinner at the hotel but can recommend Steve’s which is on the river and serves lovely food. Our room was rather noisy with a big generator or extractor fan outside. Would recommend for a short stay in Bangkok.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Lucie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Ratchadaporn A. am 27. Dez. 2021
Dear Lucie, Thank you for your kind compliment. We hope to welcome you back again in the near future. With best regards, Ratchadaporn Abdulla General Manager

10/10 – Hervorragend

yos

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
מלון מקסים
מלון מקסים, מיקום טוב, יחסית קרוב לקוואסן ומעניקהשירות מקסים, חדרים מרווחים ובריכה מתוקה. שווה בהחלט
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021
Antwort von Ratchadaporn A. am 27. Dez. 2021
Dear Yos On, Thank you for your kind compliment. We hope to welcome you back in the near future once again. With best regards, Ratchadaporn Abdulla General Managere

4/10 – Schlecht

Noam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
The property is nice and the service is excellent however the air-condition in the room is pointing directly to the bed preventing any sleep when it’s blowing directly to your face. I checked with reception and was informed that the air-condition is positioned the same in all property rooms. Unfortunately, for the first time in my life I ended up sitting in my car all night and not getting any sleep at all. I would have stayed in the room but other than the bed there are no sofas or chairs so you can only sit on the floor. Breakfast is minimal so if you book a room you might want to skip breakfast and find something outside the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Ratchadaporn A. am 19. Okt. 2021
Dear Noam, Thank you for choosing to stay with us. We have noted on your comment and will try our best to fix the problem at all. Have a nice day. Best regards, Ratchadaporn Abdulla General Manager

10/10 – Hervorragend

Papui

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

SUDA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ห้องพักสะอาด ตกแต่งสวยงาม ห้องเล็กกะทัดรัด พนักงานบริการดีมากๆ แต่ห้องไม่เก็บเสียงเลย ได้ยินกิจกรรมข้างห้องผ่านผนังห้องทั้งคืนเลย เปิดประตูห้องยังได้ยินเสียงลั่นทางเดิน ไม่ได้หลับได้นอนเลยจ้า
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Ratchadaporn A. am 29. Sept. 2021
Dear Khun Suda, Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you back again in the future. Best regards, Ratchadaporn Abdulla General Manager

10/10 – Hervorragend

Krit

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Ratchadaporn A. am 15. Sept. 2021
Dear Khun Krit, Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you back again in the near future. With kind regards, Ratchadaporn Abdulla General Manager

10/10 – Hervorragend

Wuttipong

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Ratchadaporn A. am 14. Mai 2021
Dear Khun Wuttipong, Thank you for choosing to stay with us. We hope to welcome you back again in the near future. With kind regards, Ratchadaporn Abdulla (Ms.) General Manager

10/10 – Hervorragend

tanyanan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
บูทีคโฮเทลสไตล์ไทยพักสบาย อาหารอร่อย
เป็นที่พักที่เคยมาทานอาหารมาก่อน ซึ่งส่วนตัวชอบรสชาติอาหารที่นี่ ในช่วงเวลาแบบนี้ก็เลยเลือกจะมา staycation ที่นี่ เพราะนอกจากจะได้พักผ่อนแล้ว ยังได้ถ่ายรูปสวยๆ ในธีมไทยๆ ให้เข้ากับเดือนเมษายนอีกด้วย ห้องที่จองเป็นห้องเริ่มต้นไม่มีหน้าต่างแต่ทางรร.ก็ออกแบบหน้าต่างมาในห้องให้รู้สึกไม่อึดอัดเกินไป ส่วนห้องน้ำขนาดไม่ใหญ่แต่ก็ไม่ได้แคบจนใช้งานไม่ได้ ติดตรงที่ไม่มีกระดาษเช็ดหน้าให้ อุปกรณ์ในห้องน้ำมีแค่สำลี อย่างอื่นอาจต้องขอเพิ่มค่ะ อาหารเช้ามีให้เลือก 2 แบบคือ abf กับ ข้าวต้มหมูหรือไก่ สระว่ายน้ำไม่ใหญ่แต่คนใช้น้อย ก็เป็นส่วนตัวดีค่ะ
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von Ratchadaporn A. am 21. Apr. 2021
Dear Khun Tanyanan, Thank you for choosing to stay with us. Your valued compliments has been noted. Look forward to welcome back again in the future. With kind regards, Ratchadaporn Abdulla General Manager

8/10 – Gut

warang

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von Ratchadaporn A. am 30. März 2021
Dear Khun Warang, Thank you for staying with us. We hope to welcome you back once again. With best regards, Ratchadaporn Abdulla General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is very nice place to stay. The garden is very clean and comfortable. The Thai foods is an unique and delicious.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von Ratchadaporan A. am 26. März 2021
Dear Anonymous, Thank you for choosing The Raweekanlaya Bangkok Wellness Cuisine Resort. We hope to welcome you back once again. Best regards, Ratchadaporn Abdulla General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stunning hotel, pay more for better room!!
This is a stunning hotel and the rooms are very well-appointed and beautifully decorated. The service was excellent at all times. My only negative was that we booked the Montra Room (cheapest type of room but still not super cheap!) and it is a very small toom with no window and no natural light. One side of the room was shuttered to give the impression of a window but was just a cupboard with a strip light inside. It bothered me not being able to see if it was night or day, sunny or raining. However if you're a person who is not so concerned by the lack of natural light, I have nothing else negative to say about the hotel. It really is lovely and comfortable and clena.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2020
Antwort von RA am 25. Nov. 2020
Dear Anonymous, Thank you for selecting us at The Raweekanlaya Bangkok Wellness Cuisine Resort. We have noted on your compliment and hope to welcome you back again in the future. Best regards, Ratchadaporn Abdulla General Manager