Außenbereich

Bewertungen von Rembrandt Hotel & Suites Bangkok

4.5 out of 5
Rembrandt Hotel & Suites Bangkok
19 Sukhumvit Soi 18, Klong Toei, Bangkok, Bangkok

Bewertungen

8,8

Hervorragend

549 von insgesamt 1009 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
326 von insgesamt 1009 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
78 von insgesamt 1009 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
32 von insgesamt 1009 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
24 von insgesamt 1009 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

markus

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Für uns leider die Sterne Bewertungen total verfehlt. Waren sonst immer im Hollyday inn
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 16. Apr. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Hervorragend

Helene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 16. Apr. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

6/10 – Okay

Georg

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
war mittelmäßig. early check war auch nicht verfügbar. auch nicht gegen Geld
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 13. März 2024
Rembrandt Hotel & Suites takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay, we apologize for the inconvenience caused, and rest assured we have taken note of your comments regarding the improvement of our services and product. Once again, thank you very much for choosing our hotel. We look forward to welcoming you back soon

10/10 – Hervorragend

Sven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr saubere Unterkunft, sehr freundliches Personal, die Rooftopbar ein Traum, zentrale Lage an der Sukhumvit mit Bahn und Skytrain kommt man überall hin.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 29. Feb. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

8/10 – Gut

Johann

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer sind ziemlich ruhig, für Bangkok ganz ok. Sie sind nicht super modern aber ganz angenehm. Das Frühstück ist vielfältig. Das Personal ist kompetent und ausgesprochen freundlich.
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 12. Feb. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

8/10 – Gut

Christine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Rembrandt Management Team am 21. Dez. 2023
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Hervorragend

Kurt

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von The Rembrandt Management Team am 21. Dez. 2023
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

8/10 – Gut

Eveline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sehr freundlich und kompetent
Sehr sauber und freundliches Personal, Mobiliar jedoch abgewohnt
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von The Rembrandt Management Team am 15. Nov. 2023
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

4/10 – Schlecht

Kevin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Old and dirty Hotel.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von The Rembrandt Management Team am 24. Okt. 2023
Rembrandt Hotel takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay, we apologize for the inconvenience caused, and rest assured we have taken note of your comments regarding the improvement of our services and product. Once again, thank you very much for choosing our hotel. We look forward to welcoming you back soon

10/10 – Hervorragend

Lena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The service was very good!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von The Rembrandt Management Team am 20. Sept. 2023
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Hervorragend

Franca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Preis-Leistung. Sehr nettes Personal. Gut gelegen. Sehr gutes Frühstücks-Buffet.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von The Rembrandt Management Team am 28. Aug. 2023
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Hervorragend

Saeed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr zentral, Terminal 21 bis Nana
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von The Rembrandt Management Team am 14. Juni 2023
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Sukhumvit Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

8/10 – Gut

Nicolas

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von The Rembrandt Management Team am 23. Mai 2023
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Hervorragend

Andreas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel in super Lage. Terrassen Suite ist allererste Sahne. Personal ist äußerst freundlich, aufmerksam und zuvorkommend. Für einen Bangkok-Trip von nun an erste Wahl. Kommen gerne wieder
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von The Rembrandt Management Team am 24. Apr. 2023
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Gut

Suraphong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
War sehr gut bin zufrieden.
Antwort von The Management am 16. Jan. 2023
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel and for taking the time to post your feedback. Rembrandt Hotel takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay. Once again, thank you very much for having chosen our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back in the near future. Best regards, The Rembrandt Management Team

8/10 – Gut

Torsten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super Hotel. Die Zimmer sind Geräumig, Fernseher, Safe,Wasserkocher ( für Kaffee und Tee), Kühlschrank, Klimaanlage. Bad riesig, Fön. Sauber (jeden Tag). Wasserflaschen werden täglich aufgestellt. Die Schlüsselkarte funktioniert tadellos ( kann man an der Rezeption zur sicheren Aufbewahrung hinterlegen) Frühstück ist ausgiebig und viel Auswahl. Tägliche Angebote in den beiden Restaurant ( mexikanisch und Indisch). Dazu kann ich nichts schreiben da ich mehr unterwegs war als im Hotel. Das Personal ist freundlich und hilfsbereit, mit Rat und Tat zur Stelle. Der Pool ist sauber, Handtücher werden gestellt vor Ort (4.Etage) mit Anbindung zum Restaurant Einziger Kritikpunkt am Pool, Die Reservierung durch Handtücher einiger Gäste auf den Liegen (ca 22 Stück insgesammt) die diese für gute 5 std blockieren. Ca 5-10 min zur BTS ASOK. Sonstige Verkehrsmittel sind Taxi, Busstation, Rollertaxi unweit in der Nähe. In der Straße gibt es einige Restaurant und ein Supermarkt. Weiter zu finden sind Schneiderei, Friseur, Massage, Apotheke..... Komme sehr gerne wieder.
Antwort von The Management am 12. Jan. 2023
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel and for taking the time to post your feedback. Rembrandt Hotel takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay, we apologize for the inconvenience caused and rest assured we have taken note of your comments towards improvement of our services and product. Once again, thank you very much for having chosen our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back in the near future. Best regards, The Rembrandt Management Team

10/10 – Hervorragend

Ben

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a 1 night stay in this well located Hotel, Pool was crowded but got some space for myself. Bar ist inviting and cozy, soccer was playing in the background. Staff was always helpful and friendly
Antwort von The Management am 9. Jan. 2023
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. Rembrandt Hotel takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay, we apologize for the inconvenience caused and rest assured we have taken note of your comments towards improvement of our services and product. Once again, thank you very much for having chosen our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back in the near future. Best regards, The Rembrandt Management Team

2/10 – Ungenügend

Ranee

10/10 – Hervorragend

Gerlind, Siehdichum

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir haben lange auf die Reise gewartet. Das Hotel war eine gute Wahl, günstig aber auch ruhig in einer Seitenstrasse gelegen. Ein guter Ausgangspunkt um die Stadt mit BTN und MRT zu erkunden. Das Personal war sehr freundlich, das Essen üppig und für jeden was dabei, eher wie ein Brunch. Wir haben es genossen. Die Einrichtung war zweckmäßig, aber völlig ausreichend, einziger Mangel waren wenig vorhandene Haken im Bad. Und ja, wir würden es beim nächsten Mal wieder wählen. Insgesamt stimmte das Preis- Leistungsverhältnis.
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2022
Antwort von The Management am 12. Sept. 2022
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. Rembrandt Hotel takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay. Once again, thank you very much for having chosen our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back in the near future. Best regards, The Rembrandt Management Team

10/10 – Hervorragend

Michel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super!
Wir haben eine Wohnung mit Küche - ohne. Bestellung bekommen…so konnte mich meine Freundin thailändisch bekochen…
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von The Management am 26. Mai 2022
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. Rembrandt Hotel takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay. Once again, thank you very much for having chosen our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back in the near future. Best regards, The Rembrandt Management Team

8/10 – Gut

Novi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Ein sehr professioneller Empfang mit einem kostenlosen Upgrade in eine Suite vieül Platz und äinsgesamt eine hervorragende Lage.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Clive am 23. März 2022
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites during your recent trip to Bangkok and for taking the time to post your feedback. We are delighted that you found our beautiful hotel, the services and facilities to your satisfaction. We will share this review with our team as we know they take great pride in creating such wonderful stays for our guests and ensuring that they feel welcomed and well looked after. Best regards, The Rembrandt Management Team

10/10 – Hervorragend

Erna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rembrandt Hotel Suites und Towers war eine gute Em
Wir haben uns wohl gefühlt. Es gab ein super Frühstück. Das Personal war immer sehr hilfsbereit und freundlich.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2020
Antwort von Clive am 23. März 2020
Thanks for the feedback. Best regards The Rembrandt Management Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unterkunft hat alles, was man braucht. Sehr zentral gelegen.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2020
Antwort von Clive am 3. März 2020
Thanks for the lovely feedback. We do hope to welcome you back soon. Best regards The Rembrandt Management Team

6/10 – Okay

Pamela

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Property is dated with odd smell in corridors. Clean linens, ok breakfast.

10/10 – Hervorragend

Kana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
最高!
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

scott

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Windows are dirty
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 17. Apr. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Hervorragend

Michael Christopher

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We got a terrace suite which was spacious and absolutely beautiful. The breakfast was really good and included. Very convenient for walking or rides to places…. Clean and the staff was so very polite. Would def stay here again.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 17. Apr. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Hervorragend

Sebastien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel and location
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 16. Apr. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Hervorragend

Yohei

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
常に清掃が行き届いており、スタッフも非常に素晴らしい
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 16. Apr. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

8/10 – Gut

HIN CHUAN

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Location is good
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 16. Apr. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Hervorragend

Yumi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 16. Apr. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Hervorragend

zhi, Hurstville

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good service
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 12. Apr. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Hervorragend

Yvonne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel staff extremely helpful hotel excellent. Close to overhead tram station.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 12. Apr. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Hervorragend

Katsuyuki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
10泊しました。ホテルの人がみな親切で、快適に過ごすことができました。ジムで体を動かし、プールサイドで音楽を聴きながら、ゆっくりとした時間を送りました。タイは、初めてでしたが、交通の便がよく、その割には静かな場所で、噂のソイカウボーイにも、ナナプラザにも歩いて行けました。ターミナル21というフードコートで有名なデパートも近いです。また、極めて大きな公園まで徒歩圏内にあります。総合的にみて、十分おすすめできるホテルです。 ジムのマシーンをそろそろ入れ替えていただけると、さらに魅力が増すと思います。 朝食も美味しいです。 ありがとうございました。
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 12. Apr. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

6/10 – Okay

Denis, Thetford Mines

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Personnel sympathique mais hôtel vieillot et chambre basic et petite
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 12. Apr. 2024
Rembrandt Hotel & Suites takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay, we apologize for the inconvenience caused, and rest assured we have taken note of your comments regarding the improvement of our services and product. Once again, thank you very much for choosing our hotel. We look forward to welcoming you back soon

8/10 – Gut

Yuji

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
日本人客が見当たらなかった。欧米人が多かった。スタッフ一同とても訓練されていた。9,10階にとまった人は、床にカーペットが引かれていなかった。いわゆるコーヒーショップがなく、簡単な食事は外食になった。朝食ブッフェは充実していた。(BTH475)
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 12. Apr. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Hervorragend

Stephen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed many times but this was first time with my teenage children. Family room was excellent and cleaned every day. Pool on fourth floor was also excellent with plenty of towels and sun loungers always available. Staff are always wonderful and will help with everything you need with a smile. Only small down side is service charge on all drinks within the hotel and pool making them a lot more expensive than elsewhere. Even accounting for that 9 out of ten...
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 12. Apr. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

8/10 – Gut

Pia, Holbæk

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Slidt hotel, gamle gulvtæpper, træt morgen mad buffet, trænger til en gennem gribende renovering .pool området trænger til vedligeholdes. Venligt personale,
Aufenthalt von 13 Nächten im März 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 9. Apr. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Hervorragend

Daniel.

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Third time I’ve stayed here. I love it and will stay again!!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 6. Apr. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Hervorragend

Birender, Dawesville

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Well maintained property. Very courteous and helpful staff. Very comfortable rooms . Excellent fast lifts . Adequate pool and sauna too . Gym appeared nice though didn’t use it. Definitely would stay again . Quite central and subway quite close
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 6. Apr. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Hervorragend

Oliver Lai Wing

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 6. Apr. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

8/10 – Gut

Peter, Mississauga

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The breakfast they offer compared to its price is not worth it
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 6. Apr. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

8/10 – Gut

Tohru

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 6. Apr. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

6/10 – Okay

Pak

Mit der Familie gereist
No comment
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 6. Apr. 2024
Rembrandt Hotel & Suites takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay, we apologize for the inconvenience caused, and rest assured we have taken note of your comments regarding the improvement of our services and product. Once again, thank you very much for choosing our hotel. We look forward to welcoming you back soon

6/10 – Okay

Danny

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von The Rembrandt Management Team am 6. Apr. 2024
Rembrandt Hotel & Suites takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay, we apologize for the inconvenience caused, and rest assured we have taken note of your comments regarding the improvement of our services and product. Once again, thank you very much for choosing our hotel. We look forward to welcoming you back soon

10/10 – Hervorragend

Birender, Dawesville

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Neat and clean . Respectful staff . Comfortable rooms . Good breakfast options
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 3. Apr. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Hervorragend

Kishan, London

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 3. Apr. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Hervorragend

Kishan, London

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Excellent property in a great location. Walking distance to a lot of amenities. Highly recommended.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 1. Apr. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

6/10 – Okay

Katsuyuki

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
ホテル自体はきれいではあるが、 古いのは否めない。 日本のビジネスホテルのような設備の快適さはない。ゆっくり休むだけと言う人であれば、良いかと思う。
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 1. Apr. 2024
Rembrandt Hotel & Suites takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay, we apologize for the inconvenience caused, and rest assured we have taken note of your comments regarding the improvement of our services and product. Once again, thank you very much for choosing our hotel. We look forward to welcoming you back soon

8/10 – Gut

Wilton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
I must say that the service that was given by every staff member was just incredible. From the restaurant, the bar, room service, the maid staff, the concierge and the front desk each and every employee was amazing. I will definitely recommend this place to family and friends and I will return. The only negative I can think of is that the property is in disrepair . But again thanks to all the staff for making my visit so wonderful.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von The Rembrandt Management Team am 1. Apr. 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future