Basierend auf 82 geprüften Bewertungen

3,9 von 5
Von 79% der Gäste empfohlen
3,9 Sauberkeit der Zimmer
4,2 Service
4,0 Komfort der Zimmer
3,7 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 03.12.2023
The room was out of date and very average (get what you pay for though.) The people living above seem to enjoy rearranging furniture every day and night. The closest pool is only filled about a quater full which isnt nice. Breakfast is very limited and multiple days we had to order as there was no buffet. They dont do vegan options either. However the staff are hard working and very polite and helpful. Budi from the tour desk is amazing super helpful and will take you anywhere you want to go.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 01.09.2023 auf Wotif
Loves the property and the staff
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Good.

Veröffentlicht am 18.07.2023 auf Hotels
Good showers. Good beds. Good food. Good cocktails.
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Okej för fest annars kolla annat!

Veröffentlicht am 11.03.2023 auf Hotels
Okej om du typ ska festa. ACn funka i 1 av 4 rum. Dem andra fläktade bara. Smutsigt var det och kryp fanns det gott om. Vi snackar smutsigt med hår osv. Samt fläckar på allt, dem har skrivit att man ska betala 500.000 idr om man gör några fläckar då förväntar jag mig fräscha handdukar och lakan. Poolen är okej, finns 4 solstolar vid varje pool ingen som använder dem knappt iallafall. Frukosten är ett skämt. Kunde knappt engelska vid incheckning frukosten sa han 50.000 idr per person för alla även spädbarn??? Internet kan ni glömma det finns inte. Då bodde vi ändå på bottenplan nära lobby. Men bra tv utbud av kanaler.
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 02.07.2022 auf Hotels
Very uncomfortable bed rooms very old and dirty the restaurant was very accommodating to westerners but the staff tried and were very friendly.
Kommentar von Hotelmanagement
06.08.2022 von Management, Hotelmanagement
Dear Camille, Warmest greeting from Grand Kuta Hotel and Residence, Kuta Bali. Thank you for your staying with and we do apologize for innconveniences caused. Thank you and Best Regards
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 09.03.2020 auf Hotels
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

eat place to stay

Veröffentlicht am 09.03.2020 auf Hotels
I love staying at the Grand Kuta always friendly and clean close to everything I need
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 08.03.2020 auf Hotels
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Yokohama

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 30.01.2020
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 29.01.2020 auf Lastminute
The hotel is a little dated but best value for money in Bali. The amenities are great. 3 pools. The rooms are fantastic. I take my two children and we have a 3 bedroom, 2 bathroom apartment. These types of rooms are hard to find. Rooms serviced daily. The staff are very friendly.