Lobby

Bewertungen von Hampton Inn & Suites Austin Cedar Park-Lakeline

2.5 out of 5
Hampton Inn & Suites Austin Cedar Park-Lakeline
10811 Pecan Park Blvd, Austin, TX

Bewertungen

8,8

Hervorragend

464 von insgesamt 757 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
191 von insgesamt 757 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
39 von insgesamt 757 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
32 von insgesamt 757 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
31 von insgesamt 757 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Marco

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles modernes Hotel an der Stadtgrenze zu Austin
Modernes Hotel mit üblichem Hampton Standard. Pool sowie Hot-Tup waren vorhanden. Zimmer mit Kingbed sowie Sfofabed war grosszügig. Frühstücksbuffet sehr gut mit American Breakfast. Restaurant Olive-Garen sowie Chilis kann man gut innert 5-10 Minuten zu Fuss erreichen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Lana Dimitrova am 31. Okt. 2023
Dear Marco,Thank you for the wonderful feedback and rating! We are so glad that you enjoyed every aspect of your stay and look forward to hosting you for another memorable stay in Austin.Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

8/10 – Gut

Andreas

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Tolles Hotel. Gute Lage für Austin. Das Zimmer war gross sowie ruhig gelegen und das Bett bequem. Es könnte sauberer sein und am letzten Morgen hatten wir eine Kakerlake im Zimmer.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Lana Dimitrova am 11. Okt. 2023
Dear Andreas,Thank you for your feedback. We are so glad that you enjoyed every aspect of your stay and look forward to hosting you for another memorable stay in Austin.Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein sehr schönes, sauberes und modernes Hotel! Wir waren zwei Nächte dort und es hat uns sehr gut gefallen. Die Zimmer sind modern und haben eine schöne Größe. Das Personal war sehr nett und die Anlage sehr gepflegt. Das Frühstück ist typisch US-Style. Es gibt Bagels, Toast, Muffins und man kann sich Waffeln machen. Auch eine Cornflakesauswahl, frisches Obst und Jogurt sowie eine Auswahl warmer Speisen wie Rührei stehen bereit. Der Kaffee war gut und man kann sich den ganzen Tag bedienen. Alles in Allem ein schöner Aufenthalt und wir können das Hotel weiterempfehlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

Mark

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Terrible bathroom, outdated, tv is micro small, and all stations are blurry
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 23. Apr. 2024
Dear Mark,We appreciate your constructive feedback, which allows us to continue refining our service and product. We look forward to our next opportunity to host you.Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Rose, Cedar Hill

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They charged $75 for pet fee despite it being listed as only $50.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 18. Apr. 2024
Dear Rose,We regret that your stay with us anything less than excellent. We strive every day to wow our guests but unfortunately, we sometimes fall short and appreciate you sharing your experience with us. We hope that you will give us another opportunity to serve you in future.Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

8/10 – Gut

Noel

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Waleed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like it very good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 18. Apr. 2024
Dear Waleed,Thank you for taking the time to review us, following your recent stay with us. Your excellent feedback is highly appreciated, and we look forward to welcoming you back again next time you are in Austin!Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

MsFefe

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
The GM at this establishment was horrible. I was profiled, bugs in my room and the hospitality wasn't there. There is definitely a language barrier at this establishment. They need more English speaking employees.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 16. Apr. 2024
Dear MsFefe,Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us. We genuinely value all our guest comments as they help us improve our services.We’re sorry to hear about the issue you encountered during your stay. As a non-smoking hotel, we kindly remind our guests not to smoke in the rooms for the comfort and safety of all our guests. Unfortunately, smoking violations can lead to discomfort for other guests and impact the quality of our rooms.Regarding the reported bug, our team promptly investigated the matter after your departure, and we take such concerns seriously. We have a rigorous pest control measures in place and conduct regular inspections to maintain a clean and comfortable environment for our guests.We apologize if you felt our management felt short of expectations. Our aim is to provide attentive and respectful service to all guests.We appreciate your feedback and would like to extend our apologies for any inconvenience caused. If there’s anything more you’d like to discuss or if you plan on staying with us again, please don’t hesitate to reach out directly.Warm Regards,Lana DimitrovaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Vanessa

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lyn was great the entire time, breakfast had several options and malted waffles were soooo good, pillows a little soft for me but overall I will keep returning here! Thank you again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 18. Apr. 2024
Dear Vanessa,Thank you so much for the great review! We are beyond thrilled that you have had such an excellent experience while staying with us and hope to see you again in the future.Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

EDIFICE, Central Falls

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome, clean, very comfortable setting facility and the breakfast is delicious. The staff are professional and friendly, definitely return accommodation in the future.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 18. Apr. 2024
Dear Edifice,Thank you so much for this review about your recent stay with us. It is always such a pleasure to read that our guests' expectations were fully met and you enjoyed all aspects of your stay. Thank you once again for the perfect score, and we hope to see you again on your next visit to Austin!Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

8/10 – Gut

Wasim

Gut: Sauberkeit
No experience
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 2. Apr. 2024
Dear Wasim,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Samira

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I liked everything.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 2. Apr. 2024
Dear Samira,Thank you for taking the time to tell us about your experience with the Hampton Inn & Suites Lakeline. What a pleasure to hear that you liked everything!Thank you once again for your business. We look forward to seeing you again soon.Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

8/10 – Gut

Christie

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, comfortable room. Very quiet
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 28. März 2024
Dear Christie,Thank you very much for the kind words about your stay. What a pleasure to hear that our comfortable rooms and friendly staff wowed you!Thank you once again for being our guest and we look forward to welcoming you back soon!Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Debra, Conroe

Mit der Familie gereist
Great customer service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 28. März 2024
Dear Debra,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at the Hampton Inn& Suites Austin Cedar Park Lakeline. We pride ourselves on sincere service, and your praise lets us know that we're going our job. We're thrilled to hear we continue to impress and look forward to welcoming you back!Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

BREANNE

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Etsbheydy yazmin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jessica

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Raj

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Mike

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and great breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Leanna

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Both beds creaked. Could hear people talking outside and in next room. Kinda rundown.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 2. Apr. 2024
Dear Leanna,Thank you for the review and feedback. We regret that the service you received was less than exceptional. While we work hard to please our guests, we're incredibly disappointed we fell short on your experience. Please be assured we're reviewing your comments with all team members and will work to address all concerns.We appreciate your business and hope that you will give us another opportunity to serve you in future!Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Luis

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Found hairs in one of the beds The hallways had damages to the walls The hallway carpets were dirty Coffee machine inside the bathroom? So I can relieve myself and make coffee at the same time? No water bottles to make coffee, so use bathroom sink water or go buy my own?
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 7. März 2024
Dear Luis,Thank you for your feedback. We appreciate your valuable input as it helps us identify areas for improvement. Our goal is to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests, and we will use your comments to make necessary adjustments. Thank you again for choosing Hampton Inn & Suites Lakeline and we hope that you will give us another opportunity to serve you!Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

8/10 – Gut

Leslie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
On site it says it is 25 minutes from downtown and it was further away then that. Housekeeping cleaned the room and left us less towel then originally had, the floor was kinda sticky barefoot in room. This place is in A good spot, the staff was very friendly, once asked for what we lacked staff fixed it. The breakfast was excellent and different everyday. We stayed 4 nights. I would stay here again. Restaurants in surrounding area were delicious and convenient.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 6. März 2024
Dear Leslie,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Hampton Inn & Austin Cedar Park Lakeline. We're delighted to hear that you found our staff friendly and helpful and appreciated our breakfast.We apologize for any inconvenience you experienced in your room. Your feedback is important to us, and we will certainly look into ways to improve our services. Should your travels bring you back to the area, we would love another opportunity to welcome you back and provide you with a 5-star experience.Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Gricelda

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Front desk people were very nice and welcoming
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 7. März 2024
Dear Gricelda,Thank you very much for the time to tell us about your recent stay. We appreciate your kind comments and recognition of our front desk staff and look forward to your return!Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

8/10 – Gut

Erin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good service and very comfortable bed
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 1. März 2024
Dear Erin,Thank you for the positive feedback. We are glad to know you enjoyed our good service and comfortable beds and hope you'll return to give us the opportunity to exceed your expectations and give you a five-star experience!Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Candy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Love it
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 26. Feb. 2024
Dear Candy,Thank you for the perfect rating. We're happy to hear that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon!Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

8/10 – Gut

Veronica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Polite staff (Austin) was great! Property was clean and quite. Good stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 23. Feb. 2024
Dear Veronica,Thank you for your wonderful feedback. We are glad to know you enjoyed all aspects of your stay and look forward to seeing you again soon!Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Liked great personnel at desk
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 23. Feb. 2024
Dear Karen,Thanks for your feedback. We're delighted to know that you had a great stay with us and that both our service and offering hit the mark. We're so glad that our team was able to make your trip a success and hope to be able to welcome you back to Austin soon.Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very helpful staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 19. Feb. 2024
Dear Elizabeth,Thank you very much for the kind words about your stay. What a pleasure to hear that our friendly and helpful staff wowed you!Thank you once again for being our guest and we look forward to welcoming you back soon!Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Melechia, Magnolia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was clean and services were prompt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 12. Feb. 2024
Dear Melechia,It makes us so happy to hear that you had a 5 out of 5 experience during your stay with us. We pride ourselves on sincere service, and your praise lets us know that we're going our job. We're thrilled to hear we continue to impress and look forward to welcoming you back!Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

6/10 – Okay

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
The breakfast was absolutely horrendous, bathroom door handle was dirty and the hot tub had trash in it. Everything else was good and staff was friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 12. Feb. 2024
Dear David,We regret that the service you received was less than exceptional. We strive every day to wow our guests but regrettably, we sometimes fall short and appreciate you sharing your experience with us. We're glad our friendly staff made an impression on you and look forward to welcoming you back the next time your travels bring you into the area.Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Gopi Krishnan, GLENDALE

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 8. Feb. 2024
Dear Gopi Krishnan,Thank you for the perfect rating. We are glad to know your stay was good and look forward to your return!Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

8/10 – Gut

Rahul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good clean property.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 6. Feb. 2024
Dear Rahul,Thank you for your positive feedback. We're so glad you enjoyed our clean property and hope to be able to welcome you back for another memorable experience.Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Noe

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Cory

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Words can’t explain the smell.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 31. Jan. 2024
Dear Cory,We regret that your stay with us anything less than excellent. We strive every day to wow our guests but unfortunately, we sometimes fall short and appreciate you sharing your experience with us. We hope that you will give us another opportunity to serve you in future.Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

8/10 – Gut

Frank

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 30. Jan. 2024
Dear Frank,Thank you for your positive feedback. We are happy your stay was nice and we look forward to your next stay!Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Tommy

Mit dem Partner gereist
Great stay
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 30. Jan. 2024
Dear Tommy,Thank you for your wonderful feedback and perfect rating. We greatly appreciate it and look forward to welcoming you back soon!Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

8/10 – Gut

samantha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parking lot had lots of well lit spaces
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 24. Jan. 2024
Dear samantha,Thank you very much for the wonderful feedback. We appreciate it and look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

8/10 – Gut

Casey

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Bong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is well taken care of. The staffs are friendly and helpful. The rooms are clean and smelling fresh.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

javier

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Jay

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good stay!
Conveniently located. Not a lot of restaurants close, but there are several within a few miles. Breakfast was good. Staff was amazing. They were extremely nice to a guest who had some confusion and mental difficulties. They were extremely polite and attentive.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Lana Dimitrova am 24. Jan. 2024
Dear Jay,Thank you for your feedback. We are so glad that you enjoyed every aspect of your stay and look forward to hosting you for another memorable stay in Austin.Sincerely,Lana DimitrovaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Gary

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Francisca, Heartland

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Laurie

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Shauna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Matt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Curtis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
First Time Visitor
Good room for the money, liked the complimentary breakfast. Would stay here again! The only negative was that it was difficult to see any signage indicating what hotel the building was. We walked into the lobby not quite sure we were in the right place. While we were contemplating that, a guy walked in and directly asked what hotel it was. So it wasn't just us. A sign at the front door would go a long way.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Luke

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Sufiyan

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023