Basierend auf 992 geprüften Bewertungen

4,3 von 5
Von 74% der Gäste empfohlen
4,1 Sauberkeit der Zimmer
4,7 Service
4,0 Komfort der Zimmer
3,9 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 13.02.2024
Kommentar von Hotelmanagement
14.02.2024 von I. Chatzikonstantis, Hotelmanagement
Dear Oliver,Thank you very much for your excellent rating!! We are extremely glad to know that you enjoyed your stay with us, and we will share your positive rating with our staff!. We hope to have the chance to welcome you back at Airotel Parthenon in the nearest future.With Kind Regards, Parthenon Front Office team, Y. Chatzikonstantis
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Great location.

Veröffentlicht am 22.02.2020 auf Hotels
The hotel location is simply great touching Acropolis. It has metro very near as well. The hotel receptionist Mr. Sokratis was very helpful on our arrival. He explain Athens sightseeing in details. The room is little cozy compare to hotel stars and size of the hotel but hotel has good breakfast. I will recommend this hotel for the tourist aiming to see Athens on foot.
Kommentar von Hotelmanagement
24.02.2020 von Dimitris Koursaris Guest Service Manager, Hotelmanagement
Dear Manoj, we thank you for your stay as well as for your really kind recommendation. It was so nice sharing those kind words with all of us and it will be a big honor to see you soon. kind regards, Dimitris Koursaris, Guest Service Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Hamburg

Veröffentlicht am 02.01.2020
Absolut ruhige Lage und trotzdem sehr zentral gelegen. Nur wenige Gehminuten von der Metro-Station Akropoli entfernt und ganz in der Nähe befinden sich auch zahlreiche Bars und Restaurants. Ausgesprochen freundliches und hilfsbereites Personal. Gutes und umfangreiches Frühstücksbuffet. Ich war auf jeden Fall sehr zufrieden und würde dieses Hotel jederzeit wieder buchen!
Kommentar von Hotelmanagement
08.01.2020 von Dimitris Koursaris Guest Service Manager, Hotelmanagement
Dear guest, a big thank you for your recent stay to our hotel as well as for your really nice description for our facilities. You are always welcome to our hotel and we are looking forward to welcome you soon. Kind regards, Dimitris Koursaris Guest Service Manager
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 13.09.2019
Lage ist top, Personal sehr professionell und hilfsbedürftig. Frühstück in Ordnung, aber nicht mehr. Haus ist renovierungsbedürftig
Kommentar von Hotelmanagement
20.09.2019 von Dimitris Koursaris Guest Service Manager, Hotelmanagement
Dear guest, we thank you for you preference to our hotel as well as for your really helpful notes. It will be our honor to see you soon. Kind regards, Dimitris Koursaris, Guest Service Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 09.09.2019 auf Ebookers
Die Nähe zur Plaza. Die Nähe zur U - Bahn. Das freundliche und hilfsbereite Personal
Kommentar von Hotelmanagement
20.09.2019 von Dimitris Koursaris Guest Service Manager, Hotelmanagement
Dear guest, we would like to thank you for your preference to our hotel as well as for your personal feedback. With great honor we wait for your next stay. Kind regards, Dimitris Koursaris Guest Service Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 12.08.2019
Sehr freundliches Personal, gute Lage und ruhig. Ausstattung und Frühstück bestens.
Kommentar von Hotelmanagement
12.08.2019 von Dimitris Koursaris Guest Service Manager, Hotelmanagement
Dear guest, we thank you for having you as a guest as well as for your lovely comments. It will be our honor to welcome you soon. Kind regards Dimitris Koursaris Guest Service Manager
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 22.07.2019
Überaus gute Lage, Personal sehr freundlich und zuvorkommend.
Kommentar von Hotelmanagement
23.07.2019 von Dimitris Koursaris Guest Service Manager, Hotelmanagement
Dear guest, we thank you for your preference to our hotel as well as for your polite comments.With great honor we will be happy to welcome you soon. Kind regards, Dimitris Koursaris Guest Service Manager
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 04.05.2019 auf Ebookers
Tollr Lage Aufmerksames Personal Sauber Leckeres Frühstück
Kommentar von Hotelmanagement
06.05.2019 von Dimitris Koursaris Guest Service Manager, Hotelmanagement
Dear guest, at first we thank you for choosing our hotel for your recent stay here in Athens.It was so nice for sharing your review with us. We will be happy to see you again for another comfortable stay. Kind regards Dimitris Koursaris Guest Service Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 21.03.2019
uns hat alles sehr gut gefallen , zentrale lage , super nettes personal , haben auch fussballkarten für uns bestellt , sehr gute frühstückszeiten ( 7 - 11 uhr ) und beim frühstücksbuffet alles da
Kommentar von Hotelmanagement
21.03.2019 von Dimitris Koursaris Guest Service Manager, Hotelmanagement
Dear guest, At first we would like to thank you for choosing our property regarding to your visit here in Athens.It was so nice sharing your wonderful comments with all of us and we are so grateful for that. You are always welcome to our hotel and we do hope to see you soon. kind regards Dimitris Koursaris Guest Service Manager
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 11.03.2019
Perfect locationand outstanding hotel personnel which was really friendly and helpful.the rooms are a little bit old but clean.
Kommentar von Hotelmanagement
11.03.2019 von Dimitris Koursaris Guest Service Manager, Hotelmanagement
Dear guest, at first we would like to thank you for staying with us as well as for your lovely feedback. We appreciate for sharing with us such a nice comments. it will be great if we see you soon. Kind regards Dimitrsi Koursaris Guest Service Manager