Sonnenterrasse

Bewertungen von Lara Hadrianus Hotel

Lara Hadrianus Hotel
Güzeloba Mahallesi, 2317. Sk., Muratpasa, Antalya, Antalya

Bewertungen

6,6
36 von insgesamt 137 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
37 von insgesamt 137 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
17 von insgesamt 137 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
23 von insgesamt 137 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
24 von insgesamt 137 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,4/10

Sauberkeit

7,0/10

Personal & Service

4,8/10

Ausstattung

6,2/10

Zustand der Unterkunft

6,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Alexander

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von hotel management am 20. Sept. 2021
değerli misafirimiz Puan için çok teşekkür ederiz. saygılarımızla,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Leider nicht zu empfehlen
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von hotel management am 20. Sept. 2021
Vielen Dank für Ihre wertvolle Bewertung und Anregung. Es tut uns leid für das Pech, das Sie hatten. Wir haben Ihr Unglück mit der Hotelleitung besprochen. wir haben es behoben. Grüße,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von sona ashrafi am 13. Okt. 2020
Hi Dear, at first i want to say thank you for staying with lara hadrianus and thank you for rating us.apperantly you dont like our hotel so much.we really need our guests sentiments to improve our negative points.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bei Anreise einchecken konnte ich nicht weil ausgebucht war, so hatman mich für einen Tag in einem anderen Hotel untergebracht. Ich habe AllInclusive gebucht und auch von Expedia bestätigt bekommen, an der Reception die böse Überraschung, nicht mal Frühstück war im Preis drin. Origilbestätigung von Expedia ans Hotel konnte ich einsehen, ohne Frühstück. FRechheit von Expedia, musste All Inclusive an Ort und Stell noch mal bezahlen
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2019
Antwort von reception am 12. Dez. 2019
thank you very much for your comment. best regards,

10/10 – Hervorragend

Sebahattin, Nürnberg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sehr zentral gelegenes Hotel ( zum Meer ca 500 meter ) wenn man keine Hohen ansprüche hat ist das Hotel Ideal. Das Buffe ist ausreichend man findet was zum essen auswahl ist zwar net groß aber leckeres essen. Das Personal ist sehr nett.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von sona ashrafi am 18. Okt. 2019
Lieber Sebahattin, Zunächst einmal vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns, und wir sind sehr zufrieden mit den schönen Kommentaren, die Sie gemacht haben.wir alle arbeiten hart für die Zufriedenheit der Kunden.wir freuen uns, Sie wieder in unserer Anlage zu sehen. wir werden es hören.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Soviele fliegen beim Frühstück nirgends gesehen, da denke ich dringend Aufbesserung und Abhilfe nötig Ist!!! Die Zimmer Gardinen extrem staubig Möbeln in die Jahre gekommen, aber konnte gepflegt sein
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von hotel management am 19. Okt. 2019
Lieber Gast Sie haben Ihre kostbare Zeit bei uns verbracht. Ihr Unglück während Ihres Urlaubs hat uns sehr traurig gemacht. Wir möchten, dass Sie wissen, dass es uns mit unserem gesamten Team leid tut. Ihre Punktzahl hat dazu geführt, dass wir etwas mehr Aufwand und sorgfältigen Service bieten. Vielen Dank Wir würden uns freuen, Sie in unserem Hotel wieder zu sehen. Grüße,

8/10 – Gut

Philipp

Gut: Personal & Service
Flughafenhotel mit Pool und Strandnähe
War für eine Nacht ok. Liegt nahe dem Strand und unmittelbar beim Flughafen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von sona ashrafi am 13. Okt. 2019
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie sich für uns entschieden haben. Wir freuen uns über Ihren Kommentar. Die Zufriedenheit unserer Gäste ist uns sehr wichtig. Wir hoffen, Sie in unserer Einrichtung wiederzusehen.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dass Hotel ist absolut Katastrophe Mann muss für die Flaschen Wasser bezahlen
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von yasin boztepe am 2. Sept. 2019
Hallo Gast Vielen Dank, dass Sie sich für uns entschieden haben. Es tut uns sehr leid für das Unglück, das Sie erlebt haben. Wir haben das Konzept gut umgesetzt. aber haben Sie versucht, uns die Probleme oder Probleme zu bringen, die Sie erlebt haben? Wenn Sie uns kontaktiert hätten, wären wir sicherlich eine Heilung. Wir wollen dich nächstes Jahr sehen. Einen schönen Tag noch Mit freundlichen Grüßen,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von yasin boztepe am 5. Sept. 2019
First of all, thank you for staying with us. The sad points you gave us are very sad. but we want to know the situation that upsets you very much. It is also not a problem for other guests to understand the problem in a very clear language. Please leave a reply to our dear guests. we thank you Yours truly,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von reception am 29. Juli 2019
thank you very much for your comment. hotel management

6/10 – Okay

Rudi, Muenchen

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eine Nacht reicht
Einfaches Hotel, aber warum muss der Boden im Speisesaal so schmierig sein, dass man fast ausrutscht?
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von sona ashrafi am 9. Juli 2019
Our Dear Guest, at first i want to say thank you for staying with LARA HADRİANUS and also thank you for your rating.we all work so hard to fix all our negative points.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von yasin boztepe am 17. Mai 2019
dear at first i want to say thank you for staying with LARA HADRİANUS and also thank you for your valuable comment.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Übel
Der Zustand des Hotels ist katastrofal. Das Bad hat Schimmel. Beim Getränkeautomaten kam anstatt Orangensaft nur Wasser raus.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2018
Antwort von reception am 3. Feb. 2018
wertvoller Gast, Zunächst einmal vielen Dank, dass Sie uns gewählt haben. Dein Kommentar hat uns glücklich gemacht. Es tut uns so leid für dein Unglück, das du erlebt hast. In der Wintersaison kann es zu technischen Problemen kommen. wir haben sie schnell gelöst. Türen und Materialien wurden repariert. Das Essen wurde hygienischer und heißer und abwechslungsreicher gemacht. Wir werden besser. dank

8/10 – Gut

Oktay

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Preis Leistung war gut !!!
War alles ok, super Preis-Leistung, deshalb gebucht.
unser geschätzter Gast Herr Oktay, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir warten unser Hotel wieder. Grüße, Hotelmanagement

8/10 – Gut

FUAT

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vedt pengene
Brukte hotellet kun til overnatting nær flyplassen var meget bra til den prisen jeg betalte
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von hotel management am 22. Nov. 2021
Takk for at du valgte oss. hilsen

10/10 – Hervorragend

Zabi

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

8/10 – Gut

muhsin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bon séjour avant décollage
Bon séjour, accueil chaleureux et sympathique, proche aéroport d’Antalya, a retenir
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von hotel management am 20. Sept. 2021
Votre précieux score nous a fait très plaisir. Nous aimerions vous revoir parmi nous. Merci gestion de l'hôtel.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I didn't like it because it's not clean not the good services in the rooms and even the food I didn't like so far the booking is too expensive
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von hotel management am 20. Sept. 2021
Dear guest, first of all, we would like to thank you for choosing us. We are sorry for the unfortunate holiday you had. However, we provide you with a common service with every opportunity. We prepare healthy meals suitable for the common tastes of our 300 guests. We hope to see you among us again and we will take care not to experience an unfortunate holiday again. regards,

4/10 – Schlecht

Lakhamy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Bad experience
The rooms were ok but excessively hot the air conditioning works poorly the balcony door won’t close because of defective locker the bathroom sink is plugged in water stuck in I was lucky to only stayed for one night otherwise I don’t know how I will survive it for few more nights
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von hotel management am 20. Sept. 2021
Dear guest, thank you for staying in our hotel. We take care that our rooms are hygienic and clean. We have a management that increases your happiness with a more comfortable room in case of air conditioning or similar mishaps. We are sorry for the bad luck you have experienced. We hope to see you again among us. regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Proches de la plage et du centres, Hotel avec piscine et toboggans
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Vladimir

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von hotel management am 28. Nov. 2020
Dear Guest, Thank you for your nice score. We are very happy to be able to offer you a good service. We hope to see you among us again in the new year. Thank you regards hotel management

2/10 – Ungenügend

Patrik

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2020
Antwort von sona ashrafi am 28. Nov. 2020
Hi dear guest, thank you for staying with lara hadrianus hotel.our guests comments and ratings are so important for us and it make us upset to see that our facilities can not satisfy you, so you give us 2.we wish you choose us again so we can give you better services because we always work so hard to make our guests holiday memorable.

6/10 – Okay

VIACHESLAV

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2020
Antwort von hotel management am 3. Nov. 2020
Thank you for choosing us. We are satisfied with your ratings and comments. we will be better. We prefer you to offer your missing services during your stay. If you can reach us, we can reach you immediately. Please keep in touch with us for your next stay We want to see you again with us hotel management

4/10 – Schlecht

Deniz

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fiyat a göre Bi hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von sona ashrafi am 13. Okt. 2020
Hi Dear, at first i want to say thank you for staying with lara hadrianus and thank you for rating us.apperantly you dont like our hotel so much.we really need our guests sentiments to improve our negative points.

2/10 – Ungenügend

Garip

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von sona ashrafi am 2. Okt. 2020
Hi dear, thanks for your rating. we will be happy to hear you why 2?what was your problem in our hotel. your comments and rating are so valuable for us,so we need to know our negative and positive points .

10/10 – Hervorragend

Wendy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stayed her for one night didn’t have any problems at all. Me and my wife stayed her from April to May almost 2 weeks. The food was good, cleaning was good, nice people working there. I don’t have any complaints at all. The rating don’t do its judging what they got. Yes maybe WiFi sucks but u are here on holiday not to sit in a hotel surfing. The photo is similar, nice beds, good shower. I can recommend this hotell
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von yasin boztepe am 29. Nov. 2019
dear your comment make us so happy.we all work so hard to satisfy our guests and its wonderfull for us to hearing from you that we can make you happy.we wish we can see you again in our hotel.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von sona ashrafi am 29. Nov. 2019
thank you so much for your rating. we wish we can see you again in our hotel.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hyvä hotelli, kiva henkilökunta ja ruoka ihan ok. Oli kiva kun rannalle oli bussikuljetus päivittäin.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2019
Antwort von sona ashrafi am 24. Nov. 2019
Hei rakas vieras, Olemme iloisia siitä, että voimme miellyttää sinua. Kiitos paljon huomautuksistasi ja mukavista kommentteistasi. Haluamme nähdä teidät taas hotellissamme.

2/10 – Ungenügend

Adem

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

2/10 – Ungenügend

Kemal

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gerek banyo, gerek havlular, gerek genel alan hijyen konusunda çok kötü. Duşakabinin bir kapağı yoktu mesela odanın ısı ve ses yalıtımı da kötüydü.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von yasin boztepe am 22. Nov. 2019
sevgli kemal bey selamlar, öncelikle zaman ayirip bizi degerlendirdiginiz için teşekkürler.yapmiş oldugunuz yorumlar bir şanssizlik olmali ve sizi mutlu edememek bizleri uzdu,fakat temizlik konusunda hassas davranmaktayiz buna ragmen misafirlerimiz herhangi bir rahatsizlik duyduklarinda ozel temizlik yapilmaktadir.tesisimizdeyken rahatsizliklarinizi dile getirmiş olsaydiniz sizlere seve seve yardimci olurduk.

2/10 – Ungenügend

Virgil, Amsterdam

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Er was helemaal niets goed aan deze accommodatie.! Ik heb in de nacht ingecheckt. De kamer was klein en erg vies.! Ben uitgecheckt einde van de middag. En een ander hotel geboekt
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von yasin boztepe am 22. Okt. 2019
Geachte Gast, ten eerste, bedankt voor het nemen van uw tijd om te evalueren ons kopen.tegenslagen kan zijn dat je hebt geleefd, maar je hebt ervoor gekozen te gaan naar een ander hotel.in feite, als u wilt doorgaan met ons verblijf een aangename vakantie en zouden we weten yasata u.we krijgen veel goede reacties over onze faciliteit natuurlijk, slechte service helpt om beter ons in de comments.we proberen te herstellen wat we missen de snelste manier om te leren.dit jaar zullen we doorgaan met onze nieuwe dien

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2019
Antwort von sona ashrafi am 21. Okt. 2019
Dear Guest thank you so much for your valuable rating.it make us so happy.we wish we can see you again in our hotel

4/10 – Schlecht

Yasser

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Hotel Management am 17. Okt. 2019
Dear Guest Yasser, First of all, thank you for staying with us. As you can tell from the score, you had an unlucky holiday. We will help you if you have told us about your problems or problems with your hotel management. but we are very sorry. look forward to you again.

10/10 – Hervorragend

MARINA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019
Antwort von sona ashrafi am 16. Okt. 2019
dear marina, at first i want to say thank you for staying with lara hadrianus and also thank you so much for your valuable comment.it make us so happy.we wish we can see you again in our hotel.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pluset är en din o fräsch pool. Personalen var hjälpsam till en början, men när dom hade gett oss fel band för halvpension så satte de sig direkt på tvären och vägrade hjälpa oss. Vart högljudda och otrevliga. Fick efter 2 dagar rätt band. Frukosten var tråkig, en sorts bröd både till frukost lunch och middag. Dock mycket sallad! Överlag rätt halvtaskigt skick. Tyvärr skulle jag ej rekommendera detta hotell.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von hotel management am 19. Okt. 2019
Hej vår kära gäst, Först och främst tack för att du bor hos oss. Vi är mycket ledsna för den olycka du har upplevt. vi lyssnade på ditt problem. vi höll de nödvändiga anförandena. har gjort korrigeringar. skulle gärna meddela dig att vi är mycket ledsna igen. ses igen.

10/10 – Hervorragend

Güher

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von hotel management am 17. Okt. 2019
Dear Guest You have spent your precious time with us. Your happiness during your holiday made us very happy. Your score made us very strong. we thank you. Best regards,

2/10 – Ungenügend

Ashley

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

6/10 – Okay

Önder

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von reception am 8. Okt. 2019
Merhaba Önder Bey, Öncelikle bizimle konaklama yaptığınız için teşekkür ederiz. puan ve değerlendirmeniz bizi çok mutlu etti. eksik yanımızı görüp daha iyi bir hizmet için en kısa zamanda çalışmalarımıza başlıyoruz. iyi günler dileriz.

6/10 – Okay

Svetlana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Как принимал отель Лара Андрианус Анталия
Отель не плохой..номер ежедневно моют...кухня стандартная не плохая.. голодными не останетесь.. правда рыбы ни разу не было.. очень вкусные супы.. отель находится в шаговой доступности от остановки, от маркетов Мигроса и Шока.. недалеко есть минирынок.. в 10 минутах ходьбы побережье.. городской пляж со всеми услугами.. душ. туалет..вечером можно погулять по набережной.. Комнаты тоже неплохие.. но постель в семейном номере все одноместные.. для двоих это очень неудобно.. и на любителя все время летают самолеты.. ини взлетают и приземляются прямо над отелем.. очень интересно.. но кому то может шум не понравится..правда ночью я не слышала...
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von sona ashrafi am 2. Okt. 2019
Здравствуйте, дорогой гость, Прежде всего, спасибо за пребывание с нами, и спасибо за комментарии, которые вы написали.Удовлетворение наших гостей делает нас очень счастливыми и motivated.our питание будет обратиться к различным национальностям. Наш объект является отель предпочтительным для многих, как вы упомянули.мы завершим наши существующие слабости как можно скорее, и мы рады видеть вас в нашем отеле снова с нашим новым лицом.

2/10 – Ungenügend

Female, London

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
More like a 1* hotel. Hotel in need of money being spent. Old and falling apart.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von hotel management am 2. Okt. 2019
dear guest Thank you for staying with us. We are happy to share your accommodation experience. an old facility. we know what we need. we will close our shortcomings in order to serve you better. year as a renovated facility we will offer you a nice service. We are sorry for having an unlucky holiday. I wish you good work. Best regards,

8/10 – Gut

Roland

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von HOTEL MANAGEMENT am 24. Sept. 2019
Hi dear Roland, First of all thank you for staying with us. your comments and suggestions for us are highly motivated. We are waiting for you again with our renewed hotel and service. hotel management Best regards,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sinekli Otel
Bol sinekli, temizliği berbat, yemekleri bile sinekli berbat bir otel.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von operation team am 21. Sept. 2019
merhabalar, öncelikle bu tatili konaklamanız boyunca bizimle beraber geçirdiğiniz için teşekkür ederiz. hem konaklamanız hem de bizi eleştirdiğiniz için çok mutlu olduk. sizinle beraber 350 kişi otelimizde konaklamıştır. bahsettiğiniz konularda herzaman iyileştirici ve çözümleyici teknikler geliştirmişizdir. bu 350 kişimiz bahsettiğiniz sorunu bize iletirlerdi. ancak sizin şansız bir tatil imkanı geçirmişsiniz. adınıza çok üzüldük. bir dahakine bu sorunlarla yaşamayacağınızı temin edebilirim. teşekkürler saygılarımızla, hotel yönetimi

10/10 – Hervorragend

Roland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best hotel in this price category.
Good hotel with very clean and comfortable rooms. restaurant and bar also good, and in 5 mins walking to the beach.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von sona ashrafi am 14. Sept. 2019
hi dear, at first i want to say thank you for choosing lara hadrianus and also thank you for your wonderfull comment.it make us so happy.we all work so hard to make your vacaton memorable and its amazing to hear from you that we can satisfied you.we wish we can see you again in our hotel

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von operation office am 13. Sept. 2019
hi dear guest, First of all thank you for staying with us. We were very happy to rate us. We express our satisfaction for your satisfaction. but we will correct the missing side. our respect,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Horrible service, dirty room, cleaning service on very low level. Food wassame every day, over salt, sometimes not fresh. Dirty fruits and vegetables. One day you have salad from onions, peppers and tomatoes, and next day it's casserole with eggs. Bar choice: white and red wine from unlabeled bottles, wodka, beer. Don't get foolish about "free entry to water park"!!! Its just simpl pool with
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019
Antwort von operation office am 13. Sept. 2019
hi dear guest, First of all thank you for staying with us. We have read your suggestions and complaints one by one and evaluated with our management team. We must state that we are very sorry for the unlucky holiday you have experienced. we have addressed complaints one by one. We serve all our guests at the same rate with all our services. 350 guests with you made the holiday. your complaints is a very important issue yes, but if we had a missing service and problematic service, my other 350 guests would complain and we had to make the situation unable to control. however, this is not the case I have seen as a result of my research with my team. we give you the right. I wish you hadn't experienced these problems. Because you wanted to spend your precious time with us. You are not happy we are very sorry about this. We will turn your complaints and missing aspects into a better service. We will start the new season with a renewed service. if you think you are welcome new season here again. thanks hotel management

8/10 – Gut

Khalil, Beirut, Lebanon

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung
We stayed for 7 days in August...we had a great time..the family room was spacious with 2 bedrooms and 5 beds..sheets and towels are changed daily and bathroom is cleaned daily but the room floor was never cleaned. We were at all inclusive..the food was good and they even give snaks on the pool in the afternoon...the pool is clean and very nice and the kids enjoyed the playroom a lot..I also did a massage in their Spa and it was so relaxing and staff were friendly....for a 3 star hotel I can say our stay was wonderful and as a family we enjoyed it a lot.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von operation office am 14. Sept. 2019
Dear Guest, First of all, we are very pleased with your choice and your stay. we are very glad to share your experiences during your stay with us in a positive way. we have read your positive thoughts separately separately. We are developing our understanding of a better service. We will be better in the new season. we want to see you in the new season. thanks :) our respect, hotel management

10/10 – Hervorragend

JAMAL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von operation office am 13. Sept. 2019
Dear Guest Jamal, First of all, we are very pleased with your choice and your stay. we are very glad to share your experiences during your stay with us in a positive way. we have read your positive thoughts separately separately. We are developing our understanding of a better service. We will be better in the new season. we want to see you in the new season. thanks :) our respect, hotel management

10/10 – Hervorragend

JAMAL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von yasin boztepe am 5. Sept. 2019
Thank you for your comment. The points you gave made us very happy. we are waiting for you again. our respect, hotel management

2/10 – Ungenügend

Nilufar

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Больше никогда не вернемся!!!
Перед тем как заселиться в отель звонили и спросили о том могут ли заселить нас в 01-02.00 ночи так как прилетели из Стамбула ночным рейсом. Сулейман это менеджер отеля , сказал что это возможно и он нас заселит. При приезде в отель оказалось Сулеймана нет на месте и другой сотрудник отеля держал нас внизу 2 часа ссылаясь на то что отель забит . В 4 утра нам удалось договориться за 30 евро нас с подругой пустили в номер. Сотрудники отеля особенно этот Сулейман не вежливы с гостями , не пытаются помочь и не хотят общаться с гостями. Номера грязные, нет даже шампуня дешевого)) питание однообразное , надоедает за 2-3 дня.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von yasin boztepe am 2. Sept. 2019
привет Несчастья, которые мы пережили, очень расстроили нас. Я буду рассматривать жалобы, которые вы пишете здесь, одну за другой. Я пойду за тобой. Отсутствие жалоб не удовлетворяет наших гостей хорошим обслуживанием. стремиться быть лучше но есть менеджер этого отеля. Если вы сообщите о своей жалобе генеральному директору и менеджеру отеля, у вас может быть комната, в которой вы будете счастливы. Мы учитываем ваши комментарии и предложения. С уважением

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was route food should be clean of flies rooms are toooo small and dirty not worth for that price I bought
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von operation office am 14. Sept. 2019
hi dear Ebookers First of all thank you for staying with us. but you haven't had a good holiday. these reviews made us very sad. Because it has been a vacation unlucky on your behalf. We are always in the hotel management. we would recommend that you contact us to help you and resolve your complaints. minus points you have given for our missing service we have realized. after that we will do our best to provide a better service and solve our guests' problems more quickly. we will prepare for a better service for the new season. thanks hotel management,