Außenbereich

Bewertungen von ibis budget Amsterdam Airport

2.5 out of 5
ibis budget Amsterdam Airport
Schipholweg 185, Badhoevedorp

Bewertungen

8,2

Sehr gut

502 von insgesamt 1266 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
448 von insgesamt 1266 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
185 von insgesamt 1266 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
78 von insgesamt 1266 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
53 von insgesamt 1266 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Christos

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dreckig
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jody Brink, Hotel Manager am 9. März 2024
Dear Christos,Thank you for sharing your review.While we do carry out maintenance whenever necessary to ensure that our facilities are up to date, we have noted your comments. Also, our rooms are cleaned daily and we ask that guests make us aware of any shortcomings so that we may have these immediately addressed.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Jody Brink, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Nico

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
for the price nice.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 16. Feb. 2024
Dear Nico,We thank you for this positive feedback.We're delighted to hear that you found our rooms to be impeccably clean and that the overall condition of our hotel met your expectations fully. Our team works hard to ensure a comfortable and welcoming environment, so your acknowledgment is greatly appreciated. We also appreciate your recognition of the service provided by our staff. However, we noticed your room amenities rating was less than perfect. While our accommodations are designed with simplicity and affordability in mind, as highlighted by amenities such as the Sweet Bed by ibis for a restful night's sleep and free WiFi for your convenience, we are always looking for ways to enhance our guest experience within the scope of our economy hotel offerings.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

EUGENIUSZ

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 22. Jan. 2024
Dear Eugeniusz,Thank you for such a positive review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

2/10 – Ungenügend

Saif

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 23. Jan. 2024
Beste Saif,Bedankt voor uw recensie.Spijtig dat uw verblijf niet naar tevredenheid was. We hadden graag geweten wat we kunnen verbeteren om u een betere ervaring te bieden.Het was een plezier u te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Met vriendelijke groeten,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

2/10 – Ungenügend

Oktay

Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 13. Jan. 2024
Dear Oktay,Thank you for taking the time to share your feedback.Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.We look forward to the chance to host you again for a more satisfying experience,Kind regards,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

6/10 – Okay

Frank

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Zimmer für 3 Personen zu klein. Für eine Übernachtung in der Nähe des Flughafens aber ganz OK.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 4. Jan. 2024
Dear Frank.We thank you for taking the time to provide us with your feedback.We are delighted that you found our close proximity to the airport to be so convenient. The comfort and well-being of our guests are extremely important to us, and although our rooms are all the same size we have tried to make the most efficient use of the space available, we regret if this did not meet your expectations.The whole team hopes to see you again in the future.Kind regards,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Selina

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 4. Jan. 2024
Beste Selina,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We verwelkomen we u een volgende keer graag opnieuw!Met vriendelijke groet,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

2/10 – Ungenügend

Tusant

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal war sehr unfreundlich und das das Fenster im zimmer war undicht deswegen in der nacht kalte luft raus kam und ich deswegen auch krank wurde.
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 5. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share a review.It seems that we did not meet all of your expectations and are sorry to hear that you felt our service fell below the standards expected of us. We apologize for any inconvenience and can assure you that your remarks will be reviewed with our team.We do carry out maintenance whenever necessary to keep our facilities up to date, however, we have noted your comments for consideration.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Nicole

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Zimmer doch recht klein, aber für 1 Nacht ausreichend
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 6. Jan. 2024
Dear Nicole, Thanks very much for your feedback.We are glad to hear that you found our service to be friendly and helpful. Our team always strives to provide the best possible assistance to our guests. It's also great to know that you appreciated the cleanliness of your room. We take pride in maintaining a high standard of cleanliness throughout the hotel.However, we understand that the room size may not have met your expectations, but we assure you that our rooms are designed to be functional and efficient for our guests. We hope that the comfort of our beds and the amenities provided made your stay enjoyable.All of the team really do hope we may welcome you back in the future. Kindest regards,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

6/10 – Okay

Charlyn

Ich finde es sehr unpraktisch wenn man in der Toilette keine Bürste hat. Vllt sollte das mal geändert werden
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 19. Dez. 2023
Dear Charly, Thank you for your feedback.Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.Hoffentlich können wir Sie bei einem zukünftigen Besuch von unserem Service überzeugen.Freundliche Grüße,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

8/10 – Gut

Thomas

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 13. Dez. 2023
Beste Thomas, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

8/10 – Gut

myriam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 14. Dez. 2023
Beste Myriam,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

8/10 – Gut

Eva

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 4. Dez. 2023
Beste Eva,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk zien we je snel nog eens!Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

6/10 – Okay

Peter

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Unpersoenlich, auf minimum reduziert, Zimmer seeeehr klein, ueberteuert, fuer eine Nacht "zielfuehrend", Fruehstueck fuer extra 10€ gut!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 12. Nov. 2023
Dear Peter,Thank you for taking the time to review your stay.Please do not hesitate to bring any concerns to our attention at the time, our team are always on hand to ensure your comfort. We do have some rooms that are larger than others and would have been happy to assist in finding you one that better suited your needs, subject to avaialbility.We hope to have the pleasure of seeing you on a future visit.Best regards,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

8/10 – Gut

Silke

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Für den Zweck, vor oder nach einem Flug nochmal zu übernachten, hervorragend!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 25. Okt. 2023
Dear Silke,Thanks for this kind review.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We look forward to welcoming you back on a future visit.Kind regards,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Nastasja

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Transfer zum Flughafen war super. Personal war nett
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 11. Okt. 2023
Dear Nastasja,Thank you for sharing your opinion of your stay with us.We are delighted that you enjoyed your stay with us and appreciate your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations. Our guests' satisfaction is our highest reward.We all look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

6/10 – Okay

Stephan

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mittlerweile relativ abgeranzt
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 10. Okt. 2023
Dear Stephan, Thank you for your feedback.We do carry out maintenance whenever necessary to keep our rooms up to date, however, we have noted your comment and will be considering it.We hope to have the pleasure of seeing you again in the future.Best wishes,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

6/10 – Okay

Gökhan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Schimmel an den Duschkabinen Rändern ist ein No-Go. In Zimmer in dem ich mich aufgehalten habe 207, hört man auch die ganze Nacht ein knattern aus mir nicht identifizierbarer Quelle.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 9. Okt. 2023
Dear Gökhan, Thank you for providing us with your feedback.While we appreciate that you chose to stay with us, we are sorry you felt that we did not meet the high standards expected of us on this visit. We urge guests to inform us of any issues at the time so we can take immediate action, however, we thank you for bringing this to our attention. Rest assured, we will address these issues with our housekeeping team.We hope to welcome you back for an improved experience in the future.Best wishes,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

MBayi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich war sehr zufrieden würde immer wieder kommen.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 17. Sept. 2023
Dear Guest,We are glad to receive such a positive review!We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to the pleasure of welcoming you back. Many thanks again,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Jürgen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
auch für für plan-spotter ein ideales Hotel. Freundliches und hilfsbereites Personal im Service. Ruhige Lage und schneller, kostenloser Transfer zum Airport. Sehr zu empfehlen.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 21. Aug. 2023
Dear Jürgen,Thank you for positively reviewing your time at our hotel.We are delighted that you enjoyed your stay with us and appreciate your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations. Our guests' satisfaction is our highest reward.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

4/10 – Schlecht

Dennis

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 6. Aug. 2023
Dear Dennis,Thank you for taking the time to share your review.Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more enjoyable stay.Kind regards,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

8/10 – Gut

Susanne

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Guter Aufenthalt
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 6. Aug. 2023
Dear Susanne,Thank you for sharing the review of your stay with us.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

8/10 – Gut

Annette

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war klein , aber hatte alles was wir für eine Nacht gebraucht haben
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 29. Juli 2023
Dear Annette,Thank you for this great feedback of your recent stay.We are delighted that you had a pleasant stay however, we regret to read that your room did not completely meet your expectations and have taken note of your comment.We hope to see you again in the future. Kind regards,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

4/10 – Schlecht

Christian

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Yannik

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 29. Juli 2023
Dear Yannik,Thank you for this kind review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

6/10 – Okay

Nicole

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 2. Juli 2023
Sehr geehrte Nicole,vielen Dank für Ihr Feedback zu unserem Hotel.Es tut uns sehr leid, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns nicht vollends zufrieden waren.Wir möchten Sie bitten, uns eine private Nachricht zu schreiben, in der Sie uns schildern, was genau Ihnen nicht gefallen hat, damit wir unseren Service in Zukunft weiter verbessern können.Mit freundlichen Grüßen,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

8/10 – Gut

Julian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 12. Juni 2023
Sehr geehrter Julian,vielen Dank, das Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung über unser Hotel zu schreiben.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns zu begrüßen.Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

6/10 – Okay

Marleen

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 29. Juni 2023
Liebe Marleen,vielen Dank für Ihre Bewertung.Es tut uns sehr leid, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns nicht vollends zufrieden waren.Wir möchten Sie bitten, uns eine private Nachricht zu schreiben, in der Sie uns schildern, was genau Ihnen nicht gefallen hat, damit wir unseren Service in Zukunft weiter verbessern können.Mit freundlichen Grüßen,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

2/10 – Ungenügend

Alexander

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
29.04.23 на рецепшене встретили две девушки администратора, которые на могли ответить на русском и немецком языках, хотя одна из них с насмешкой ответила на русском языке в конце разговора. С помощью переводчика общаться отказались. На просьбу пригласить менеджера ответили, что никого из менеджеров нет.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 7. Juni 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your review.We are very sorry to know that your time with us fell below what you expected and wish that you had informed us of your concerns during your stay, as we would have found a solution for you. Rest assured that we will be reviewing your comments with our team.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Elisabeth

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was very clean and quiet and the staff was very nice!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 10. Mai 2023
Dear Elisabeth,Thank you for sharing your review.We are pleased that you appreciated our new decor and your acknowledgement of the quality of service on behalf of our dedicated team is gratifying and encourages us to uphold our standards.We look forward to welcoming you again. Best regards,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

8/10 – Gut

Ben

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 9. Mai 2023
Sehr geehrter Ben,vielen Dank, das Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung über unser Hotel zu schreiben.Es hat uns sehr gefreut, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben und einen schönen Aufenthalt in unserem Hotel genießen konnten. Danke dafür, dass Sie die Sauberkeit unseres Hotels besonders hervorgehoben haben.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch.Mit freundlichen Grüßen,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

6/10 – Okay

Peter

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ok for 1 or 2 nights
Good location close to the airport. Free of charge shuttle service. Public transport to Amsterdam nearby (500m) walk
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 26. Apr. 2023
Dear Peter,We thank you for sharing this feedback with us.It's rewarding to read your positive feedback about our convenient location. We have duly noted your concern and will use your feedback to assess the situation as we make improvements to our facilities.We hope that you will visit us again in the future. Best regards,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Aleksandra

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 17. Apr. 2023
Sehr geehrte Aleksandra,vielen Dank für Ihr positives Feedback!Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Bis bald, hoffentlich.Mit freundlichen Grüßen,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

8/10 – Gut

Nadine

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 20. Feb. 2023
Dear Nadine,Thank you for this kind review about your recent visit.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back on a future visit.Kind regards,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Christian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mir hat als einziges es nicht gefallen dass es in sämtlichen Zimmern in der Toilette keine WC-Bürste gibt!!! Warum ist mir ein rießen Rätsel!!!
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 8. Jan. 2023
Dear Christian,Thank you for your kind review.It is rewarding to receive this high rating. Our aim is to provide an enjoyable experience and are pleased to know that our central location was convenient for your visit.We are also glad to hear that you enjoyed the view from your room and that the high standards we set ourselves met your expectations.For hygienic reasons, we do not provide toilet brushes in the rooms, however, they are available upon request.It would be a pleasure to have you return in the future.Kind regards,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

4/10 – Schlecht

Lena

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Leider war das Hotel sehr dreckig, vor allem waren die Wände stellenweiße schwarz vor Dreck. Hotel sah auf den Bildern anders aus wie es vor Ort war
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 2. Jan. 2023
Dear Lena,Thank you for taking the time to share your feedback.We are sorry that your experience didn't quite meet all your expectations and our usual high standards were not upheld. We always encourage all our guests to contact our reception team at any time with any concerns you may have so that appropriate action may be taken.We hope we can provide you with an improved stay in the future.Kind regards,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

8/10 – Gut

Petra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 6. März 2023
Sehr geehrte Petra,vielen Dank, dass Sie sich Zeit für unsere Bewertung genommen haben.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir freuen uns auf ein zukünftiges Wiedersehen. Mit freundlichen Grüßen,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

8/10 – Gut

Nadiye

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war super, außer das der Feuermelder in jeder Nacht einmal für 5 min. abging ( unterschiedliche Zeiten)
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 14. Dez. 2022
Dear Nadiye,Thanks for this review and your insight.We appreciate your kind words towards our team members. It encourages us to continue to maintain the high standards of service we set ourselves.We are sorry, however, that your recent stay at our hotel did not quite meet your expectations and apologise for the disturbance you experienced. Please let us know of any concerns you may have while on-site and we will do our best to find a solution for you.We hope to welcome you back. Best wishes,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

2/10 – Ungenügend

Günther

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist schäbig . Das Bad ist ein heruntergekommenes Krankenhausbad.Die Reception ist eine Abstellkammer. Für den Preis von 100€ ist das (Hotel) eine Unverschämtheit
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 21. Nov. 2022
Dear Gunther,Thank you for this review about your recent stay.We are sorry that you felt the level of service delivered was not that expected and rest assured that this feedback will be addressed with our team.Furthermore, we do our best to offer competitive prices although these may vary depending on the time of year and the demand; please be assured your comments have been noted.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

6/10 – Okay

Nadine

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 15. Nov. 2022
Sehr geehrte Nadine,vielen Dank für Ihre Rückmeldung zu unserem Haus.Wir bedauern es sehr, dass wir Ihren Erwartungen nicht gänzlich gerecht werden konnten und wären Ihnen daher für ein etwas detaillierteres Feedback sehr verbunden, denn nur so können wir unseren Service stetig verbessern.In Namen des gesamten Teams bedanken wir uns recht herzlich für Ihren Besuch und hoffen, dass Sie uns eines Tages eine zweite Chance geben.Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

6/10 – Okay

Eldina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 1. Nov. 2022
Dear GuestThank you for rating your recent stay.We regret that all your expectations were not met.However, we would love to know what would have made your stay even better.We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

8/10 – Gut

Ralph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
You get what you pay for
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 16. Okt. 2022
Dear Ralph,Thank you for your kind review.We are pleased that you appreciated the high standards and quality service which we strive to uphold. This kind feedback will motivate the entire team to continue pursuing excellence in all that we do.We are very pleased you found our prices competitive for the quality services we deliver.We would be delighted to welcome you back on another occasion.Kind regards,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Oliver

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Die Toiletten waren auf den Zimmern nicht abschließbar und die duschen sind quasi mitten im Raum. Es kann quasi jeder zusehen. Für einen Urlaub den man nicht mit der Familie macht ist dieses Hotel ungeeignet. Trotzdem alldem war das Hotel sauber und gemütlich, keine Frage.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 9. Okt. 2022
Dear Oliver,Thank you for taking the time to review your recent stay.It is rewarding to know you were satisfied with your stay. We would love to hear any suggestions that you may have on how we may have made your visit a perfect one.We do hope that you will return for an improved experience in the future.Kind regards,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Julia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was clean and the staff was very friendly and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 30. Sept. 2022
Dear Julia, Thank you for taking the time to review your stay.We are pleased that you appreciated the high standards and quality service which we strive to uphold. This kind feedback will motivate the entire team to continue pursuing excellence in all that we do.We look forward to the pleasure of welcoming you back. Many thanks again,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

6/10 – Okay

Daria

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

4/10 – Schlecht

Daria

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 9. Sept. 2022
Dear GuestThanks for sending us your rating.We are sorry we were not able to meet all your expectations.We would welcome your suggestions on how we could have improved your experience.We look forward to welcoming you back. Best regards,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

8/10 – Gut

Renate

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 23. Aug. 2022
Dear Renate,Thank you for taking the time to rate your stay with us.We are happy to have met your requirements.We would welcome your suggestions on how we could improve your experience.We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Sabine

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager am 15. Nov. 2022
Liebe Sabine,herzlichen Dank für deine Rückmeldung zu unserem Hotel ibis Budget Amsterdam Airport!Deine Höchstbewertung teilen wir liebend gerne mit dem gesamten Team und danken dir vielmals für deinen Besuch.Bis zum nächsten Mal und alles Gute aus Amsterdam.Robert Jan Buitehuis, Hotel Manager

6/10 – Okay

Elsbeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Freundliches Personal, gute Erreichbarkeit, regelmäßiger Shuttle Bus zum Flughafen, schlicht und sauber. Super auch die Möglichkeit, das Auto dort für max. 3 Wochen parken zu können mit dem "Park Sleep and Fly" Angebot. Jederzeit wieder.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022