Basierend auf 6 geprüften Bewertungen

2,5 von 5
Von 100% der Gäste empfohlen
3,2 Sauberkeit der Zimmer
2,8 Service
3,3 Komfort der Zimmer
2,7 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

اسوا موقع حجوزات واسوا فندق

Veröffentlicht am 08.04.2019 auf Hotels
الفندق سيئ منذ وصولي حيث ان حجزي كان صباح الجمعة الساعة السادسة حسب ما طلبت في الحجز ولكن الفندق رفض دخولي الا الساعة الثالثة ظهرا واستغلوا وجود زوجتي معي وقاموا بابتزازي حيث طلبوا دفع قيمة نصف يوم وتحقق لهم ما ارادوا ثم اني طلبت الفندق مع الافطار ولكنهم اخبروني بان الحجز لا يشمل الافطار تجربة لن اكررها مع هذا الفندق ولا مع hotel.com
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 24.03.2019 auf Hotels
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 17.12.2018 auf Hotels
3 von 5
Empfohlen
für Alle
von einem verifizierten Reisenden aus Hampshire UK

Business Trip stay

Veröffentlicht am 28.01.2018
We wanted a convenient location at a good price and this hotel fitted the bill. A good hotel but a little old and needs a freshen up. The staff were very good and the service was great.
Kommentar von Hotelmanagement
30.01.2018 von Amjith, Hotelmanagement
Dear Sir, Thank you for choosing Andalusia Hotel Riyadh, and thank you very much for your comment. Of course, it will help us to improve our service in future. we started renovation floor by floor, so you will feel more comfortable in the future. Thank you.
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Not very good, look elsewhere.

Veröffentlicht am 03.04.2017 auf Hotels
Not a very good hotel due to 4 reasons; 1. I asked for an in-smoking room and the room I was given clearly had been smoked in, or not sanitized after being converted to a non-smoking room. When I asked for a different room they simply sent up housekeeping who sprayed the room with air freshener. Now the room smelled of cigarettes and pinewood. 2. Th breakfast buffet was finished pretty early and didn't get replenished. 3. I prepaid via hotels.com 4 days in advance, but when I got there my reservation was nowhere to be found. Spent 30 min arguing and showing my confirmation code, in the end I was allowed to stay overnight while we sorted it out the next day (I arrived late). Not a very pleasant experience. 4. The bathtub was leaking, so while running the water to take a shower the bathroom was flooded. Stay somewhere else, I do not recommend this hotel.
3 von 5
Empfohlen
für Alle
von einem verifizierten Reisenden

General it was good

Veröffentlicht am 13.04.2012
It was not bad as I heard and it was nice hotel, staff needs more training, but general it was good.