Terrasse/Patio

Bewertungen von Miramare Resort & Spa

4 out of 5
Miramare Resort & Spa
Gargadoros, Agios Nikolaos, Crete Island

Bewertungen

8,0

Sehr gut

58 von insgesamt 177 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
74 von insgesamt 177 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
27 von insgesamt 177 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 177 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 177 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Frank Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne, etwas in die Jahre gekommene Anlage.
Aufenthalt von 16 Nächten im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Miran

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Ops. Manager am 28. Okt. 2020
Thank you kindly for your feedback.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Ops. Manager am 21. Sept. 2020
Dear Guest, thank you for your review. It would be very helpful to us to know any inconvenience you might have encountered. We wish you all the best.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ok, aber nicht mehr
Ganz ok für einen kurzen Aufenthalt. Die Zimmer und das Bad sahen etwas in die Jahre gekommen aus.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Ops. Manager am 13. Sept. 2020
Dear Guest, thank you for your perfect score as well as fore the feedback. Our customer's comments help us improve ourselves and we take them very seriously. We wish you all the best.

10/10 – Hervorragend

Lind, Zürich

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The view was amazing!!! We had the room with a private pool and ocean view and couldn‘t ask for a better room. The room was also very nice and clean. The staff were all friendl and ready to help. Definetely would come back!
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2020
Antwort von Ops. Manager am 11. Sept. 2020
Dear Guest, thank you for taking the time to review our hotel and services. It is a great help to us for making things better. All the best from Miramare Resort & Spa.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer mit Pool super schön; essen gute Auswahl; Rezeptionsmitarbeiter etwas unfreundlich
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019
Antwort von Guest Relations Manager am 8. Okt. 2019
Dear Anonymous, we wish to thank you for the review you have shared with us about your recent stay at the hotel Miramare Resort & Spa! All comments that we receive are considered valuable, assisting our task to improve both the facilities and the services according to our guest's feedback. It is an important tool to help us deliver better results, on a year to year basis, which we intend to make use of. Kind regards, Guest Relations Desk

4/10 – Schlecht

Ridgeway, Stuttgart

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten 6 Nächte zu einem Zimmerpreis (incl. Private Pool) von150€ die Nacht gebucht weil wir uns ein exclusives Ambiente versprachen. Leider entsprachen die Erfahrungen nicht unseren Vorstellungen.Es ewartete uns ein Zimmer mit abgewohnten Möbeln und ohne jeglichen komfort. Zum Duschen war ein Einstieg in die Wanne nötig , der TV war technisch auf dem Stand des letzten Jahrtausends, es gab noch einen Zimmerschlüssel (???) statt einer E- Room Card und das Frühstück war unterdurchschnittliche Industrieware. Das Personal war (tagesformabhängig) mehr oder weniger freundlich , doch "Willkommen" fühlte man sich trotzdem nicht. Sicher ok für einen Pauschaltouristen der zu 400€ incl. Flug und 6 Tagen Halbpension dort absteigt , doch unsere Ansprüche sind andere.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2019
Antwort von Ioanna Kritsotaki, guest relations desk am 19. Sept. 2019
Dear Ridgeway, Wonderful greetings from the Miramare Resort & Spa and thank you for choosing to stay with us!We welcome all comments positive and negative, which then forms part of our planning for a better tomorrow. We are though sorry to read that you didn't communicate these worries during your stay-at the guest relations desk-, so that we would have been given a chance to discuss them with you to see what we could do, to make your holiday experience better. As far as for the rooms, on our hotel website, our guests can have a look at the different types of rooms that we offer and choose the best one according to their personal needs, through a variety of sample photos. Due to space limitations, the holiday brochures often use a sample picture of the best selling room category. If guests book a different room type than the sample in the brochure then our website is there to assist the guests’ to find a photo of the room type they have booked, in order to avoid disappointment upon arrival. Regarding our staff, we are concerned to know that you were not pleased with our services. We generally receive very complimentary reviews on the level of the professionalism and friendliness of our staff. Kindly note that our highly experienced staff has a goal to service our guests the very best. Rest assured that we have taken all your comments on board and will look into them in greater detail with the affected departments. We hope that despite the inconveniences we can welcome you back again in the future. Kind reagrds, Ioanna Kritsotaki, guest relations desk

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2019
Antwort von Guest Relations Manager am 24. Juni 2019
Dear Anonymous, wonderful greetings from Miramare Resort & Spa and the beautiful Agios Nikolaos! Thank you for rating us 4 out of 5!

8/10 – Gut

Sven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr freundliches Personal. Zimmer war tip top sauber. Frühstücks- Buffet ist auch hervorzuheben.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

jan, Berlin

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut aber zu groß
das Zimmer war gut, das bad hatte was man so benötigt, der eigene Pool perfekt (wenn das wetter wirklich heiß ist). das frühstück war solide. der fitnessraum war allerdings eine enttäuschung (klein und furchtbar alte geräte, praktisch keine freihanteln). alles in allem sehr weitläufiges gelände. leider konnten wir nicht im restaurant essen, da eine reservierung 24h vorher vorrausgesetzt wird.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Hotel für All inclusive. Für B&B etwas überzogen .
Der Ort ist schön und das Hotel gut gelegen, jedoch nichts für Individualisten. Pauschalreisen ist es okay.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gruseliges Fruehstueck. Ambiente Speisesaal. Essen Fabrikware.

8/10 – Gut

Betty, Mainz

schöne gepflegte Anlage
hübsches Zimmer im zweiten Anlauf bei netter Bearbeitung der Rezeption. Anlage nur empfehlenswert, wenn man ein Auto dazu bucht, ansonsten schlechte Lage.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Der Schein trübt
Sehr dreckig im Zimmer hing noch ein Bikini vom Vorgänger. Schimmel im wc, Klimaanlage extrem laut

10/10 – Hervorragend

Marc

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Big hotel like a small village. Now in april quiet, but I can imagine that it will be busy in summer.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Knut

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Stefan Frans E Van

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

Carmela

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our room was not very clean. We had left our towels hanging, so did not expect them changed. The bathmat, however, was sopping wet and not changed. Our room was never swept (it is a beach property so hard to avoid sand) and the bathtub and bathroom counters were not washed during our 4 night stay, Upon checkout, they would not offer assistance getting our luggage to our car, which was about 100 yards uphill to the parking lot. The two servers at the pool bar and main bar were professional and welcoming.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Mikaela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

6/10 – Okay

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Expérience mitigée
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023

4/10 – Schlecht

Dan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Brendan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Conception

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le site est bien, mais nous préférons les structures plus petites. D'autre part la demi-pension fait que tous les jours ce sont les mêmes plats qui sont proposés.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Veronika Guest Relations am 30. Mai 2023
Greetings, Conception Firsly I want to express my gratitude for staying with us. We appreciate your thoughtful comments, which are especially significant to us as they originate from our guests. We look forward to meeting you soon, and do get in touch with us if you have any questions. With Regards, Veronika

6/10 – Okay

frederic

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mixed review
Positive : outstanding sea-view spa facilities very good breakfast nice staff Negative : private pool much too small and very different from the one shown during the purchase Ratio price/quality too much high Furnitures of the 90's Need to pay for the indoor pool
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Veronika Guest Relations am 30. Mai 2023
Dear Frederic, Firstly, I would like to thank you for staying with us and choosing Miramare for your recent stay. We appreciated your valuable feedback, which is very important for us, especially when it comes from you, our guests. We hope to welcome you in the near future, and if there is anything else, do not hesitate to contact us.With Regards, Veronika

8/10 – Gut

Barbara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable clean hotel good food choice
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Veronika Guest Relations on behalf of Miramare am 28. Okt. 2022
Dear Barbara, Thank you for taking the time to write us your review. It is important to us that every Guests have an enjoyable and a comfortable stay and we truly hope you had great time here in our resort. We are looking forward to seeing you again. Best Regards,Miramare Resort and Spa

8/10 – Gut

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Mechanical systems problems
Following rain storms various critical elevators stopped functioning. The satellite TV English and @
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Veronika Guest Relations on behalf of Miramare am 28. Okt. 2022
Dear Joseph, first at all let me thank you for your time writing us review. You are right, the island of Crete was impacted by the storm (luckily our Guests weren’t harmed), unfortunately this is something we don't have control of it. With such a strong wind and rain, there were some consequences in our hotel, causing some mechanical challenges, but we managed after all. We do apologize for the inconveniences and we hope to see you in the future.Miramare Resort and Spa

10/10 – Hervorragend

Benjamin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice modern resort around 15 mins walk from the town center.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Veronika Guest Relations on behalf of Miramare am 27. Okt. 2022
Dear Benjamin, we would like to thank you for your pleasant and positive review. Wishing you a safe journey anywhere you travel and we hope to see you here in Miramare Resort and Spa again in the future.

4/10 – Schlecht

Ravioka

Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Paradise in Crete
Our stay was amazing, in large part because of the friendliness of the Miramare staff - everyone made us feel extraordinarily welcome ...
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022
Antwort von Veronika Guest Relations on behalf of Miramare am 27. Okt. 2022
Dear Michael, Thank you on behalf of Miramare Resort and Spa for your pleasant review. We appreciate you for choosing Miramare Resort and Spa to host you. The whole team at the hotel is delighted that your stay with us was memorable and you take with your great experience and makes you feel extraordinarily welcomed. We look forward seeing you in the future and visiting us again here in beautiful Crete in our Resort.

10/10 – Hervorragend

Frank

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All good but breakfast in hell...
Perfect location, seafront, at walking distance from two nice beaches, Almyros and Votsalo and at around 1 km far from the centre of Agios Nikolaos. We had a family room, with a spectacular sea view which was not the newest, but it was roomy and comfortable. The two (out of three) pools we have seen were big with a nice pool area and a beautiful view. The breakfast room was the most negative aspect of this hotel. It was massive and terribly hot and too crowded. Especially around the tables nearby the windows it felt hot like a sauna. The buffet was big and offered. sufficiently rich variety. The staff was good and friendly but only with people who behaved well. The absolutely worst part of this hotel are (most of) its guests. The majority, fortunately not everybody, are the typical all-inclusive guests who no matter where they are on holiday the spend their time drinking alcohol at the pool. Those are also impolite and rough with the staff and other guests... That didn't really fit with the beauty, luxury and elegant appearance of the hotel. One advise: should you decide to book here please book a massage at the beautiful hotel spa: simply excellent.
Aufenthalt von 15 Nächten im Juli 2022
Antwort von Veronika Guest Relations on behalf of Miramare am 27. Okt. 2022
Dear Frank, We are glad you chose Miramare Resort and Spa for your holiday destination and are pleased you enjoyed our offerings during your stay. Regarding the comment for the breakfast & gathering: our most busy time and food option is unfortunately the breakfast and yes, it may be crowded especially during the peak hours. Our Maître’s trying to ensure that every Guests are accommodated when arrived at the restaurant, but there are hours that the breakfast may be busy. We noted the comment and apologized for these inconveniences. We are happy you made great memories and thank you very much for your valuable review. We hope to welcome you back in the not-too-distant future.Miramare Resort and Spa

10/10 – Hervorragend

Claudia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ok posizione vicino spiaggia molto bella . Non buona posizione della stanza, ventosa.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von Veronika Guest Relations on behalf of Miramare am 28. Okt. 2022
Dear Claudia, Thank for your time leaving us your review 5 out of 5. We hope you enjoyed your vacation here in our Resort and looking forward to seeing you again in the future. Miramare Resort and SpaMiramare Resort and Spa

10/10 – Hervorragend

Frédéric

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Chambre propre et confortable avec vue sur la mer. Personnel très accueillant. Piscine et proche plage.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Veronika Guest Relations on behalf of Miramare am 28. Okt. 2022
Dear Frederic, Thank for your time leaving us your review 5 out of 5. We are delighted to know that you appreciated the service level of our team and we hope you enjoyed your vacation here in our Resort Miramare. Looking forward to seeing you again in the future. Miramare Resort and Spa

8/10 – Gut

gino

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Is op stapafstand van de stad. Groot hotel. Sanitair iets minder modern maar toch ok. Mooi zicht vanuit de kamer en alles wat er moet zijn. zeer uitgebreid onbijt.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Veronika Guest Relations on behalf of Miramare am 28. Okt. 2022
Dear Gino, Thank you for taking the time to write us your review. It is important to us that every Guests have an enjoyable and comfortable stay and we truly hope you had great time here in our resort. Without any hesitation to say, our hotel has one of the best views and thank you for the notation also about our breakfast. We hope to see you again in the future. Miramare Resort and Spa

8/10 – Gut

Colin

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed at the Miramare Second week in April. Appreciate it was still early season, as such a few facilities weren’t open yet. Enjoyed; The breakfasts weee decent and a good choice. We had a suite with sea view and private pool. Enjoyed the pool, big enough at c4metres x 4metres in size, water obviously pretty cool (see below for other comments re room). The lounge area with the outside balcony is nice, as are the communal pool areas. Only a 15 stroll into the town and an east walk. Didn’t enjoy; I wouldn’t call it a suite as such, it was one bedroom with a small corridor leading to a very basic small room with a sofa bed in it. The small room with the sofa bed was like a prison room in its basic-ness, I expected some kind of sitting room as part of a suite. When we arrived there were 18 insects in the room (worm like centipedes) which I removed. During the week there was an average of 2 or 3 further worms, didn’t do any damage and I appreciate its difficult to avoid Mother Nature. Despite the above issues I would recommend the hotel but check what room type you are booking first.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2022
Antwort von Veronika Guest Relations on behalf of Miramare am 28. Okt. 2022
Dear Colin, Thank you for staying in our resort Miramare and for taking the time to share your experience with us. We are sorry to hear that your room did not meet expectation, we do have many different types of rooms here in our resort. I agree that “Mother Nature” will somehow reach us in the way of a few insects being in the rooms and our apologies for the inconvenience. This is something what is difficult to control especially when the windows are opened for a fresh air. If this was reported to our HK team, they would try to remove them. Best regards and we hope to see you in the future. Miramare Resort and Spa

8/10 – Gut

Torunn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Veronika Guest Relations on behalf of Miramare am 28. Okt. 2022
Dear Torunn, Thank you for taking the time to leave your feedback. It is important to us that every Guests have an enjoyable and comfortable stay and we truly hope you had some great time here. We hope to have a chance to welcome you again. Miramare Resort and Spa

10/10 – Hervorragend

Kimberley Anne, Stirling

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing location on the hill with beautiful views. The shower was very weird as the wand had no arm to set it on. As many hotels here they don’t want you flushing toilet paper. Had a great dinner pool side and good buffet breakfast with a great view. Pools are gorgeous.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

8/10 – Gut

Graham

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Location Location Location
Good location a 15 minute walk from the town centre and built “cascaded” down a hillside such that most rooms get an excellent sea view. Probably built in phases and some rooms now in need of updating. Very good buffet breakfast with wide choice of offerings.
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

Boris

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
D'un point de vue extérieur, très bien, une fois rentrer dans la chambre, c'ets pas le même décors... Complexe, très bien, chambre plus dans le style studio de location.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021

8/10 – Gut

Jeremy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tres bel hotel mais en famille avc des enfants trop calme
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overrated
The room was in bad shape. Breakfast was not great.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Ioannis

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Friendly staffs excellent breakfast and amazing view with lovely beach
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von Ops. Manager am 4. Nov. 2020
Dear Guest, thank you for your feedback and kind words. We wish you all the best from Miramare Resort & Spa.

8/10 – Gut

Regina

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Ops. Manager am 4. Nov. 2020
Thank you kindly for your score and feedback.

8/10 – Gut

DELAFOSSE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bonne gestion des contraintes sanitaires
Séjour court de seulement 1 nuit, mais très bon hotel. En tenant compte des contraintes sanitaires, le service au restaurant est très bien organisé. Par contre, la piscine intérieure était fermé, dommage car nous aurions aimé en profiter.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von Ops. Manager am 28. Okt. 2020
Dear Guest, thank you for your feedback and kind review. Please note that unfortunately we can not operate any indoor pools due to the restrictions of the Greek hygiene protocol regarding Covid19. Thank you so much for choosing us for your holidays.

6/10 – Okay

Michael

The review covers the room option with the private pool during COVID-19 times. The sea view was excellent and beautiful; however, this was necessary to distract from the rest of the room with a tasteless "design" providing simply functional and aged furniture. Also the reception area and the dining area has a rather "aged" design. Breakfast quality was poor in terms of quality and variety but the restaurant manager was very keen to attend special food request (e.g. low fat yogurt) he arranged for the next day. The overall service level and staff friendliness leaves a lot of room for improvement - luckily with some exceptions.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Ops. Manager am 28. Okt. 2020
Dear Guest, thank you for your kind review and feedback. We take great care in reading all of our customer's comments in hopes to always better our services. We much appreciate it.

10/10 – Hervorragend

Michel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sourire crétois et séjour parfait
Très bien placé face à la mer, plage de sable à 300m avec accès par un paseo piéton. Belles piscines, parking facile, bon WiFi et Accès à Agios Nikolaos en 15 mn à pied. Très belle vue mer depuis les chambres...et surtout un accueil chaleureux et toujours attentionné. Nous voyageons 6 ou 7 fois par an en Europe et dans le monde et une telle bonne humeur et un tel sourire sont rares! Malgré la Covid un parfait repos et un très bon séjour. Seul bémol pour nous ne pas être trop près de la piscine principale où l'animation est à notre goût un peu trop présent..Heureusement il y en a 2 autres...
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Ops. Manager am 16. Okt. 2020
Dear Guest, thank you for your kind review, we do appreciate all of our customer's comments. We are looking forward to welcoming you back to Miramare Resort & Spa.

6/10 – Okay

Jean-François

Gut: Sauberkeit
moyen
Personnels désagréables surtout à la restauration. Beaucoup d’escalier. Piscine froide en septembre !
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Ops. Manager am 22. Sept. 2020
Dear Guest, thank you for your feedback. Rest assured that we react to all of our guests comments in order to be better at our services. Although we believe that our staff is very friendly, we take a note of your inconvenience so that we can examine the issue. Thank you for staying with us.

6/10 – Okay

KONSTANTINOS

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Very good service in to restorance and general with excellent staff . Very good location We stay 3 nights and no any cleaning no any changes beds sheets etc
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020
Antwort von Ops. Manager am 17. Sept. 2020
Thank you very much for your review. Please note that due to Covid19 health measures, and according to the Greek government's protocol, we clean the rooms 2 times per week unless our guests specifically ask us to enter the room. Greetings from Miramare Resort & Spa.

8/10 – Gut

STEPHANIE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Ops. Manager am 10. Sept. 2020
Dear Guest, thank you for posting these photos. We hope you had a good time with us. Greetings from the sunny island of Crete.