Terrasse/Patio

Bewertungen von Hotel Argana

4 out of 5
Hotel Argana
Boulevard Mohamed V B P 93, Agadir

Bewertungen

6,4
91 von insgesamt 419 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
113 von insgesamt 419 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
76 von insgesamt 419 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
58 von insgesamt 419 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
81 von insgesamt 419 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,8/10

Sauberkeit

6,8/10

Personal & Service

6,2/10

Ausstattung

6,0/10

Zustand der Unterkunft

6,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Habib

Hotel braucht ein neues System
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Meryem BACHRI am 21. Okt. 2023
Cher Habib,Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour dans notre hôtel. Votre note de 4 sur 5 est très appréciée, et nous tenons à vous remercier pour votre précieuse rétroaction. Nous sommes constamment à l'écoute de nos clients pour améliorer notre service. Si vous avez des suggestions ou des commentaires supplémentaires, n'hésitez pas à nous les faire part. Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt et de vous offrir une expérience 5 étoiles.Cordialement

2/10 – Ungenügend

Mohammed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
ich habe gebucht mit Abendessen wurde aber nicht berücksichtigt. Rezeption war total nichts freundlich und nicht hilfsbereit
Aufenthalt von 14 Nächten im Juni 2023
Antwort von Die Richtung am 15. Juli 2023
Sehr geehrter Mohammed,Vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrung bei uns geteilt haben. Es tut uns leid zu hören, dass Ihre Buchung mit Abendessen nicht berücksichtigt wurde und dass Sie mit dem dem Verhalten und der Hilfsbereitschaft unseres Empfangspersonals nicht zufrieden waren.Wir entschuldigen uns aufrichtig für diese Unannehmlichkeiten. Es ist unser Ziel, unseren Gästen den bestmöglichen Service zu bieten, und es tut uns leid, dass wir in Ihrem Fall nicht erfolgreich waren. Wir werden Ihre Rückmeldung an das Rezeptionsteam weiterleiten, um sicherzustellen, dass solche Situationen in Zukunft vermieden werden.Wir möchten Ihnen versichern, dass wir Ihre Bedenken ernst nehmen und daran arbeiten werden, unsere Mitarbeiter in Bezug auf Freundlichkeit und Hilfsbereitschaft weiter zu schulen. Ihr Feedback ist uns sehr wichtig, da es uns dabei hilft, unseren Service kontinuierlich zu verbessern.Wenn Sie uns eine weitere Gelegenheit geben würden, würden wir uns freuen, Ihnen einen angenehmeren Aufenthalt zu ermöglichen. Bitte kontaktieren Sie uns direkt, damit wir uns persönlich um Ihre Buchung kümmern können und sicherstellen können, dass alle Ihre Bedürfnisse erfüllt werden.Nochmals vielen Dank für Ihr Feedback, und wir hoffen, dass wir Ihre zukünftigen Erwartungen übertreffen können.Mit freundlichen Grüßen, Mohammed.

10/10 – Hervorragend

Mariyana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Direction am 26. Mai 2023
Chère MariyanaNous vous remercions d'avoir choisi hôtel Argan Agadir et espèrons vous revoir très prochainement parmi nous.Cordialement.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr nettes Personal, das sich um jedes Anliegen rasch kümmert. Auch verschiedene Touren lassen sich selbst in der Nebensaison einfach vor Ort buchen (Vielen Dank an Mirjam). Da der König zur Zeit in Agadir war, konnten wir die erste Nacht nicht im Hotel Araga verbringen, da das royale Personal dort untergebracht wurde. Für eine Ersatzunterkunft wurde aber problemlos in einem Hotel nebenan gesort. Zudem ist die Lage super!
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 14 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mein Aufenthalt war super.. Besonders die Myriam war sehr freundlich und hilfsbereit.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer waren erst 19.00 Uhr bezugsfertig, auch da waren die Kopfkissen nicht bezogen. Der Zustand des Hotels war heruntergewirtschaftet und das Personal waren sehr unmotiviert und überlastet.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Über eine Stunde Wartezeit beim Check-In aufgrund Überbuchung etc, dreckiges Badezimmer, dreckiger Flur etc. Würde ich niemandem empfehlen. Fotos super - Realität sehr schwach
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Die Lager ist gut nicht weit von strand ideal Hotel
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
das ich nochmal und mehr bezahlen als das was ich bei Buchung bezahl habe. alles was ich von denen höre wir haben mit Expedia Booking nicht zutun haben hier mussen bezahlen aber andere Betracht als internet
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Einfaches, sauberes, bißchen traditionell eingerichtetes Hotel zwischen Stadt und Strand. Personal ist freundlich aber nicht motiviert. Im Hotel alles ruhig, die Straße davor viel Durchgangsverkehr.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Einfaches sauberes Hotel, ein bisschen landestypisch eingerichtet. die Lage ist zwischen der Stadt und dem Strand, für diejenigen die beides sehen wollen. Personal freundlich und hilfsbereit aber sehr zurückhaltend und ruhig. Fühle mich wohl :)
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

6/10 – Okay

ludovic

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hébergement pas insonorisés donc bruyant.. travaux en cours dans l'établissement Ménage succin.. Les repas sont vraiment pas variés et pas terribles pour le prix
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Meryem BACHRI am 2. Apr. 2024
Cher client,Nous vous remercions sincèrement pour votre retour détaillé sur votre récent séjour chez nous. Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes.Nous prenons vos commentaires très au sérieux et nous nous excusons pour les désagréments causés par le bruit et les travaux en cours. Votre confort est notre priorité absolue, et nous travaillons continuellement à améliorer nos installations pour garantir des séjours agréables à nos clients.Nous prendrons également des mesures immédiates pour améliorer la qualité du service de ménage et diversifier nos options de repas afin de mieux répondre à vos attentes gastronomiques.Nous apprécions vos précieux commentaires et espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans un avenir proche pour vous offrir une expérience plus satisfaisante.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Syed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My second time in Argana, cant fault it. Breakfast is delicious and friendly staff at the breakfast service. Reception staff very friendly and upgraded my room for free, this was a very nice surprise and I instantly felt like a valued guest. The room service time was brilliant, I cant remember the lady’s name, but she always serviced the room to high standards. Will definitely stay again
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Meryem BACHRI am 8. März 2024
Dear Guest,We are delighted that your second stay at Argana was as enjoyable as the first. Thank you for sharing your positive experience, especially regarding our delicious breakfast, friendly breakfast service staff, and the complimentary room upgrade. We appreciate your loyalty and look forward to welcoming you back for another memorable stay. See you soon at Argana!

6/10 – Okay

Denotive

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I didn't like breakfast was the same every day and it's not very good, besides the waiters didn't attend well, some did well but others didn't, a waiter threw the food at me .
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Meryem BACHRI am 26. Feb. 2024
Dear Guest,We apologize for the breakfast experience you described, and we appreciate your feedback. It's disheartening to hear about the inconsistency and subpar service. We are addressing these issues with our team to enhance our breakfast options and improve service quality. Your input is crucial, and we hope for a chance to provide you with a better experience on your next visit. Thank you for bringing this to our attention.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Achmed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Het was een top hotel en de mensen daar waren heel lief en behulpzaam. Zou zeker teruggaan.
Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2024
Antwort von Meryem BACHRI am 26. Feb. 2024
Dear Guest,We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us! Providing warm and helpful service is something we take pride in. We would love to welcome you back for your next visit. Thank you for your kind words!Best regards,

6/10 – Okay

Melanie

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Very loud with the night club. Rooms are quite dated
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Meryem BACHRI am 13. Feb. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your feedback. We apologize for the disturbance caused by the noise from the night club, and we are actively exploring solutions to address this issue. Additionally, we appreciate your comments about the dated appearance of our rooms, and we are considering updates to enhance your overall experience. Your satisfaction is our priority, and we hope to have the opportunity to welcome you again under improved conditions.Best regards,

2/10 – Ungenügend

Jeffery-Jay, Bedford

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Total bait and switch on the first room. The balcony was inaccessible. Their idea of an ocean view was to put me up against an alleyway. No problem right? It’s just a simple, misunderstanding. Instead they gave me aTotal bait and switch on the 2nd room rm as well. Instead they gave me a pool view. I paid for the most expensive “superior Seaview“ room. All the staff at the counter became immediately perplexed. Huh, guys. You understand my English and French up until you realized you effed up. Stuck with a pool view at a “superior Seaview” room rates. Not pleased, because even then it wasn’t a pool view. It was the view of a rooftop of a restaurant and a discotheque with karaoke. Since they couldn’t do anything thrice over, I simply called Expedia. Thanks Expedia for the $25 credit. That takes care of the first night. How about the second night? What about the next day? Hotel Argana I will never go back, nor will I ever recommend. Expedia, you have a bit of work to do with the refund
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Meryem BACHRI am 6. Feb. 2024
Dear Guest,We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay at Hotel Argana. Your feedback is invaluable to us, and we regret any misunderstanding regarding the room selection. Our team is investigating the matter to ensure this doesn't happen in the future. We appreciate your patience and have noted your concerns for improvement.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Driss

The property is clearly in transition via some strategic renovations. This can be a little disruptive. The staff are unbelievably courteous, attentive and helpful - special mention to Rachida in taking good care of my surroundings for the whole time I was there. The food quality was below par but acceptable. The noise in the evening took some getting used to. The car park attendant was amazing despite very limited number of available spaces. Considering the price and all the positive aspects, this is a little I would return to in the future. I get the sense that it can only get better. Good work everyone.
Aufenthalt von 28 Nächten im Januar 2024
Antwort von Meryem BACHRI am 5. Feb. 2024
Thank you for your valuable feedback! We appreciate your understanding during our strategic renovations. We're thrilled to hear our staff, especially Rachida, made your stay memorable. We apologize for any inconvenience caused by noise and the food quality. Your positive remarks about our car park attendant are encouraging.We look forward to welcoming you back in the future as we strive to enhance your experience further.

10/10 – Hervorragend

Mubarak

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff made me enjoy Experian’s from the Clearner at the 2nd floor to staff at the Resturant Suvi has the best customer service I’ve seen also Mamoud always asking if we need help and always positive and happy having the hotel 5 star customer service thank you
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Meryem BACHRI am 5. Feb. 2024
Dear Guest,Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed your experience at our hotel. Your compliments for our staff on the 2nd floor and at Suvi restaurant, especially Mamoud, are truly appreciated. Providing 5-star customer service is our goal, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,

2/10 – Ungenügend

Hassan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Meryem BACHRI am 5. Feb. 2024
Dear Guest,We want to express our gratitude for choosing Argana Hotel & Spa for your stay. We noticed your rating was 1 out of 5, and unfortunately, no comments were provided.Customer satisfaction is of utmost importance to us, and your opinion is crucial. If you have specific observations or suggestions to enhance your experience, we would be grateful to hear them. Please feel free to contact us to share your insights in more detail.Thank you very much for taking the time to share your impressions with us.Best regards,

8/10 – Gut

Magda

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Meryem BACHRI am 18. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to share your feedback. We're thrilled to hear that your stay with us was satisfying. Your rating of 4 out of 5 is greatly appreciated.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Sharif

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good service Argana
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2024
Antwort von Meryem BACHRI am 16. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your positive feedback! We're thrilled to hear you enjoyed our service at the hotel, especially the ARGANA experience. Providing excellent service is our priority, and your 5-star rating encourages us to continue delivering outstanding hospitality. We look forward to welcoming you back soon!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Alain

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Meryem BACHRI am 13. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you so much for your outstanding rating of 5 out of 5! We're delighted to hear that your stay with us met your expectations.We look forward to welcoming you back soon to create more memorable experiences.Best regards,

8/10 – Gut

Halil

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel was nice the staff were pleasant and helpful. Breakfast was nice, dinner not always great but ok on most nights. Area was very noisy as there is a club right nextdoor. That was probably the biggest downside to the whole thing. The Beach is not too far away about 5/10 minute walk. Souk Al had is close by so good for shopping. Most of the people we met were friendly in the local shops and the surrounding area. I would stay at the Argana hotel again but the noise is very off-putting for me, not my scene.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Meryem BACHRI am 5. Feb. 2024
Dear Guest,Thank you sincerely for taking the time to share your feedback on your stay at Argana Hotel. We're delighted to hear that you enjoyed our staff and the proximity to the beach and shops.However, we regret to learn that the noise from the neighboring club had an impact on your experience. Your comments are invaluable, and we take note of this concern. We are actively working on solutions to improve soundproofing and minimize any future disruptions.We hope to have the opportunity to welcome you back to Argana Hotel under conditions that perfectly meet your expectations.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Alain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mycket bra fantastiskt, bekväm och nära till stranden och till allt. Städning jättebra och jag vill tacka housekeeping
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Meryem BACHRI am 13. Jan. 2024
Dear guest,Thank you for your outstanding feedback! We are delighted to hear that your stay was fantastic and that you enjoyed our comfortable accommodations, proximity to the beach, and convenient location. Your compliments on the cleanliness and excellent work of our housekeeping team are truly appreciated. We would be honored to welcome you back on your next visit.Best regards,

8/10 – Gut

Tony

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
5 star staff in a 3 star building
Staff were great but hotel is not at the standard they deserve to be working in. Meal times are like a plague of locusts as the food disappears. You don’t get the room type you booked and tried to put us in a terrible room to start with (so bad they said they would change the next morning before we even seen it). Third room was okay but not what we booked.
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Meryem BACHRI am 9. Jan. 2024
Dear Tony,We appreciate your detailed feedback, and we sincerely apologize for the inconveniences you encountered during your stay. We take these concerns seriously and will carefully review each point raised to enhance our service. Your satisfaction is our priority, and we hope to have the opportunity to welcome you again to provide an experience that fully meets your expectations.Best regards,

8/10 – Gut

Florine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel bon rapport qualité prix. Propreté ok Personnel ok Chambre propre et taille correct Nourriture assez varié. Je recommande
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Meryem BACHRI am 9. Jan. 2024
Bonjour chère cliente,Nous sommes ravis que votre séjour à notre hôtel ait répondu à vos attentes, et nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous sommes enchantés que vous ayez apprécié notre rapport qualité-prix, la propreté de nos chambres, le professionnalisme de notre personnel, ainsi que la variété de notre offre culinaire. Votre recommandation est la plus belle récompense pour notre équipe. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

EL HASSAN

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Meryem BACHRI am 9. Jan. 2024
Cher Client,C'est fantastique d'apprendre que vous avez donné la note parfaite de 10/10 ! Nous sommes ravis que votre séjour ait été à la hauteur de vos attentes. Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt !

10/10 – Hervorragend

Soumia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Meryem BACHRI am 8. Jan. 2024
Chère invitée,Nous tenons à vous exprimer notre sincère gratitude pour votre évaluation parfaite de 5 sur 5. Votre satisfaction est notre priorité, et nous sommes ravis que votre séjour ait répondu à vos attentes. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Nigel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
A great value hotel
Second visit and thoroughly enjoyed. Slight mix up with rooms but very well sorted by Adil. Breakfast service was friendly by Abdol Room facilities excellent but decor a little tired. Food was mixed mainly good but sometimes poor. 10 mins from beach. Private area with sun bed and umbrellas good Will visit
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Meryem BACHRI am 29. Dez. 2023
Dear Guest,We're thrilled your second stay was enjoyable. Apologies for the room confusion, and kudos to Adil for sorting it out. Your comments on decor and food quality are duly noted, and we're committed to making improvements. We look forward to hosting you again.Warm regards,

8/10 – Gut

Simon

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The Argana is a lovely hotel. Staff very professional and friendly. The hotel is lovely the reception area is nicely designed around a riad. Food was great. Hotel clean and very nice to spend time around. Although not a resort hotel, you could quite happily spend most of your time just in the hotel. seemed well suited to families, nice friendly, fun and safe feel around the hotel. If you’re purely focused on the room then possibly not the best hotel. The room I had was good, but those with high expectations might be slightly disappointed. Negatives the WiFi is dreadful and the gym was ok but is an extra charge.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Meryem BACHRI am 29. Dez. 2023
Dear Guest,We're delighted that you enjoyed your stay at Hotel Argana. Your compliments on our professional and friendly staff, the lovely design of the reception around a riad, the delicious food, and the friendly and safe atmosphere are greatly appreciated. We understand your observations regarding the room, WiFi quality, and additional charges for the gym. We take your feedback into consideration to continue improving our services.Thank you for sharing your experience with us.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Abdelali

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Meryem BACHRI am 29. Dez. 2023
Bonjour cher client,Nous sommes ravis que votre expérience à notre hôtel ait été exceptionnelle. Votre satisfaction est notre priorité, et toute l'équipe se réjouit de savoir que nous avons répondu à vos attentes. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt !Cordialement,

6/10 – Okay

Trine

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ikke pengene værd!
Virkelig dårlig oplevelse med indtjekningen. Jf. beskrivelse på nettet, er tjek-in kl 14, hotellet selv siger kl 16, vores værelse var først klar kl 17.15. Vi fik tilbudt sen tjek-ud, men vi skulle rejse allerede kl 7.30 på dagen, så det var jo ligegyldigt med det tilbud. Restauranten: Uhygiejnisk medmindre man kommer lige når den åbner. Bordene bliver ikke tørret ordentligt af, tallerkener er ikke vasket ordentligt rene og mange af gæsterne opføre sig virkelig ikke pænt med maden i restauranten, hvilket gør det ret utiltalende. Vi var der 3 dage og hver dag de 3 dage, blev der om aftenen spillet den samme play-liste af musik til børn, på lydstyrke 100. Det var fint første aften, de resterende aftener var det sgu ret belastende. Vores værelse var rent og stuepigerne var venlige, men det var ikke i en særlig god stand. Der var revner og buler i tapetet, madrasserne gamle og slidte og meget dårlige at sove i. Min madras skrånede til den ene side, den anden madras havde et buk omkring midten. Personalet er venlige og der er ansat nogle til at sikre underholdning. De prøver virkelig, men indsatsen er bare helt forkert rettet mod klientellet. Alt i alt var det et ok ophold, vil jeg booke igen - NEJ. Hotellet ligger heller ikke lige ved stranden - overhovedet!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Meryem BACHRI am 21. Dez. 2023
Dear guest, We sincerely apologize for the inconveniences you faced during your stay. Your feedback is valuable, and we are committed to addressing these issues to enhance our services. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more positive experience. Thank you for sharing your concerns.

10/10 – Hervorragend

Zamire

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel, ideal location close to the beach. Friendly and accommodating staff. Enjoyed our stay
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Meryem BACHRI am 19. Dez. 2023
Dear valued guest,Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear you enjoyed your stay at our hotel. Our team takes pride in providing a friendly and accommodating experience.We look forward to welcoming you back for another great stay in the future.Best regards,

6/10 – Okay

James

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Meryem BACHRI am 15. Dez. 2023
Thank you for your rating, giving us a score of 6 out of 10.We are pleased to hear that your stay wasn't unpleasant. In our continuous efforts to enhance our services, could you kindly share any suggestions or concerns you may have? Feel free to reach out via email at meryembachri.hotelargana@gmail.com to provide more detailed feedback. We are here to ensure you have an exceptional experience.Best regards,

4/10 – Schlecht

samira

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel médiocre n’est pas un 4 étoiles
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Meryem BACHRI am 13. Dez. 2023
Chère Cliente,Nous sommes sincèrement désolés d'apprendre que votre expérience dans notre hôtel n'a pas répondu à vos attentes.Nous prenons vos commentaires très au sérieux et nous nous excusons pour tout inconvénient que cela a pu causer. Nous sommes déterminés à améliorer nos services et votre retour d'information est précieux à cet égard.Nous aimerions en savoir plus sur les aspects spécifiques qui ont contribué à votre déception afin de prendre des mesures correctives.Nous nous engageons à faire de notre mieux pour rectifier la situation. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans le futur et de vous offrir une expérience plus agréable.

6/10 – Okay

Shaikh

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Receptionist doesn’t know what they talking about room in no good all you hear loud music all night i wont be going there again
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Meryem BACHRI am 6. Dez. 2023
Dear Guest,We sincerely apologize for your less than satisfactory experience. We're truly sorry to hear about the issues you encountered with the room and noise disturbances. Your feedback is important to us, and we'll address these concerns to ensure a better experience in the future. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved stay.

8/10 – Gut

raymond

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
HOTELL UN PEU VIELLOT BON RAPPORT QUALITE PRIX PERSONNEL TRES AGREABLE PETIT DEJEUNER BIEN REPAS DU SOIR cela tient de l cantine !!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Meryem BACHRI am 5. Dez. 2023
Cher client,Nous tenons à exprimer notre gratitude pour votre évaluation constructive et vos commentaires détaillés. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié la convivialité de notre personnel, le bon rapport qualité-prix, ainsi que la qualité de notre petit-déjeuner. Cependant, nous prenons très au sérieux votre remarque sur la qualité des repas du soir, et nous nous excusons sincèrement pour toute déception. Votre retour d'expérience est précieux, et nous allons immédiatement examiner et améliorer nos offres de repas du soir pour garantir une expérience culinaire plus gratifiante à l'avenir. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau, vous offrant une expérience encore plus agréable lors de votre prochain séjour.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Uzma

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Meryem BACHRI am 5. Dez. 2023
Dear Guest,We are truly grateful for your perfect rating of 10/10. It brings us immense joy and a sense of accomplishment to know that our work fully met your expectations. Your appreciation serves as inspiration for our entire team, and we eagerly look forward to continuing to provide exceptional service to you.Thank you sincerely, and we can't wait to serve you again.Best regards,

6/10 – Okay

Z

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Although they showcase only the suits, when we checked in they placed us in the basic rooms, which are very poor and bad looking, definitely not 4*: no shower head, dirty, missing bulb, AC not working. After highlighting the issue we were upgraded to a family suit (like the ones in the picture) the following morning and those were very good: clean, newly furnished, equipped with all you need such as a nice bed, working AC and a fridge as well. Standard 4* requirements. Our stay was quite pleasant, The hotel is like a resort equipped with a decent restaurant, pool, shisha place and area full of shops and close to the beach. the only issue encountered was with the shuttle service which arrived 45 minutes, and almost missed our flight. this is not acceptable as it was booked 2 days in advance. Additionally, they were unable to provide alternative transport solutions as time passed and some staff members refusing to book a taxi on our behalf just to save money
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Meryem BACHRI am 28. Nov. 2023
Dear Guest,I hope this message finds you well. Thank you for sharing your recent experience with us. Your feedback is immensely valuable as we strive to continually enhance our services.We sincerely apologize for any inconvenience you may have encountered during your stay. Recognizing the potential impact on your overall experience, we are dedicated to promptly addressing these issues.Regarding the initial room, we extend our apologies for the challenges you faced.Your observations have been duly noted, and we appreciate your understanding as we actively work to elevate the quality of our accommodations. We are pleased that the upgrade to the suite contributed to an improved stay.Concerning the suite, we are delighted to hear that it met your expectations in terms of comfort and amenities. Your satisfaction remains our top priority, and we are committed to sustaining this level of quality.The shuttle service delay is deeply regrettable, particularly considering its impact on your flight. We acknowledge the severity of this issue and assure you that immediate measures will be implemented to prevent its recurrence in the future.We also understand the significance of having alternative transport options and apologize for falling short of your expectations. Our procedures will be thoroughly reviewed to ensure that alternative solutions are readily available in similar situations.Once again, please accept our sincerest apologies. We genuinely hope for the opportunity to welcome you back and provide an experience that exceeds your expectations.Warms regards,

8/10 – Gut

Qindeel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good clean spacious room. Good location . However few issues. V loud music at night from Next door pub, and its vvv loud , if you are the one who goes to bed early or have young kids not a place for you.Breakfast good options and tasty food . but needs better management, long queues , not enough cups or glasses have to wait around for them ALWAYS which i v annoying , queues for omelete or pancakes can take upto 30 minutes which is not ideal.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Meryem BACHRI am 9. Nov. 2023
Hello! We appreciate your detailed feedback and are glad to know you enjoyed the clean and spacious rooms, as well as the tasty breakfast options. We apologize for the inconvenience caused by the loud music from the neighboring pub and the delays during breakfast service. Your input is valuable, and we'll make improvements to ensure a more pleasant experience in the future. We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

scotr

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location staff amazing will deffo be staying again
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Meryem BACHRI am 7. Nov. 2023
Dear Guest,We are thrilled to receive such a positive review from you! Your feedback encourages us to maintain our exceptional level of service. We would be delighted to welcome you again for another outstanding experience.Warms regards

8/10 – Gut

Caroline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tres bon sejour, Chambre au top, propriété également et personnel à l'écoute et aux petirs soins ! Parfait!
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Direction am 4. Nov. 2023
Chère Caroline, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de rédiger un commentaire suite à votre séjour sur hotels.comNous sommes très heureux que vous ayez passé un excellent séjour et espéronsCordialement, avoir l'occasion de vous revoir prochainement.

10/10 – Hervorragend

Reda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bon séjour
Hôtel propre et familiale agréable séjour personnel et gardien de parking agréable à refaire !
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Meryem BACHRI am 31. Okt. 2023
Cher client,Nous sommes ravis de recevoir un commentaire aussi positif de votre part ! Votre satisfaction est notre priorité, et nous sommes heureux de savoir que vous avez passé un agréable séjour dans notre hôtel. Notre équipe s'efforce de créer une ambiance propre et familiale pour nos clients, et il est encourageant de savoir que notre personnel et notre gardien de parking ont contribué à rendre votre séjour encore plus agréable. Nous attendons avec impatience de vous accueillir à nouveau dans notre établissement. Merci d'avoir choisi notre hôtel !Cordialement,

4/10 – Schlecht

Stéphane

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très très très..bruyant
Avions réservé chambre supérieure avec 3 couchages ; il y fallut réclamer plusieurs fois pour que l’on daigne poser des draps sur le canapé.. Travaux dans l’hôtel même la nuit …; bruit de percheuse à percussions vers 22h/ 23 h plusieurs jours de suite malgré nos réclamations. Hôtel hyper bruyant…..et vétuste
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Meryem BACHRI am 30. Okt. 2023
Cher invité(e),Nous sommes désolés de lire votre expérience, et nous nous excusons pour les inconvénients que vous avez rencontrés lors de votre séjour à l'Hôtel Argana. Votre confort est notre priorité, et nous regrettons sincèrement que vous ayez eu à réclamer pour des draps supplémentaires et que vous ayez été dérangé par des travaux en cours.Nous prenons vos commentaires au sérieux et nous allons immédiatement enquêter sur les problèmes liés au bruit des travaux. Nous sommes déterminés à améliorer nos services pour garantir à nos clients un séjour agréable et paisible.Nous vous remercions d'avoir partagé vos préoccupations avec nous, car cela nous permet de nous améliorer. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau à l'Hôtel Argana pour vous offrir une expérience plus satisfaisante.Cordialement,

4/10 – Schlecht

Jean-Louis

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Arnaque l hôtel est vendu comme inesclusif finalement c'est de la pension complète donc toute les boissons sont payantes même l eau ne pense qu'à l argent
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Meryem BACHRI am 31. Okt. 2023
Cher client, Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis sur votre récent séjour chez nous. Nous sommes sincèrement désolés d'apprendre que vous avez été déçu par l'expérience. Nous prenons vos commentaires très au sérieux et nous nous excusons pour tout malentendu concernant notre formule de pension. Votre feedback nous encourage à améliorer notre communication afin que les futurs clients aient une compréhension claire de ce qui est inclus.Nous apprécions votre retour et espérons avoir une nouvelle opportunité de vous offrir une expérience plus satisfaisante à l'avenir.Cordialement

10/10 – Hervorragend

Jean

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Meryem BACHRI am 18. Okt. 2023
Cher Bourdois,Nous tenions à vous remercier chaleureusement pour avoir attribué la note parfaite de 10/10 à votre séjour à l'Hôtel Argana & Spa. Votre satisfaction est notre plus grande récompense, et nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre expérience parmi nous. Votre soutien continu nous inspire à continuer à offrir un service exceptionnel.Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt pour une expérience tout aussi mémorable.Cordialement