2 Außenpools, Cabañas (kostenlos), Sonnenschirme

Bewertungen von Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi

5 out of 5
Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi
Al Forsan International Sports Resort, Khalifa City A, Street 12, Abu Dhabi

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

159 von insgesamt 208 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
36 von insgesamt 208 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 208 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 208 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 208 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice place.
Excellent place with a wonderful breakfast. If you work in the area it is great otherwise all attractions are a bit away... Staff is charming and very helpful!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Elena am 28. Apr. 2019
Dear Mr. Mark, Thank you for your excellent rating you have given us. We do take pride in serving all our guests' needs the best way we can. Once more, thank you for your feedback and I hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Abu Dhabi. Kind Regards, Elena Zhukovetska Assistant Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von Elena am 24. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for your excellent rating you have given us. We do take pride in serving all our guests' needs the best way we can. Once more, thank you for your feedback and I hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Abu Dhabi. Kind Regards, Elena Zhukovetska Assistant Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekter Kurzurlaub im europäischen Winter
Grossartige Anlage. Das Hotel ist insgesamt sehr grosszügig gebaut und ausgestattet - grosse Lobby, Restaurants, Aussenanlage, Pool. Die Mitarbeiter sind alle sehr aufmerksam und stets mit Hilfe oder Auskünften zur Stelle, ohne dabei aufdringlich zu sein. Prima Essen und toller, grosser, beheizter Aussenpool.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2019
Antwort von Elena am 18. Feb. 2019
Dear Guest, Thank you for your review of Marriott Hotel Al Forsan and for excellent rating you have given us. I am glad to know that you enjoyed your stay with us and that all hotel ambience and amenities were according to your expectation. We do take pride in serving all our guests' needs the best way we can. Once more thank you for your feedback and I look forward to welcoming you back to Marriott Al Forsan Hotel again in the future. Kind Regards, Elena Zhukovetska Assistant Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Elena am 9. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for your excellent rating you have given us. We do take pride in serving all our guests' needs the best way we can. Once more, thank you for your feedback and I hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Abu Dhabi. Kind Regards, Elena Zhukovetska Assistant Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Elena am 9. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for your excellent rating you have given us. We do take pride in serving all our guests' needs the best way we can. Once more, thank you for your feedback and I hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Abu Dhabi. Kind Regards, Elena Zhukovetska Assistant Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Ulrich, Graz Austria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Klassisches 5* Hotel - leider darf man nicht auf Details in den Zimmern achten ( kleine Wasserschäden, abgeplatztes Holz, ein WC war 4 Tage verstopft) Frühstück überwältigend!
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Elena am 5. Jan. 2019
Dear Ulrich, Thank you for your review of Marriott Hotel Al Forsan. We do take pride in serving all our guests' needs the best way we can. Once more, thank you for your feedback and recommendation and I hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Abu Dhabi. Kind Regards, Elena Zhukovetska Assistant Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Monika, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel mit Restaurants, Bars und einer sensationellen Poolanlage. Extrem freundliches Personal und wunderschöne Zimmer. Leider liegt es etwas außerhalb von Abu Dhabi City und man muss immer mit dem Taxi fahren. Trotzdem würde ich es sofort weiter empfehlen. War ein toller Urlaub!!
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Elena Z am 8. Nov. 2018
Dear Monika, Thank you for your review of Marriott Hotel Al Forsan. I am glad to know that you enjoyed your stay with us and that all hotel ambience and amenities were according to your expectation. We do take pride in serving all our guests' needs the best way we can. Once more thank you for your feedback and I look forward to welcoming you back to Marriott Al Forsan Hotel again in the future. Kind Regards, Elena Zhukovetska Assistant Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Marco, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gepflegtes Hotel,grosser Pool gutes Essen freundliches Personal
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Elena am 27. Okt. 2018
Dear Marco, Thank you for your review of Marriott Hotel Al Forsan. I am glad to know that you enjoyed your stay with us and that all hotel ambience and amenities were according to your expectation. We do take pride in serving all our guests' needs the best way we can. Once more thank you for your feedback and I look forward to welcoming you back to Marriott Al Forsan Hotel again in the future. Kind Regards, Elena Zhukovetska Assistant Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel for business outside of Abu Dhabi Town
Excellent pool area but nothing reachable outside of the hotel without getting a taxi. Only really negative aspect is that lounge access no longer comes with a more expensive room (as it's stated on hotel.com). You can only get lounge access by paying AED 155 per day or by having a higher Marriott status!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Elena am 26. Juni 2018
ear Guest, Thank you so much for your feedback and for rating you gave us. I was happy to know that our hotel facilities were up to your expectations. With regards to your feedback about Executive Lounge, we do make some changes, however, our guests will be always welcome to have an access with an additional supplement. Once more, thank you for the review I am glad to know that you are considering staying at Marriott Al Forsan Hotel again in the future. Kind Regards, Elena Zhukovetska Assistant Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Elbasan, Zürich, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ausgezeichnetes Hotel in ruhiger Lage.
-Sehr schönes saubere Hotel -ruhige Lage -grosses aktivitäten Angebot -sehr freundliches Personal -Essen und Service ausgezeichen Sehr zu empfehlen komme gerne wieder.
Aufenthalt von 13 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Elena am 13. Jan. 2018
Liebe Elbasan, Vielen Dank, dass Sie Ihre positive Erfahrung! Ich schätze besonders, dass Sie die Vorteile, Eigenschaften und den Service unseres Hotels hervorgehoben haben und alles Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir geben das Lob gerne an unsere Mitarbeiter weiter. Noch einmal vielen Dank fur Ihre Empfehlung und ich bin sehr froh, dass wir Sie bald wieder im Marriott Al Forsan Hotel begrüßen dürfen! Herzliche Grüße aus Abu Dhabi, Elena Zhukovetska Asst. Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Marcus, Rehbur-Loccum

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel zum ausspannen
Ich habe selten in einem Hotel mit so freundlichem und zuvorkommendem Personal erlebt. Leider waren nicht immer genügend Liegen im Poolbereich verfügbar. Das Personal war trotzdem extrem bemüht eine Lösung zu finden. Frühstück bietet alles um jedem gerecht zu werden. Sehr gerne wieder. Perfekt für Familien mit Kindern - Pool ist riesig und wird beheizt.....perfekt
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Elena am 13. Jan. 2018
Lieber Herr Stoschus, Vielen Dank, dass Sie Ihre positive Erfahrung und Ihre ausgezeichnete Bewertung mit uns teilen. Ich schätze besonders, dass Sie die Vorteile und den Service unseres Hotels hervorgehoben haben und Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. Wir geben das Lob gerne an unsere Mitarbeiter weiter. Noch einmal vielen Dank fur Ihre Empfehlung und ich bin sehr froh, dass wir Sie bald wieder im Marriott Al Forsan Hotel begrüßen dürfen! Herzliche Grüße aus Abu Dhabi, Elena Zhukovetska Asst. Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Neues Hotel nähe Flughafen und Yas Island
Marriott al Forsan in Abu Dhabi - 5 Sternehaus mit mega Pool - wohl der größte in Abu Dhabi! Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Die Zimmer lassen kaum Wünsche offen. Wasser, Kaffee/Tee sind täglich inklusive, leerer Minikühlschrank und schöne Badewanne + Dusche in jedem Zimmer. Lage: 30 min. zur Marina Mall, 15 min zur Yas Mall und zum Flughafen , 1h nach Dubai 2h nach Al Ain. Für uns perfekte.
Aufenthalt von 11 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Elena am 16. Nov. 2017
iebe Gast, Vielen Dank, dass Sie Ihre positive Erfahrung und Ihre ausgezeichnete Bewertung mit uns teilen. Ich schätze besonders, dass Sie die Vorteile, Eigenschaften und den Service unseres Hotels hervorgehoben haben und alles Ihren Erwartungen entsprochen hat. Mich freut zu hören, dass die Lage des Hotels ihren Vorstellungen entsprochen hat. Wir geben das Lob gerne an unsere Mitarbeiter weiter. Noch einmal vielen Dank fur Ihre Empfehlung und ich bin sehr froh, Sie bald wieder im Marriott Al Forsan Hotel begrüßen zu dürfen! Herzliche Grüße aus Abu Dhabi, Elena Zhukovetska Assistant Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Colin

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 25. März 2024
Thank you for your review

10/10 – Hervorragend

Dario

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von NY am 7. Feb. 2024
Hello,Thank you so much for your glowing review! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi. It's our pleasure to provide exceptional service and amenities to ensure our guests have a remarkable experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another memorable stay. If there's anything more we can do to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. Safe travels until we meet again!Thank you,Hotel Management Team

10/10 – Hervorragend

Ajmal

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von NY am 7. Feb. 2024
Hello,Thank you so much for your glowing review! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi. It's our pleasure to provide exceptional service and amenities to ensure our guests have a remarkable experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another memorable stay. If there's anything more we can do to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. Safe travels until we meet again!Thank you,Hotel Management Team

10/10 – Hervorragend

Ayumi

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von NY am 7. Feb. 2024
Hello,Thank you so much for your glowing review! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi. It's our pleasure to provide exceptional service and amenities to ensure our guests have a remarkable experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another memorable stay. If there's anything more we can do to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. Safe travels until we meet again!Thank you,Hotel Management Team

2/10 – Ungenügend

Rachid

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von NY am 7. Feb. 2024
Hello,Thank you so much for your glowing review! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi. It's our pleasure to provide exceptional service and amenities to ensure our guests have a remarkable experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another memorable stay. If there's anything more we can do to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. Safe travels until we meet again!Thank you,Hotel Management Team

10/10 – Hervorragend

Roberto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von NY am 7. Feb. 2024
Hello,Thank you so much for your glowing review! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi. It's our pleasure to provide exceptional service and amenities to ensure our guests have a remarkable experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another memorable stay. If there's anything more we can do to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. Safe travels until we meet again!Thank you,Hotel Management Team

10/10 – Hervorragend

Mustafa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von NY am 19. Feb. 2024
Thank you for your review

10/10 – Hervorragend

William

Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Jermaine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My second time at this hotel, very happy with our experience!
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Guest Relations Team am 28. Nov. 2023
Thank you for choosing the Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi for your recent travels to Abu Dhabi. Commitment to service and guest satisfaction is a main focus and we are delighted to hear you enjoyed your stay. The pride and dedication our hotel team takes in providing exceptional customer service to our valued guests.Thank you again for taking the time to provide your feedback and we look forward to serving you again soon!

10/10 – Hervorragend

ASHRAF

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Team am 11. Nov. 2023
Thank you for choosing the Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi for your recent travels to Abu Dhabi. Commitment to service and guest satisfaction is a main focus and we are delighted to hear you enjoyed your stay. The pride and dedication our hotel team takes in providing exceptional customer service to our valued guests.Thank you again for taking the time to provide your feedback and we look forward to serving you again soon!

8/10 – Gut

Jean-Marc

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Cleanliness
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Team am 10. Nov. 2023
Thank you for choosing to stay at the Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi and providing your honest feedback. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. I have shared with the appropriate hotel team to ensure that this was an isolated issue that is corrected moving forward. Our aim is to provide all guests with an unforgettable hotel experience and your honest feedback is an important part of that process.

6/10 – Okay

Imad, Redondo Beach

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is in the middle of a large construction site from 3 sides and it will list 2-3 years at least very noisy. Area for now no use of the large premium room balcony It was a waste of money The hotel is clean and nice and the breakfast is outstanding .
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Team am 10. Nov. 2023
Thank you for choosing to stay at the Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi and providing your honest feedback. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. I have shared with the appropriate hotel team to ensure that this was an isolated issue that is corrected moving forward. Our aim is to provide all guests with an unforgettable hotel experience and your honest feedback is an important part of that process.

10/10 – Hervorragend

Dennis

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Team am 10. Nov. 2023
Thank you for choosing the Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi for your recent travels to Abu Dhabi. Commitment to service and guest satisfaction is a main focus and we are delighted to hear you enjoyed your stay. The pride and dedication our hotel team takes in providing exceptional customer service to our valued guests.Thank you again for taking the time to provide your feedback and we look forward to serving you again soon!

10/10 – Hervorragend

shivani

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Guest Relations Team am 10. Nov. 2023
Thank you for choosing the Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi for your recent travels to Abu Dhabi. Commitment to service and guest satisfaction is a main focus and we are delighted to hear you enjoyed your stay. The pride and dedication our hotel team takes in providing exceptional customer service to our valued guests.Thank you again for taking the time to provide your feedback and we look forward to serving you again soon!

8/10 – Gut

Manabu, tomioka

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations Team am 10. Nov. 2023
Thank you for choosing the Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi for your recent travels to Abu Dhabi. Commitment to service and guest satisfaction is a main focus and we are delighted to hear you enjoyed your stay. The pride and dedication our hotel team takes in providing exceptional customer service to our valued guests.Thank you again for taking the time to provide your feedback and we look forward to serving you again soon!

10/10 – Hervorragend

KHALID

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations Team am 10. Nov. 2023
Thank you for choosing the Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi for your recent travels to Abu Dhabi. Commitment to service and guest satisfaction is a main focus and we are delighted to hear you enjoyed your stay. The pride and dedication our hotel team takes in providing exceptional customer service to our valued guests.Thank you again for taking the time to provide your feedback and we look forward to serving you again soon!

10/10 – Hervorragend

Jeffrey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Yirlandy, MIAMI

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Jhunar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel staff. Fantastic hotel food.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Morad

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Highly recommend staff is very nice specially Sara at the reception!
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Mohamed

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

8/10 – Gut

Ahmed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice
One of the best in UAE
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

EHAB

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The Hotel is very nice and elegant. Seafood night was good, breakfast is outstanding with excellent service made by waiters. king bedroom is spacious and well decorated. many dining options at the hotel, but one thing that Area is far from attraction points .
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Briam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023

2/10 – Ungenügend

Shuja, Dubai

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I made this booking for my elder cousin who’s an 80 year old woman who wanted to visit some relatives that live in Abu Dhabi. She arrived at the property to stay for 1 night. She had all her documents on her phone and the reception refused to check her in. The reception staff and even the manager were completely uncaring, unsympathetic and offered no solutions. They just couldn’t care less. At 11pm she had to call a taxi and leave the hotel and ended up staying at her cousins place. The hotel staff here completely lack any sense of care for their guests. This was probably the worst hotel experience anyone could ever have.
Antwort von Guest Relations Team am 10. Nov. 2023
Thank you for choosing to stay at the Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi and providing your honest feedback. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. Kindly accept my sincerest apologies regarding the experience that your cousin went through, Unfortunately, we cannot check in any guest without a physical valid identification as per the UAE law.

10/10 – Hervorragend

Jose

10/10 – Hervorragend

MUSTAFA

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Ali

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was excellent,the staff was so friendly
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
員工親切,泳池美麗,但美中不足
員工們非常親切友善,不管櫃台,餐廳,泳池都很友善。 早餐選項多,不過晚餐選項相對少很多。早餐的麵中有一塊玉米筍似乎壞了,其他都不錯。晚餐除了選項少,服務也不如早上好,可能是服務人員較少。兒童座椅多數壞了,經常要換好幾個才能用。 房間備品稍少,可能要另外要,不過我們有自行準備。 兒童遊戲間因為疫情而關閉,稍微失望。 游泳池非常漂亮,也有兒童戲池與戲水區,相當棒。
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Christel

Aufenthalt von 9 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Esraa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was great! Everything about it was great the service, the cleanliness, the breakfast, the pool We enjoyed our stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

4/10 – Schlecht

Muna

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

SUNGKI, Marietta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything is good.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

4/10 – Schlecht

Muna

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
First bad stay ever in a Marriott Hotel.
Unfortunately our room has problem with sensor so the lights closed each few minutes and we requested a maintenance but they came after one day also the connected door nock handle broken The worsted thing that we saw a cockroach in our room. At last we requested an extended day they request from us to pay as soon as possible although we paid or of our stay in advance and keep calling us to pay. This hotel can not be a one of Marriott Hotels.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Ahmed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

KHALID

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

David, Abu Dhabi

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022

2/10 – Ungenügend

Waleed

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021