Al Forsan International Sports Resort, Khalifa City A, Street 12, Abu Dhabi
Bewertungen
9,4
Außergewöhnlich
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
159 von insgesamt 208 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
159
36 von insgesamt 208 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
36
5 von insgesamt 208 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
5
4 von insgesamt 208 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
4
4 von insgesamt 208 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
4
9,6/10
Sauberkeit
9,4/10
Personal & Service
9,4/10
Ausstattung
9,6/10
Zustand der Unterkunft
8,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Mark
27. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice place.
Excellent place with a wonderful breakfast. If you work in the area it is great otherwise all attractions are a bit away... Staff is charming and very helpful!
Mark
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Elena am 28. Apr. 2019
Dear Mr. Mark, Thank you for your excellent rating you have given us. We do take pride in serving all our guests' needs the best way we can. Once more, thank you for your feedback and I hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Abu Dhabi.
Kind Regards,
Elena Zhukovetska
Assistant Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
23. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von Elena am 24. Apr. 2019
Dear Guest,
Thank you for your excellent rating you have given us. We do take pride in serving all our guests' needs the best way we can.
Once more, thank you for your feedback and I hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Abu Dhabi.
Kind Regards,
Elena Zhukovetska
Assistant Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
17. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekter Kurzurlaub im europäischen Winter
Grossartige Anlage. Das Hotel ist insgesamt sehr grosszügig gebaut und ausgestattet - grosse Lobby, Restaurants, Aussenanlage, Pool. Die Mitarbeiter sind alle sehr aufmerksam und stets mit Hilfe oder Auskünften zur Stelle, ohne dabei aufdringlich zu sein. Prima Essen und toller, grosser, beheizter Aussenpool.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2019
Antwort von Elena am 18. Feb. 2019
Dear Guest,
Thank you for your review of Marriott Hotel Al Forsan and for excellent rating you have given us. I am glad to know that you enjoyed your stay with us and that all hotel ambience and amenities were according to your expectation. We do take pride in serving all our guests' needs the best way we can.
Once more thank you for your feedback and I look forward to welcoming you back to Marriott Al Forsan Hotel again in the future.
Kind Regards,
Elena Zhukovetska
Assistant Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
9. Jan. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Elena am 9. Jan. 2019
Dear Guest,
Thank you for your excellent rating you have given us. We do take pride in serving all our guests' needs the best way we can.
Once more, thank you for your feedback and I hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Abu Dhabi.
Kind Regards,
Elena Zhukovetska
Assistant Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
8. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Elena am 9. Jan. 2019
Dear Guest,
Thank you for your excellent rating you have given us. We do take pride in serving all our guests' needs the best way we can. Once more, thank you for your feedback and I hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Abu Dhabi.
Kind Regards,
Elena Zhukovetska
Assistant Guest Relations Manager
8/10 – Gut
Ulrich, Graz Austria
5. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Klassisches 5* Hotel - leider darf man nicht auf Details in den Zimmern achten ( kleine Wasserschäden, abgeplatztes Holz, ein WC war 4 Tage verstopft)
Frühstück überwältigend!
Ulrich
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Elena am 5. Jan. 2019
Dear Ulrich,
Thank you for your review of Marriott Hotel Al Forsan. We do take pride in serving all our guests' needs the best way we can.
Once more, thank you for your feedback and recommendation and I hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Abu Dhabi.
Kind Regards,
Elena Zhukovetska
Assistant Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
Monika, Wien
5. Nov. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel mit Restaurants, Bars und einer sensationellen Poolanlage. Extrem freundliches Personal und wunderschöne Zimmer. Leider liegt es etwas außerhalb von Abu Dhabi City und man muss immer mit dem Taxi fahren.
Trotzdem würde ich es sofort weiter empfehlen. War ein toller Urlaub!!
Monika
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Elena Z am 8. Nov. 2018
Dear Monika, Thank you for your review of Marriott Hotel Al Forsan.
I am glad to know that you enjoyed your stay with us and that all hotel ambience and amenities were according to your expectation. We do take pride in serving all our guests' needs the best way we can.
Once more thank you for your feedback and I look forward to welcoming you back to Marriott Al Forsan Hotel again in the future.
Kind Regards,
Elena Zhukovetska
Assistant Guest Relations Manager
8/10 – Gut
Marco, Schweiz
20. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gepflegtes Hotel,grosser Pool gutes Essen freundliches Personal
Marco
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Elena am 27. Okt. 2018
Dear Marco, Thank you for your review of Marriott Hotel Al Forsan. I am glad to know that you enjoyed your stay with us and that all hotel ambience and amenities were according to your expectation. We do take pride in serving all our guests' needs the best way we can.
Once more thank you for your feedback and I look forward to welcoming you back to Marriott Al Forsan Hotel again in the future.
Kind Regards,
Elena Zhukovetska
Assistant Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
7. Juni 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel for business outside of Abu Dhabi Town
Excellent pool area but nothing reachable outside of the hotel without getting a taxi.
Only really negative aspect is that lounge access no longer comes with a more expensive room (as it's stated on hotel.com). You can only get lounge access by paying AED 155 per day or by having a higher Marriott status!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Elena am 26. Juni 2018
ear Guest,
Thank you so much for your feedback and for rating you gave us. I was happy to know that our hotel facilities were up to your expectations. With regards to your feedback about Executive Lounge, we do make some changes, however, our guests will be always welcome to have an access with an additional supplement. Once more, thank you for the review I am glad to know that you are considering staying at Marriott Al Forsan Hotel again in the future. Kind Regards, Elena Zhukovetska Assistant Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
Elbasan, Zürich, Schweiz
9. Jan. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ausgezeichnetes Hotel in ruhiger Lage.
-Sehr schönes saubere Hotel
-ruhige Lage
-grosses aktivitäten Angebot
-sehr freundliches Personal
-Essen und Service ausgezeichen
Sehr zu empfehlen komme gerne wieder.
Elbasan
Aufenthalt von 13 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Elena am 13. Jan. 2018
Liebe Elbasan,
Vielen Dank, dass Sie Ihre positive Erfahrung!
Ich schätze besonders, dass Sie die Vorteile, Eigenschaften und den Service unseres Hotels hervorgehoben haben und alles Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir geben das Lob gerne an unsere Mitarbeiter weiter.
Noch einmal vielen Dank fur Ihre Empfehlung und ich bin sehr froh, dass wir Sie bald wieder im Marriott Al Forsan Hotel begrüßen dürfen!
Herzliche Grüße aus Abu Dhabi,
Elena Zhukovetska
Asst. Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
Marcus, Rehbur-Loccum
6. Jan. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel zum ausspannen
Ich habe selten in einem Hotel mit so freundlichem und zuvorkommendem Personal erlebt.
Leider waren nicht immer genügend Liegen im Poolbereich verfügbar. Das Personal war trotzdem extrem bemüht eine Lösung zu finden.
Frühstück bietet alles um jedem gerecht zu werden. Sehr gerne wieder. Perfekt für Familien mit Kindern - Pool ist riesig und wird beheizt.....perfekt
Marcus
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Elena am 13. Jan. 2018
Lieber Herr Stoschus,
Vielen Dank, dass Sie Ihre positive Erfahrung und Ihre ausgezeichnete Bewertung mit uns teilen.
Ich schätze besonders, dass Sie die Vorteile und den Service unseres Hotels hervorgehoben haben und Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. Wir geben das Lob gerne an unsere Mitarbeiter weiter.
Noch einmal vielen Dank fur Ihre Empfehlung und ich bin sehr froh, dass wir Sie bald wieder im Marriott Al Forsan Hotel begrüßen dürfen!
Herzliche Grüße aus Abu Dhabi,
Elena Zhukovetska
Asst. Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
7. Nov. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Neues Hotel nähe Flughafen und Yas Island
Marriott al Forsan in Abu Dhabi - 5 Sternehaus mit mega Pool - wohl der größte in Abu Dhabi! Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Die Zimmer lassen kaum Wünsche offen. Wasser, Kaffee/Tee sind täglich inklusive, leerer Minikühlschrank und schöne Badewanne + Dusche in jedem Zimmer. Lage: 30 min. zur Marina Mall, 15 min zur Yas Mall und zum Flughafen , 1h nach Dubai 2h nach Al Ain. Für uns perfekte.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 11 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Elena am 16. Nov. 2017
iebe Gast,
Vielen Dank, dass Sie Ihre positive Erfahrung und Ihre ausgezeichnete Bewertung mit uns teilen.
Ich schätze besonders, dass Sie die Vorteile, Eigenschaften und den Service unseres Hotels hervorgehoben haben und alles Ihren Erwartungen entsprochen hat. Mich freut zu hören, dass die Lage des Hotels ihren Vorstellungen entsprochen hat. Wir geben das Lob gerne an unsere Mitarbeiter weiter.
Noch einmal vielen Dank fur Ihre Empfehlung und ich bin sehr froh, Sie bald wieder im Marriott Al Forsan Hotel begrüßen zu dürfen!
Herzliche Grüße aus Abu Dhabi,
Elena Zhukovetska
Assistant Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
Colin
4. März 2024
Colin
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 25. März 2024
Thank you for your review
10/10 – Hervorragend
Dario
13. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Dario
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von NY am 7. Feb. 2024
Hello,Thank you so much for your glowing review! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi. It's our pleasure to provide exceptional service and amenities to ensure our guests have a remarkable experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another memorable stay. If there's anything more we can do to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. Safe travels until we meet again!Thank you,Hotel Management Team
10/10 – Hervorragend
Ajmal
9. Jan. 2024
Ajmal
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von NY am 7. Feb. 2024
Hello,Thank you so much for your glowing review! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi. It's our pleasure to provide exceptional service and amenities to ensure our guests have a remarkable experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another memorable stay. If there's anything more we can do to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. Safe travels until we meet again!Thank you,Hotel Management Team
10/10 – Hervorragend
Ayumi
5. Jan. 2024
Ayumi
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von NY am 7. Feb. 2024
Hello,Thank you so much for your glowing review! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi. It's our pleasure to provide exceptional service and amenities to ensure our guests have a remarkable experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another memorable stay. If there's anything more we can do to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. Safe travels until we meet again!Thank you,Hotel Management Team
2/10 – Ungenügend
Rachid
23. Dez. 2023
Rachid
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von NY am 7. Feb. 2024
Hello,Thank you so much for your glowing review! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi. It's our pleasure to provide exceptional service and amenities to ensure our guests have a remarkable experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another memorable stay. If there's anything more we can do to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. Safe travels until we meet again!Thank you,Hotel Management Team
10/10 – Hervorragend
Roberto
10. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Roberto
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von NY am 7. Feb. 2024
Hello,Thank you so much for your glowing review! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi. It's our pleasure to provide exceptional service and amenities to ensure our guests have a remarkable experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another memorable stay. If there's anything more we can do to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. Safe travels until we meet again!Thank you,Hotel Management Team
10/10 – Hervorragend
Mustafa
8. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mustafa
Antwort von NY am 19. Feb. 2024
Thank you for your review
10/10 – Hervorragend
William
3. Dez. 2023
William
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
8/10 – Gut
Jermaine
Mit dem Partner gereist
27. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My second time at this hotel, very happy with our experience!
Jermaine
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Guest Relations Team am 28. Nov. 2023
Thank you for choosing the Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi for your recent travels to Abu Dhabi. Commitment to service and guest satisfaction is a main focus and we are delighted to hear you enjoyed your stay. The pride and dedication our hotel team takes in providing exceptional customer service to our valued guests.Thank you again for taking the time to provide your feedback and we look forward to serving you again soon!
10/10 – Hervorragend
ASHRAF
9. Nov. 2023
ASHRAF
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Team am 11. Nov. 2023
Thank you for choosing the Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi for your recent travels to Abu Dhabi. Commitment to service and guest satisfaction is a main focus and we are delighted to hear you enjoyed your stay. The pride and dedication our hotel team takes in providing exceptional customer service to our valued guests.Thank you again for taking the time to provide your feedback and we look forward to serving you again soon!
8/10 – Gut
Jean-Marc
Geschäftlich gereist
29. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Cleanliness
Jean-Marc
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Team am 10. Nov. 2023
Thank you for choosing to stay at the Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi and providing your honest feedback. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. I have shared with the appropriate hotel team to ensure that this was an isolated issue that is corrected moving forward. Our aim is to provide all guests with an unforgettable hotel experience and your honest feedback is an important part of that process.
6/10 – Okay
Imad, Redondo Beach
Mit der Familie gereist
22. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is in the middle of a large construction site from 3 sides and it will list 2-3 years at least very noisy. Area for now no use of the large premium room balcony
It was a waste of money
The hotel is clean and nice and the breakfast is outstanding .
Imad
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Team am 10. Nov. 2023
Thank you for choosing to stay at the Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi and providing your honest feedback. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. I have shared with the appropriate hotel team to ensure that this was an isolated issue that is corrected moving forward. Our aim is to provide all guests with an unforgettable hotel experience and your honest feedback is an important part of that process.
10/10 – Hervorragend
Dennis
16. Okt. 2023
Dennis
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Team am 10. Nov. 2023
Thank you for choosing the Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi for your recent travels to Abu Dhabi. Commitment to service and guest satisfaction is a main focus and we are delighted to hear you enjoyed your stay. The pride and dedication our hotel team takes in providing exceptional customer service to our valued guests.Thank you again for taking the time to provide your feedback and we look forward to serving you again soon!
10/10 – Hervorragend
shivani
28. Sept. 2023
shivani
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Guest Relations Team am 10. Nov. 2023
Thank you for choosing the Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi for your recent travels to Abu Dhabi. Commitment to service and guest satisfaction is a main focus and we are delighted to hear you enjoyed your stay. The pride and dedication our hotel team takes in providing exceptional customer service to our valued guests.Thank you again for taking the time to provide your feedback and we look forward to serving you again soon!
8/10 – Gut
Manabu, tomioka
20. Sept. 2023
Manabu
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations Team am 10. Nov. 2023
Thank you for choosing the Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi for your recent travels to Abu Dhabi. Commitment to service and guest satisfaction is a main focus and we are delighted to hear you enjoyed your stay. The pride and dedication our hotel team takes in providing exceptional customer service to our valued guests.Thank you again for taking the time to provide your feedback and we look forward to serving you again soon!
10/10 – Hervorragend
KHALID
Mit der Familie gereist
13. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
KHALID
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations Team am 10. Nov. 2023
Thank you for choosing the Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi for your recent travels to Abu Dhabi. Commitment to service and guest satisfaction is a main focus and we are delighted to hear you enjoyed your stay. The pride and dedication our hotel team takes in providing exceptional customer service to our valued guests.Thank you again for taking the time to provide your feedback and we look forward to serving you again soon!
10/10 – Hervorragend
Jeffrey
13. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Jeffrey
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
10/10 – Hervorragend
Yirlandy, MIAMI
5. Aug. 2023
Yirlandy
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
10/10 – Hervorragend
Jhunar
1. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel staff. Fantastic hotel food.
Jhunar
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
10/10 – Hervorragend
Morad
Geschäftlich gereist
18. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Highly recommend staff is very nice specially Sara at the reception!
Morad
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2023
10/10 – Hervorragend
Mohamed
18. Juni 2023
Mohamed
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
8/10 – Gut
Ahmed
Mit der Familie gereist
10. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice
One of the best in UAE
Ahmed
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
10/10 – Hervorragend
EHAB
Geschäftlich gereist
6. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The Hotel is very nice and elegant. Seafood night was good, breakfast is outstanding with excellent service made by waiters. king bedroom is spacious and well decorated. many dining options at the hotel, but one thing that Area is far from attraction points .
EHAB
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
10/10 – Hervorragend
Briam
6. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Briam
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
2/10 – Ungenügend
Shuja, Dubai
18. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I made this booking for my elder cousin who’s an 80 year old woman who wanted to visit some relatives that live in Abu Dhabi. She arrived at the property to stay for 1 night. She had all her documents on her phone and the reception refused to check her in. The reception staff and even the manager were completely uncaring, unsympathetic and offered no solutions. They just couldn’t care less. At 11pm she had to call a taxi and leave the hotel and ended up staying at her cousins place. The hotel staff here completely lack any sense of care for their guests. This was probably the worst hotel experience anyone could ever have.
Shuja
Antwort von Guest Relations Team am 10. Nov. 2023
Thank you for choosing to stay at the Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi and providing your honest feedback. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. Kindly accept my sincerest apologies regarding the experience that your cousin went through, Unfortunately, we cannot check in any guest without a physical valid identification as per the UAE law.
10/10 – Hervorragend
Jose
1. Dez. 2022
Jose
10/10 – Hervorragend
MUSTAFA
15. Nov. 2022
MUSTAFA
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
10/10 – Hervorragend
Ali
Mit der Familie gereist
12. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was excellent,the staff was so friendly
Ali
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
12. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was great!
Everything about it was great the service, the cleanliness, the breakfast, the pool
We enjoyed our stay.
Esraa
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
4/10 – Schlecht
Muna
6. Aug. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Muna
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
10/10 – Hervorragend
SUNGKI, Marietta
6. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything is good.
SUNGKI
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
4/10 – Schlecht
Muna
Mit der Familie gereist
5. Aug. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
First bad stay ever in a Marriott Hotel.
Unfortunately our room has problem with sensor so the lights closed each few minutes and we requested a maintenance but they came after one day also the connected door nock handle broken The worsted thing that we saw a cockroach in our room. At last we requested an extended day they request from us to pay as soon as possible although we paid or of our stay in advance and keep calling us to pay. This hotel can not be a one of Marriott Hotels.
Muna
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
10/10 – Hervorragend
Ahmed
4. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ahmed
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2022
10/10 – Hervorragend
KHALID
Mit einer Gruppe gereist
18. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
KHALID
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
8/10 – Gut
David, Abu Dhabi
1. Mai 2022
David
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
2/10 – Ungenügend
Waleed
28. Apr. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers