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579 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
579
251 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
251
83 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
83
43 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
43
46 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
46
9,0/10
Sauberkeit
9,2/10
Personal & Service
8,4/10
Ausstattung
8,6/10
Zustand der Unterkunft
8,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Greg
Mit dem Partner gereist
25. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The woman running breakfast was extremely friendly and she kept the area clean and well-stocked.
Greg
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
John
Mit der Familie gereist
24. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay. Welcoming attitude. I felt like I was home. Thanks!
John
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
John, Corrales
Mit der Familie gereist
6. März 2024
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Recently updated. Nice
John
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Peter
26. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit
Peter
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
8/10 – Gut
Anna
22. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Anna
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
John, Corrales
Mit der Familie gereist
11. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice
John
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Rudy
Mit der Familie gereist
24. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good value, great service, outstanding location
Rudy
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
8/10 – Gut
Kyle
Mit der Familie gereist
23. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was great. Staff went above and beyond to let me stay because Expedia failed to follow up on confirming my reservation with the hotel. Not so sure I’m gonna be using that app again. This is the second time this has happened and that I was on my phone with them at the hotel for over 25 minutes
Kyle
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
James
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
18. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
James
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Cindy
30. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Cindy
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
8/10 – Gut
Stephen
18. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
everything was fine.
Stephen
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
6/10 – Okay
Charlene
Mit der Familie gereist
10. Dez. 2023
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Not up to Standard
Not up to Hampton Inn standards. The best part was the comfy bed! I always appreciate that!
Charlene
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Scott
1. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Scott
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
2/10 – Ungenügend
David
17. Nov. 2023
David
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
2/10 – Ungenügend
Kevin
12. Nov. 2023
Kevin
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Casey Fletcher-Front Office Manager am 14. Nov. 2023
We are very sorry to hear you didn’t have a great experience at our hotel. Our mission is to deliver excellent guest experiences, so we do apologize for letting you down.
8/10 – Gut
Patricia
Mit dem Partner gereist
6. Nov. 2023
Gut: Personal & Service
Raggedy towels. Not enough towels. Somewhat dirty, hair on floor
Patricia
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Casey Fletcher, Front Office Mnager am 9. Nov. 2023
We apologize that your room was not up to our normal standards. We take pride in providing exceptionally clean and comfortable stays for all of our guests and will make corrections to ensure this does not happen again. Your feedback is greatly appreciated and we hope you chose to stay again in the future.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
23. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Ann
23. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ann
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Front Office Manager am 25. Sept. 2023
Thank you for staying with us at Hampton Inn & Suites. I hope we achieved our goal of making your stay memorable by providing outstanding service. We strive to make every experience at Hampton Inn & Suites one you will remember.
10/10 – Hervorragend
Diane
22. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Restful and comfy.
Great room, comfy. Yummy morning buffet.
Diane
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Front Office Manager am 25. Sept. 2023
Thank you for staying with us at Hampton Inn & Suites. I hope we achieved our goal of making your stay memorable by providing outstanding service. We strive to make every experience at Hampton Inn & Suites one you will remember.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
4. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
We have stayed many times at this hotel, but on this trip we had a smaller room with smaller beds and noises beds :-(
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Front Office Manager am 25. Sept. 2023
We are very sorry to hear you didn’t have a great experience at our hotel. Our mission is to deliver excellent guest experiences, so we do apologize for letting you down. We have taken your feedback seriously, and will strive to make improvements accordingly.
10/10 – Hervorragend
Zach
4. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Comfortable bed and nice tv for game console. Ac was cold and shower was hot. Good was good and you can’t complain for these things anymore.
Zach
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Front Office Manager am 25. Sept. 2023
Thank you for staying with us at Hampton Inn & Suites. I hope we achieved our goal of making your stay memorable by providing outstanding service. We strive to make every experience at Hampton Inn & Suites one you will remember.
10/10 – Hervorragend
Maria
12. Aug. 2023
Maria
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Front Office Manager am 25. Sept. 2023
Thank you for staying with us at Hampton Inn & Suites. I hope we achieved our goal of making your stay memorable by providing outstanding service. We strive to make every experience at Hampton Inn & Suites one you will remember.
10/10 – Hervorragend
John J
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
12. Aug. 2023
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great people
John J
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Front Office Manager am 14. Aug. 2023
Thank you for staying with us at Hampton Inn & Suites. I hope we achieved our goal of making your stay memorable by providing outstanding service. We strive to make every experience at Hampton Inn & Suites one you will remember.
10/10 – Hervorragend
richard
Geschäftlich gereist
10. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Its close to my neurologist office. Always love taying here. And everyone is so nice 💗
richard
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Front Office Manager am 11. Aug. 2023
Thank you for staying with us at Hampton Inn & Suites. I hope we achieved our goal of making your stay memorable by providing outstanding service. We strive to make every experience at Hampton Inn & Suites one you will remember.
10/10 – Hervorragend
Coty
Geschäftlich gereist
9. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Coty
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Front Office Manager am 9. Aug. 2023
Thank you for staying with us at Hampton Inn & Suites. I hope we achieved our goal of making your stay memorable by providing outstanding service. We strive to make every experience at Hampton Inn & Suites one you will remember.
10/10 – Hervorragend
Nashely
Mit der Familie gereist
8. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to the university but didn’t like the fact that random people with no key can just walk right in behind you, use the facilities and then leave. Overall, I’d stay again.
Nashely
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Front Office Manager am 9. Aug. 2023
Thank you for staying with us at Hampton Inn & Suites. I hope we achieved our goal of making your stay memorable by providing outstanding service. We strive to make every experience at Hampton Inn & Suites one you will remember.
6/10 – Okay
Chris
Mit der Familie gereist
7. Aug. 2023
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I paid a premium price and recived no service
My room was not cleaned no fresh towels
Upon entry they were using a scented cleaner which i am allergic
It was so strong felt like she sprayed it in my face
Chris
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Front Office Manager am 9. Aug. 2023
We are very sorry to hear you didn’t have a great experience at our hotel. Our mission is to deliver excellent guest experiences, so we do apologize for letting you down. We have taken your feedback seriously, and will strive to make improvements accordingly.
10/10 – Hervorragend
MICHAEL
Mit der Familie gereist
6. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay
Stay was great. Rooms are nice and clean. Bed was a little too firm for us but over all it was a nice stay.
MICHAEL
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Front Office Manager am 9. Aug. 2023
Thank you for staying with us at Hampton Inn & Suites. I hope we achieved our goal of making your stay memorable by providing outstanding service. We strive to make every experience at Hampton Inn & Suites one you will remember.
10/10 – Hervorragend
Kimberly
Mit der Familie gereist
23. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Would definitely stay here again
Great, friendly staff. Room was very spacious. Had a great night’s sleep. :)
Kimberly
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von GM am 31. Juli 2023
Thank you for staying with us at Hampton Inn & Suites. I hope we achieved our goal of making your stay memorable by providing outstanding service. We strive to make the experience at Hampton Inn & Suites one you will remember.
10/10 – Hervorragend
Steve
18. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Steve
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von GM am 31. Juli 2023
Thank you for staying with us at Hampton Inn & Suites. I hope we achieved our goal of making your stay memorable by providing outstanding service. We strive to make the experience at Hampton Inn & Suites one you will remember.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
16. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von GM am 31. Juli 2023
Thank you for staying with us at Hampton Inn & Suites. I hope we achieved our goal of making your stay memorable by providing outstanding service. We strive to make the experience at Hampton Inn & Suites one you will remember.
2/10 – Ungenügend
dong hee
28. Juni 2023
dong hee
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von GM am 1. Juli 2023
We are very sorry to hear you didn’t have a great experience in our hotel-our mission is to provide excellent guest experiences, so we are sorry to have let you down. We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly.
10/10 – Hervorragend
Ralph
Mit der Familie gereist
28. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very. Lean and good breakfast and close to our lake
Ralph
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von GM am 1. Juli 2023
Thank you for staying with us at Hampton Inn & Suites. I hope we achieved our goal of making your stay memorable by providing outstanding service. We strive to make the experience at Hampton Inn & Suites one you will remember.
10/10 – Hervorragend
thomas phillips
19. Juni 2023
thomas phillips
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von GM am 1. Juli 2023
Thank you for staying with us at Hampton Inn & Suites. I hope we achieved our goal of making your stay memorable by providing outstanding service. We strive to make the experience at Hampton Inn & Suites one you will remember.
10/10 – Hervorragend
Abbygale
9. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Abbygale
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von GM am 1. Juli 2023
Thank you for staying with us at Hampton Inn & Suites. I hope we achieved our goal of making your stay memorable by providing outstanding service. We strive to make the experience at Hampton Inn & Suites one you will remember.
10/10 – Hervorragend
Marvin, Rockwall
Mit der Familie gereist
6. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel. Close to the interstate. Very clean and the staff are nice
They don’t offer Splenda. So bring your own
Don’t walk the neighborhood behind the hotel. Trailer park with lots of dogs
Marvin
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von GM am 6. Juni 2023
Thank you for staying at Hampton Inn & Suites. I will make sure we have Splenda in the future.
6/10 – Okay
Lisa
4. Juni 2023
Lisa
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von GM am 1. Juli 2023
We are very sorry to hear you didn’t have a great experience in our hotel-our mission is to provide excellent guest experiences, so we are sorry to have let you down. We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly.
10/10 – Hervorragend
Chris
Mit einer Gruppe gereist
24. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean. Just a bit worn is some places, but not badly. No unpleasant or strong odors. Fitness room adequate.
Chris
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von GM am 6. Juni 2023
Thank you for staying at Hampton Inn & Suites. We are under renovations so hopefully next time you come it will be all new.
10/10 – Hervorragend
Jeremy
Mit der Familie gereist
23. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jeremy
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
10/10 – Hervorragend
Lori
Mit der Familie gereist
12. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy check in and very nice staff!
Lori
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
2/10 – Ungenügend
Paula
Mit einer Gruppe gereist
3. Apr. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This place was horrible. The toilet handle fell off in our hand no toilet paper, move us in middle of night to another room the tv didn’t work…then could not walk thru hallway because of furniture and beds being swapped out because of renovation. Management was not helpful because we did reservation with Expedia.
Paula
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
10/10 – Hervorragend
Terri
Mit der Familie gereist
22. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Terri
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
10/10 – Hervorragend
Tommie
Mit der Familie gereist
19. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tommie
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
10/10 – Hervorragend
James
Mit dem Partner gereist
19. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A comfortable stop on a cross-country move, although not many options for dining in walking distance. The breakfast bar was much better than average, with an attentive chef/staff.
James
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
10/10 – Hervorragend
Evie
6. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly folks make the stay along with the snacks for the road. Great security too. Safe for solo women travelers.
Evie
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
10/10 – Hervorragend
Armando
Mit der Familie gereist
19. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Armando
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
10/10 – Hervorragend
Evie
Geschäftlich gereist
6. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit
Complementary fruit
Care for each person
Frig n microwave
Clean n attractive
Evie
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Alecia Linahan-GM am 28. Feb. 2023
Thank you for your positive comments
2/10 – Ungenügend
Dana
Mit der Familie gereist
5. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
This reservation for two rooms was paid for at booking. I stayed at the hospital with my very ill brother and my husband and son went to check in. They were both charged for a room. I have a feeling this was not the first Expedia booking they had ever faced, so I completely don't understand why we now must wait to be reimbursed. What a mess!
Dana
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Alecia Linahan-GM am 6. März 2023
I am so sorry. When reservations are made thru a 3rd party is very difficult to get refund and we are unable to do at the hotel level.
2/10 – Ungenügend
Crystal
Geschäftlich gereist
3. Feb. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room dirty, bath tub with rust and ring, dim lights in room, breakfast was gone by 7AM, didn’t sleep at all because you could hear the next room snoring through the walls, stayed 1 night, booked 4 and they refused to refund. It was so bad, I just left after 1 night!
Crystal
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023
Antwort von Alecia Linahan-GM am 28. Feb. 2023
Sorry for your stay not being good. We are under renovations and hopefully you will give us another opportunity
2/10 – Ungenügend
Debra
Mit der Familie gereist
23. Jan. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
unsatisfied
rooms where not clean and smelled bad I had booked a room with 2 queen beds was given a room with a sofa bed and a queen bed which was not what I wanted
Debra
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Alecia Linahan-GM am 6. März 2023
I am very sorry you had a bad experience. Please give us another try for your future travels to Abilene.