Standard-Doppelzimmer | Kostenloses WLAN

Bewertungen von Hotel Residence Seven 7

3 out of 5
Hotel Residence Seven 7
Angre 7 ème tranche, Cocody, Abidjan

Bewertungen

5,6
2 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
4 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
2 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

6,6/10

Personal & Service

3,0/10

Ausstattung

6,6/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Elsayed

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von DEMBELE am 18. Juli 2019
toutes nos excuses si votre séjour ne s'est pas déroulé dans les meilleurs conditions ,nous nous attelons a corriger toutes nos erreurs

2/10 – Ungenügend

Fabrice

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Établissement introuvable! Le chauffeur de taxi a mis 2h puis ne trouvant pas l adresse indiquée meme par gps,a fini par me déposer dans un autre hôtel non loin mais plus cher! Le numero indiqué de l'hotel seven ne répondait jamais voir semblait inconnu ! Je demande mon remboursement sur le champs ! Je suis très mécontent et ne conseillerai jamais cette adresse hotel car une vraie arnaque!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

2/10 – Ungenügend

Brede Fredy

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022

8/10 – Gut

Francoise

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Un séjour pour affaire et tourisme
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Akole

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019
Antwort von SEVEN am 7. Jan. 2020
merci d avoir séjourné dans notre établissement.

6/10 – Okay

ADEJINLE

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von DEMBELE am 18. Juli 2019
merci d'avoir séjourné au sein de notre Etablissements nous espérons vous revoir. thank

8/10 – Gut

Alex

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
One night in Residence Seven 7
Very good location, semi gated. Good price for money, but don't expect breakfast as stated in Hotel.com. It would have been great, if the night personnel could speak a bit of english. Room was spacious, i think the price is unbeatable, if you're alternative traveler like me.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von DEMBELE am 18. Juli 2019
thank

4/10 – Schlecht

IKE, Wash DC, US

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
This hotel had a 4.5 rating prior to my reservation. I believe that this rating is 10 years+ old because upon arrival, I was pretty disappointed by the condition of the hotel from the front, to the lobby, to the premises to the deluxe/superior bedroom (and bathroom in the room) I was assigned. The small refrigerator in the room was old, rusted inside and kinda dirty. The bathroom toilet seat was all cracked, air-condition barely cooled the room enough, and the desk and desk were really dated. I believe that the realistic and fair rating for this hotel in March 2019 is 2.0-2.5 stars. With such a rating, clients expectations would be better set and the hotel will benefit from less disappointed customers.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von DEMBELE am 8. Mai 2019
merci d avoir séjourné au sein de notre établissement , nous prenons acte de vos observations , nous y accorderons une plus grande attention.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von DEMBELE am 6. Mai 2019
MERCI

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

2/10 – Ungenügend

Francois

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von DEMBELE am 20. März 2019
onjour M. François, merci d'avoir séjourné au sein de notre établissement, nous nous excusons pour tous les désagréments causés lors de votre séjour. nous nous attelons à apporter des modifications et corrections afin que votre prochain séjour soit inoubliable. Cdlt;

10/10 – Hervorragend

Antony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
You will sleep well here
This is a really nice hotel tucked away off the main road to Cocody. It is very quiet and you will be woken in the morning by the sweet birdsong as it's also in a natural setting. The rooms are very large and impressive with even a fridge provided which is very welcome. I would say that for the price this must be the best hotel I have stayed in due to the fridge and the ample breakfast provided.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2018
Antwort von DEM7 am 5. Okt. 2018
merci , pour ses commentaire , nous attendons votre prochaine réservation afin de faire mieux.

8/10 – Gut

Thomas, Saitama, Japan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A solid hotel,
This was the cheapest 3 star hotel room in the central area of Abidjan. The room is indeed large and spacious, tiled flooring, shower only; very clean, and the hotel walls are so solid that you need the air conditioning only for a little while, and then it will remain cool for hours. Also it is very quiet. The inner courtyard is nice and the building is only 3 floors. I was on the second floor.. The door is wooden, and somewhat abused. The dining room is dark, the menu is limited, simple. I recommend the delirious, grilled seafood. For the price this hotel room is a good bargain. The location in central area of Angre is a struggling area. If you are not familiar with Abidjan then at this hotel you always need to have a traxi. Finally I cannot praise the staff enough. They were very patient, as I spoke very poor French. They helped me so many times with any problem I brought to them. IF necessry I would choose them again.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2018
Antwort von DEMBELE am 13. Sept. 2018
THANK YOU