Basierend auf 120 geprüften Bewertungen

3,8 von 5
Von 86% der Gäste empfohlen
3,9 Sauberkeit der Zimmer
4,1 Service
4,1 Komfort der Zimmer
3,7 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Gut gelegene Motel

Veröffentlicht am 18.10.2016 auf Hotels
Das Zimmer war nicht wirklich gereinigt aber dafür wurde unsere Beschwerde umgehend zu unserer Zufriedenheit geregelt.
Kommentar von Hotelmanagement
02.11.2016 von General Manager, Hotelmanagement
Thank you for taking the time to write a review about your stay with us at the Quality Inn Pinehurst Area. Your feedback is important to us. I hope you will visit us again when traveling back to the states. Sonya Sasser, GM
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 06.05.2020
Kommentar von Hotelmanagement
12.05.2020 von Valued Guest, Hotelmanagement
Thank you for your recent stay with us! We look forward to seeing you again in near future.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 16.01.2020
Everything is great here! Staff rooms all wonderful
Kommentar von Hotelmanagement
16.01.2020 von General Manager, Hotelmanagement
Thank you for your recent stay! We enjoyed having you, and are very pleased to hear that you enjoyed your stay!! We hope to see you again soon!
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 17.12.2019 auf Hotels
The door to our room would not shut all the way and then when we finally got it locked there was a large crack that let the cold air in.
Kommentar von Hotelmanagement
18.12.2019 von Lynn M Moore, Hotelmanagement
Thank you for your recent stay with us! I apologize for this inconvenience, and am currently having this issue addressed. We hope to have the opportunity to see you again in the future.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 10.11.2019 auf Hotels
All ways good
Kommentar von Hotelmanagement
11.11.2019 von Lynn M Moore, Hotelmanagement
Thank you for your recent stay with us! We are happy to hear you enjoyed it! We appreciate your feedback, and look forward to seeing you again soon!
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 03.11.2019 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
04.11.2019 von Lynn, Hotelmanagement
Thank you for your recent stay with us! We appreciate your feedback and hope to see you again real soon!!
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Aberdeen

Veröffentlicht am 23.09.2019
The towels were amazing, the breakfast better that anticipated.
Kommentar von Hotelmanagement
26.09.2019 von Valued Guest, Hotelmanagement
Thank you for your recent stay with us! We value your feedback and look forward to your next visit.
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 31.08.2019
Kommentar von Hotelmanagement
04.09.2019 von Valued Guest, Hotelmanagement
Thank you for your recent stay with us. We appreciate your feedback and hope to see you soon. Lynn M Moore General Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Good Hotel

Veröffentlicht am 18.08.2019 auf Hotels
The hotel was clean. The staff was friendly and helpful. The breakfast was adequate. This was a good hotel for the money.
Kommentar von Hotelmanagement
19.08.2019 von Valued Guest, Hotelmanagement
Thank you for your recent stay with us! We appreciate your feedback! We hope to see you again soon! Lynn M Moore General Manager
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 09.08.2019
Kommentar von Hotelmanagement
19.08.2019 von Valued Guest, Hotelmanagement
Thank you for your recent stay with us! We appreciate your feedback! We look forward to seeing you again in the near future! Lynn M Moore General Manager