Basierend auf 963 geprüften Bewertungen

3,4 von 5
Von 80% der Gäste empfohlen
3,7 Sauberkeit der Zimmer
3,4 Service
3,6 Komfort der Zimmer
3,4 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 08.02.2024
Unfreundlich personal .
Kommentar von Hotelmanagement
09.02.2024 von Mme NOUARI, Guest Relations, Hotelmanagement
Sehr geehrter Khalid,vielen Dank für Ihre Bewertung.Es tut uns leid zu hören, dass Sie unsere Mitarbeiter als unfreundlich empfunden haben. Dies steht im Gegensatz zu unserem Engagement für hervorragenden Service und Gastfreundschaft, und wir bedauern, dass wir Ihre Erwartungen in diesem Aspekt nicht erfüllen konnten. Wir sind stets bestrebt, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bereiten und nehmen Ihr Feedback ernst.Wir würden uns freuen, Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen, um Ihnen unseren verbesserten Service zu präsentieren. Mit freundlichen Grüßen.Mme NOUARI, Guest Relations
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 18.07.2023
Ich finde es sehr spät dass wir erst das Zimmer 16 Uhr betreten zu dürfen,
Kommentar von Hotelmanagement
18.07.2023 von guest relations, Hotelmanagement
Dear customer, thank you for choosing Kenzi Solazur Hotel, and for devoting your time to sharing your opinion with us, indeed our check in begins at 3 p.m., we are sorry for any incovinient caused.We hope to have the pleasure of welcoming you again. Cordially
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 20.04.2023
Ich war froh, dass ich ein Nichtraucher Zimmer gebucht hatte, da in der Hotellobbx noch geraucht werden durfte. Leider wurde das Frühstück nicht gut nachgefüllt, sodass es schon um 8:00 Uhr sehr geräubert aussah. Sehr hilfsbereites personal und tolles marokkanisches Buffet am Abend
Kommentar von Hotelmanagement
20.04.2023 von guest relations, Hotelmanagement
Dear customer, first of all, we would like to thank you for taking the time to tell us about your experience at the Kenzi Solazur hotel. We have taken note of your constructive remarks which will help us to improve our level of service and the necessary actions have been taken.it is with pleasure that we have read your compliments on our staff;we will be sure to share your comments with the team who will be encouraged by your compliments, thank you for choosing kenzi solazur we all look forward to welcoming you back to us in the not too distant future.Best regards
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 13.02.2023
Top Lage!!!
Kommentar von Hotelmanagement
13.02.2023 von guest relations, Hotelmanagement
Dear customer, thank you for taking your time to share your opinion with us.We hope to have the pleasure of welcoming you again for a better stay.Cordially
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 06.01.2023
4 Sterne- da fehlt einiges. Hotelpersonal sehr freundlich.
Kommentar von Hotelmanagement
06.01.2023 von guest relations, Hotelmanagement
Dear customer, We thank you for the time you have devoted to sharing your comments with us and it is with pleasure that we have read your compliments on our staff. We hope to have the pleasure of welcoming you again for a better experience. Cordially
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 20.07.2022
War Ok
Kommentar von Hotelmanagement
20.07.2022 von guest relations, Hotelmanagement
Dear customer, We thank you for the time you have devoted to give us feedback on your stay in our establishment. We hope to have the pleasure of welcoming you again. Cordially
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 23.06.2022
Service very Bad. But having the ocean in front of the hotel is cool.
Kommentar von Hotelmanagement
23.06.2022 von guest relations, Hotelmanagement
Dear customer, First of all, we would like to thank you for the time you have devoted to providing us with feedback on your stay at our establishment. Please know that we have taken note of your remark and that the necessary actions have been taken, please accept our sincere apologies for any inconvenience experienced. We hope to have the pleasure of welcoming you again. Cordially
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 30.09.2021 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
02.10.2021 von guest relations, Hotelmanagement
Dear customer, we thank you for your feedback and for the time you spent sharing with us your impressions of your last stay. We hope to have the pleasure of welcoming you again and giving you a better experience. Greetings
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 05.03.2021 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
05.03.2021 von Guest relations, Hotelmanagement
Cher Client, Nous vous remercions d avoir pris le temps de partager votre note de votre récent passage à l hôtel Kenzi Solazur Tanger. Nous espérons sincèrement avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement. Cordialement
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 25.10.2020 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
26.10.2020 von Guest relations, Hotelmanagement
Cher Client, Nous vous remercions d avoir pris le temps de partager votre commentaire de votre récent passage à l hôtel Kenzi Solazur Tanger; Cependant nous espérons sincèrement avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement. Cordialement