Basierend auf 973 geprüften Bewertungen

3,6 von 5
Von 85% der Gäste empfohlen
3,6 Sauberkeit der Zimmer
3,8 Service
3,7 Komfort der Zimmer
3,5 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 04.04.2024
.
Kommentar von Hotelmanagement
05.04.2024 von Paula R., Hotelmanagement
On behalf of Axel Hotel, we apologize for the inconveniences you might have experienced during your stay. We hope you can give us another chance and we can give you a better stay. Kind regards
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 29.03.2024
Vom Hauptbahnhof mit öffentlichen Verkehrsmitteln gut zu erreichen, zentral gelegen um shoppen und Berlin erleben zu können.
Kommentar von Hotelmanagement
30.03.2024 von Paula R., Hotelmanagement
Im Namen des Axel Hotel freuen wir uns, Ihre Bewertung zu lesen und zu wissen, dass Sie Ihren Aufenthalt in Berlin und unserem Hotel genossen haben. Es war uns ein Vergnügen, Sie zu beherbergen und wir hoffen, dass Sie bald wiederkommen können. Mit freundlichen Grüßen
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 22.03.2024
Kommentar von Hotelmanagement
26.03.2024 von Paula R., Hotelmanagement
On behalf of Axel Hotel, we thank you for taking the time to share this review with us, it is really useful for us. We hope we can host you soon again. Kind regards
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 25.02.2024
Nur Probleme mit Expedia, Buchung war nicht im System des Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
29.02.2024 von P. Rivero, Hotelmanagement
On behalf of Axel Hotel, we apologize for the inconveniences you experienced with your reservation. We hope the rest of your visit was pleasant. We hope to see you again soon. Kind regards
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 23.12.2023
Mobiliar abgewohnt Abends duschen mit fast kaltem Wasser
Kommentar von Hotelmanagement
25.12.2023 von Borja V. , Hotelmanagement
On behalf of Axel Hotel, we would like to apologize for the inconveniences you have experienced during your stay. We are currently under a process of transformation and evolution, and we highly value your feedback in order for us to tackle our weaknesses more efficiently. We hope you give us another chance in the future so you can assess our growth, and, in the meantime, we encourage you to try one of our other locations. Apologies and kind regards
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 17.12.2023
Kommentar von Hotelmanagement
19.12.2023 von Borja V. , Hotelmanagement
REVIEWS On behalf of Axel Hotel, we would like to apologize for the inconveniences you have experienced during your stay. We are currently under a process of transformation and evolution, and we highly value your feedback in order for us to tackle our weaknesses more efficiently. We hope you give us another chance in the future so you can assess our growth, and, in the meantime, we encourage you to try one of our other locations. Apologies and kind regards
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 13.12.2023 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
16.12.2023 von Borja V. , Hotelmanagement
On behalf of Axel Hotel, we are extremely glad to hear you had such an optimal experience with us. It is thanks to reviews like these that we have the strength to keep working hard to offer our guests the best possible service. We hope to host you again in the future and thank you for your feedback. Kind regards
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 01.12.2023
Kommentar von Hotelmanagement
05.12.2023 von TR, Hotelmanagement
Happy for your 4 Star review, we really appreciate that!
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 22.11.2023 auf Hotels
Leider ist das Hotel etwas in die Jahre gekommen. Das Zimmer auf der 6. Etage hat einen unangenehmen Geruch, der offensichtlich aus den Abwasserleitungen austritt.
Kommentar von Hotelmanagement
23.11.2023 von Borja V. , Hotelmanagement
Thank you for choosing us and for your review. We hope to see you soon.Kind regards
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 21.11.2023 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
23.11.2023 von Borja V. , Hotelmanagement
On behalf of Axel Hotel, we would like to thank you for choosing us. We thank you as well for reflecting your excellent stay in your review, as it is thanks to reviews like these that we have the strength to keep working hard in order to offer the best service possible. We hope to see you again in the future. Kind regards