Basierend auf 1.034 geprüften Bewertungen

3,9 von 5
4,3 Sauberkeit der Zimmer
4,0 Service
3,9 Komfort der Zimmer
3,9 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Wunderbar

Veröffentlicht am 05.12.2023 auf Hotels
Der hotel Aufenthalt war wunderbar. Ich bin begeistert von dem Komfort, von der Aussicht aus dem Zimmer.
Kommentar von Hotelmanagement
08.12.2023 von General Manager, Hotelmanagement
Greetings from NoMo SoHo, We're delighted to hear we were able to deliver such an enjoyable experience! It's especially great to know that you appreciated our comfortable accommodations and impressive views. Thank you for sharing your positive rating, and we hope to have the pleasure of your company the next time you're in the area.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 28.11.2023
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 03.11.2023
Very nice hotel in Soho. Great place to visit New York. Subway everywhere. As the building is not entirely at the street, was very quiet. Very clean, great food and very nice personal always keen to help. We will come again. Highly appreciated our stay there. Thank you Nomo Soho.
Kommentar von Hotelmanagement
06.11.2023 von General Manager, Hotelmanagement
Greetings from NoMo SoHo, Cathy,We're always thrilled to hear when our guests have had a wonderful stay at NoMo SoHo Hotel. It's especially great to know that our clean, quiet accommodations, friendly staff, and delicious food were all highlights of your visit. We consider it a wonderful compliment that you wish to return! Thank you so much for sharing your kind words, and we look forward to welcoming you back on your next trip to NYC.Sincerely,Iwona LukszaHotel Management
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 14.08.2023
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 26.05.2022 auf Ebookers
Lage war für uns ideal, nahe Canal St Subway und Village relativ neues Hotel und darum auch in gutem Zustand King Bett Suite im 21. Stock ist für NY-Verhältnisse extrem gross, super Aussicht - Ein wenig Gastfreundlichkeit würde sehr gut tun - auch bei der Einrichtung wäre ein bisschen Herzblut Gold wert - ammenities von 40$ pro Nacht sind ein Witz
Kommentar von Hotelmanagement
14.06.2022 von Customer Service, Hotelmanagement
Vielen Dank für Ihre ehrliche Bewertung über uns, Philipp-Andre. Wir freuen uns, dass Ihr Aufenthalt insgesamt positiv war! Obwohl wir uns freuen zu hören, dass Sie unsere Lage, die moderne Ausstattung, die herrliche Aussicht und die geräumigen Zimmer zu schätzen wissen, bedauern wir Ihre Bedenken. Bitte beachten Sie, dass Ihre Situation mit unserem Team angegangen wird, um sicherzustellen, dass wir dieses Problem lösen. Besuchen Sie uns bald wieder für ein noch besseres Erlebnis!
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 26.04.2022 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
27.04.2022 von Customer Service, Hotelmanagement
Thank you for taking the time to share, Gernot! We're glad to know that you felt nicely accommodated during your stay at Nomo Soho! If there is anything we can do to better accommodate you next time, please don't hesitate to let us know. We look forward to sharing an even more enjoyable stay with you soon! Thanks again for sharing - have a lovely day!
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 21.03.2022
Das Hotel liegt in Soho perfekt, sodass alles zu Fuß erreichbar ist. Bedauerlich bekamen wir keine Unterstützung was unser Baby betraf, obwohl wir 5 Tage im Hotel waren, wurde weder ein Babybett noch ein weiteres Angebot angesprochen. Die Zimmer sind leider sehr hellhörig, sodass die am Wochenende stattgefunden "Partys" auf den Nachbarzimmern deutlich mitzuerleben sind. Die Porter in der Lobby verdienen ein besonderes Dankeschön.
Kommentar von Hotelmanagement
26.03.2022 von Customer Service, Hotelmanagement
Hallo, Zunächst möchte ich mich im Namen unseres Teams für Ihre freundlichen Worte zu unserem Personal in der Lobby und Ihre Bewertung bedanken. Ich entschuldige mich, wenn Ihnen niemand Hilfe in Bezug auf Ihr Baby angeboten hat, aber wir haben auf Anfrage definitiv Kinderbetten in der Unterkunft. Da wir keine Partys in den Zimmern zulassen und nach 23:00 Uhr keinen Lärm tolerieren, der möglicherweise andere Gäste stören könnte. Vielen Dank, dass Sie sich für Nomo SoHo entschieden haben. Sollten Sie weitere Hilfe benötigen, kontaktieren Sie uns bitte direkt hier bei Nomo SoHo!
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Reduced service without explaination

Veröffentlicht am 22.11.2021 auf Hotels
Both Hotels.com and the Hotel´s own website mentioned Breakfast options, though there are infact none. This is something only mentioned when we asked at reception. The local options are also limited and often open quite late, making this not suitable for a business stay. Also charged without explaination for incidentials (also there is no minibar) 1200€ and then by mistake an addition 645€ during the night. Checkin provide no information to the charges with were more than the stay. Rooms are quite small compared to other options in NYC.
Kommentar von Hotelmanagement
22.11.2021 von Customer Service, Hotelmanagement
We are always disheartened to receive a negative review, Matthew. We strive to give our guests the best service, and hearing that you experience problems with our accommodations means that we were unsuccessful in our goal. Please know that this is not something we take lightly, and we will ensure that proper procedures are set to make sure it doesn't happen again. Thank you for leaving your feedback.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 23.04.2024
Rooms are small but everything else was amazing.
Kommentar von Hotelmanagement
24.04.2024 von Zaida-Director of Front Office, Hotelmanagement
Hello Jennifer, We're thrilled you chose to stay with us! Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon!
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 22.04.2024
Terrible terrible hotel. Stay away from this place at all costs. They charged our card $500 for “smoking in the room” when we do not smoke and we were not even in the hotel at the time the smoke was detected, which we also had proof of due to us all having GPS trackers on our phones when travelling for safety reasons. They refuse to refund us (we are from Canada, $500 is almost $1000 for us) and we cannot afford this charge. Do not stay here unless you want to be exploited. This establishment ruined my trip to NYC and they will ruin it for you too.
Kommentar von Hotelmanagement
23.04.2024 von Hotel Management, Hotelmanagement
Hello Maggie, We always appreciate guest feedback. Your feedback is a testament to our efforts. We hope to welcome you back soon.