Basierend auf 986 geprüften Bewertungen

4,7 von 5
Von 80% der Gäste empfohlen
4,8 Sauberkeit der Zimmer
4,8 Service
4,7 Komfort der Zimmer
4,7 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus München

Veröffentlicht am 20.02.2024
Ein sehr schönes und stylish eingerichtetes Hotel mit sehr nettem Personal
Kommentar von Hotelmanagement
20.02.2024 von Richard Bussiere, Hotelmanagement
Dear Christian,Thank you for taking the time to share your positive review of The Langham, New York! I am so happy that you chose to stay with us when you were in New York. I hope that we will have the pleasure of welcoming you back again in the future. Thank you again for your visit and your review.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 17.10.2023
I would recomment it always to friends! Perfect place to be for a trip to New York.
Kommentar von Hotelmanagement
19.10.2023 von The Langham, New York, Hotelmanagement
Thank you so much for the feedback, we’re glad to hear you had an enjoyable stay. We look forward to your return in the future.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Sehr zufrieden

Veröffentlicht am 02.06.2022 auf Hotels
Ein tolles Hotel der Luxusklasse im Zentrum von New York. Von hier aus erreicht man sehr viele zu Fuß. Tolle Lage. Leider hatte unser Zimmer keine Aussicht, aber es wurde gehalten, was versprochen. Das Zimmer und Service waren super. Leider war kein Frühstück inkludiert und dort zu frühstücken ist ein kleinen Luxus, denn alles kostet extra. Würde es dennoch wieder buchen.
Kommentar von Hotelmanagement
09.06.2022 von Richard Bussiere , Hotelmanagement
Dear Regina, Thank you for sharing your positive review of The Langham, New York! I am so happy that you chose to stay with us and that you enjoyed your experience. Regarding breakfast, we do have several offers that include breakfast or a hotel credit that can be spent on breakfast. We also just recently opened The Langham Club which, when added to any stay, includes breakfast service among its many offerings. Should you choose to stay with us again - which we hope you will! - our team can advise you on the best choice for your needs. Thank you again!
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 03.01.2020
Das Hotel liegt sehr zentral in der 5th Ave. Das Personal ist sehr zuvorkommend und freundlich. Sehr empfehlenswert. Das Restaurant Ai Fiori direkt im Hotel ist sehr sehr lecker.
Kommentar von Hotelmanagement
05.01.2020 von Richard Bussiere, Managing Director , Hotelmanagement
Thank you for taking the time to share your positive review of our hotel. I'm so happy that you enjoyed your visit. I hope that we will have the pleasure of welcoming you back again in the future.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 18.06.2019
Sehr schönes Hotel. Lage und Service sind super. Das Frühstück leider total überteuert.
Kommentar von Hotelmanagement
25.06.2019 von Richard Bussiere, Managing Director, Hotelmanagement
Thank you for taking the time to share your feedback on your recent stay at The Langham, New York! I am so happy that you enjoyed your stay, overall. Thank you for bringing your concern about the price of our breakfast to our attention. I will review that feedback with our team. I hope that you will come back to see us again in the future.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 16.02.2019
No bottled water to be found after turn down service.
Kommentar von Hotelmanagement
18.02.2019 von Richard Bussiere, Managing Director, Hotelmanagement
Thank you for bringing this matter to my attention. We will address with the housekeeping team.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 13.02.2019 auf Hotels
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 14.01.2019 auf Hotels
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 28.09.2018 auf Hotels
please i have so much Trouble with the taxi Driver but the door staff don t help me i must pay so much
Kommentar von Hotelmanagement
02.10.2018 von Richard Bussiere, Managing Director , Hotelmanagement
Dear Madam, Thank you for taking the time to share your feedback. I'm so sorry to read that you had an issue with a New York City taxi driver. Unfortunately, we are not responsible for the taxis. You would do well to report your issue to the New York City Taxi & Limousine Commission. Thank you!
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus dresden

Gute zentrale Lage

Veröffentlicht am 18.09.2018
Frühstück total daneben ... Preise Spa Bereich zu hoch ... wlan sehr schlecht ... bricht ständig ab ... bei den Preisen unzumutbar ... restaurantpersonal überheblich ... Klima auf Zimmer defekt in 2 räumen ...alles in allem das schlechteste 5 Sterne Haus wo ich je war ... Fitness ohne Fenster .. total kalt und unpersönlich ...
Kommentar von Hotelmanagement
18.09.2018 von Richard Bussiere, Managing Director , Hotelmanagement
Dear Sir, Thank you for taking the time to share your feedback about our hotel. I hope you don't mind my responding in English. I want you to know that we take all guest feedback, both positive and negative, very seriously so as to constantly improve our offerings. I'm sorry that you had a negative experience at breakfast. I will be discussing your comments with the team at our restaurant. Thank you for choosing to stay with us and for being candid with your feedback.