Basierend auf 967 geprüften Bewertungen

4,2 von 5
Von 100% der Gäste empfohlen
4,3 Sauberkeit der Zimmer
4,3 Service
4,3 Komfort der Zimmer
4,2 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 08.04.2024
Gutes Hotel. Dicht an Mississippi und French Quarter.
Kommentar von Hotelmanagement
19.04.2024 von Rebecca, Director of Front Office, Hotelmanagement
Thank you for being our guest!
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 04.10.2023
Wir wurden netterweise auf eine Juniorsuite hochgestuft. Auch das Frühstücksbüffet war gut und die Bedienung sehr freundlich und hilfsbereit. Nur konnte uns am 1.Tag leider keiner sagen, wie man die Klimaanlage ausschaltet. Wir haben es aber dann selber herausgefunden
Kommentar von Hotelmanagement
04.10.2023 von Rebecca, Director of Front Office, Hotelmanagement
Thank you for being our guest!
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 16.08.2022
Preis/Leistung top!! Gute Lage!
Kommentar von Hotelmanagement
17.08.2022 von Rebecca, Director of Front Office, Hotelmanagement
Vielen Dank, dass Sie unser Gast sind!
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 20.08.2019
Gute zentrale Lage; Zimmer war etwas kleiner als erwartet (auch das Bad), aber ansonsten alles gut. Die Cookies zur Begrüßung waren eine nette Geste und haben sehr lecker geschmeckt!
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 23.04.2024
Bathroom was not cleaned thoroughly. Hair on the ceiling, sink, left over toothpaste stains, stains on towels. Trash was left over, parts of the wall was peeling….other than that the cookies and location was the best part.
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 20.04.2024
Great location. Dining options great . Walkable . Easy access to French Quarter. Concierge helpful. Parking even though a fee was great ..parking staff ✅. The rooms although satisfactory could use an update …. bathroom had an odor not sure if it was a sewer smell the odor was not always present bathroom was clean … shower was great . Beds good .
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 19.04.2024
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 16.04.2024
Staff was genuinely friendly and helpful. Room was decent. Price was the cheapest I could find and the best location right next to French quarter fest. Walls are super thin. I’m talking like cruise ship thin. Only negative was We could hear the neighbors next door late at night.
Kommentar von Hotelmanagement
19.04.2024 von Rebecca, Director of Front Office, Hotelmanagement
Thank you for being our guest, Travis! So glad to hear you enjoyed your stay, hope to see you back in NOLA again soon!
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 16.04.2024
Kommentar von Hotelmanagement
19.04.2024 von Rebecca, Director of Front Office, Hotelmanagement
Thank you for being our guest!
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 15.04.2024
This place has really gone downhill recently. I stayed here previously in April 2022 and had an excellent stay. It’s in a great location, walkable to the quarter, but removed from the noise and chaos. Room was clean and in great condition and staff were super friendly, and available for anything you might need. So when it came time to revisit New Orleans, I chose to come back here. Unfortunately the room this time was in horrible condition. The area around the AC was moldy, and the thing made constant clanking noises like a loud, ticking clock. It also couldn’t cool below about 70 degrees - fine for April in NoLa, but would be miserable in the summer. There was mold around the upper area of the toilet bowl, indicating it hadn’t been properly scrubbed in a while, and ceiling tiles out of place in the bathroom. The tile grout on the bathroom floor was filthy as well, though shower grout was in good, clean condition. A lot of the issues seemed like maintenance problems stemming from poor management and probably staffing cutbacks (all too common these days.) The staff I interacted with were still very pleasant, but the hotel itself is in shambles compared to what it used to be. Not planning on returning.