Basierend auf 986 geprüften Bewertungen

3,7 von 5
Von 77% der Gäste empfohlen
3,9 Sauberkeit der Zimmer
4,0 Service
3,6 Komfort der Zimmer
3,5 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 24.07.2023
Hotel hat keinen eigenen Pool und bar, man muss ins Nachbarhotel gehen. Das Badezimmer ist winzig und dreckig. im ganzen hotel war ein seltsamer geruch. als wir das zimmer betraten hätten wir es am liebsten direkt wieder verlassen. die zimmer sind winzig. der mann am empfang war freundlich, allerdings passierte die absolute Dreistheit erst nachts! die gäste über uns machten die ganze nacht party und nachdem ich mich das dritte mal nachts beschwerte wurde die dame , die inzwischen schicht hatte, so etwas von frech und wollte handgreiflich werden, weil ich mit einem handtuch bekleidet mich um 2 uhr nachts erneut über den lärm beschwerte und sie darauf bestand , dass ich mich tagestauglich anziehe ! ich wollte einfach nur schlafen und mein kind ebenso. was für eine art und weise des Personals so mit einer Mutter wie mir umzugehen! ich kann dieses hotel absolut niemanden empfehlen !
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 16.04.2019
Kommentar von Hotelmanagement
16.04.2019 von Salman Agha, Hotelmanagement
Thank you for staying with us. We are looking forward welcoming you in a future.
5 von 5
Empfohlen
für Geschäftsreisende
von einem verifizierten Reisenden aus München

Cooles Hotel im Zentrum von Beverly Hill

Veröffentlicht am 27.11.2015
Gut: Entspannte Atmosphäre
Nicht so gut: Ist mir nicht aufgefallen
Lage: Im Zentrum von Beverly Hill
Sehr entspanntes Hotel, keine große Hotelkette sondern individuell und gemütlich. Nette Bar mit interessanten Menschen aus der Film und Medien Szene.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 15.04.2024
Wonderful staff wonderful location!
Kommentar von Hotelmanagement
15.04.2024 von Customer Service, Hotelmanagement
Gina, it's delightful to hear you found the location of Maison 140 Beverly Hills advantageous and our team members to be exceptional. We appreciate your high praise and look forward to providing another outstanding stay the next time you're in town.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus las vegas

Veröffentlicht am 28.03.2024
This place was perfect for us! Very quaint and comfy.
Kommentar von Hotelmanagement
29.03.2024 von Customer Service, Hotelmanagement
James, it's delightful to hear that Maison 140 Beverly Hills was the ideal fit for you. We're glad that you appreciated its charming comfort. We hope to welcome you back in the future!
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 28.03.2024
Kommentar von Hotelmanagement
31.03.2024 von Customer Service, Hotelmanagement
Thanks for the perfect rating, Tracy!We aim to please and your praise lets us know we're doing our job! We look forward to sharing another amazing experience with you soon at Maison 140 Beverly Hills.Have a wonderful day!
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 27.03.2024
I want extra pillow but didn’t give me
Kommentar von Hotelmanagement
28.03.2024 von Customer Service, Hotelmanagement
Pooyan, we're genuinely sorry to hear about the disappointment regarding the extra pillow request. Ensuring our guests' comfort is of utmost importance to us. It's regrettable that we fell short in this instance. We appreciate this feedback and will use it to improve our the guest experience. We hope you will consider staying with us again so we can make it right.
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Ojai

Veröffentlicht am 25.03.2024
What a very strange experience. Tiny (European-like) room. No remote control for the TV in the room but came in late so didn't bother asking for one. Place was musty- damp. Bathroom was clean with great fixtures, but furniture in general looked a bit like it was picked up at a garage sale. Receptionist was terrific and went out of her way to show me parking.
Kommentar von Hotelmanagement
27.03.2024 von Customer Service, Hotelmanagement
Ira, we appreciate your detailed feedback. We're sorry to hear that certain aspects of your stay didn't meet your expectations, notably the room size and certain elements of its decor. We're glad, though, that you were pleased with the cleanliness of the bathroom and its fixtures. Our goal is to ensure our guests are comfortable and enjoy a unique experience. We're delighted to hear that our receptionist was helpful and accommodating. We hope to show you improvements upon your next visit.
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 20.03.2024
Kommentar von Hotelmanagement
27.03.2024 von Customer Service, Hotelmanagement
Everett, we regret to see your rating reflecting an unsatisfactory experience. Your feedback is valuable to us as it aids our efforts to improve. We invite you to share more details about your visit, so we can direct our focus appropriately to resolve the areas of concern. We genuinely hope for another opportunity to provide a better stay.
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 20.03.2024
Dont stay here. Terrible
Kommentar von Hotelmanagement
27.03.2024 von Customer Service, Hotelmanagement
Michelle, it's truly disappointing to hear that your recent stay did not live up to expectations. Our primary goal is to provide our guests with a wonderful experience and we sincerely regret to hear that we missed the mark during your stay. Please know your feedback has been noted and we are committed to improving. Thank you for your understanding and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a better experience.