Basierend auf 1.300 geprüften Bewertungen

4,0 von 5
Von 85% der Gäste empfohlen
4,2 Sauberkeit der Zimmer
4,2 Service
4,2 Komfort der Zimmer
3,8 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 22.02.2024
Kommentar von Hotelmanagement
26.03.2024 von General Manager, Hotelmanagement
Thank you, Annemarie, for your 5-star rating! Please come back soon!
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 26.08.2023
No double pane windows, noisy air condition, not easy to sleep, bad breakfast
Kommentar von Hotelmanagement
11.09.2023 von General Manager, Hotelmanagement
Please accept our apologies, Ralph, for the challenges you experienced during your stay. We will address your concerns immediately. We hope for another opportunity to serve you and your family soon!
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Lampertheim

Veröffentlicht am 07.01.2019
Tolles Hotel direkt am Clear Lake mit traumhaften Ausblick über den kompletten See.
Kommentar von Hotelmanagement
13.01.2019 von jess, Hotelmanagement
Vielen Dank für Ihr Feedback zu Ihrem letzten Aufenthalt bei uns. Wir freuen uns, Sie auf Ihrer nächsten Reise in. Grüße, Jessica Smith Front Office Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 14.04.2024
Amazing, always love Hilton and they don’t disappoint
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 09.04.2024
Very handily placed for the Space Centre, Hobby airport and cruises out of Galveston. Staff are very attentive and helpful. The common areas look great but the decor and general state of the bedrooms is very old and tired looking and in need of update.
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 08.04.2024
Strange smell - Drink charged to my room in error
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 06.04.2024
Aida - Outstanding check in process because of her direct involvement. Keep up the Great Work & Thank You.
Kommentar von Hotelmanagement
08.04.2024 von Aida, Hotelmanagement
Thank you so much for staying with us and your review, sir! We hope to see you soon! :)
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 01.04.2024
Kommentar von Hotelmanagement
03.04.2024 von General Manager, Hotelmanagement
Thank you, William, for your 5-star rating! We appreciate you! Please come back soon!
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 30.03.2024
Good service
Kommentar von Hotelmanagement
03.04.2024 von General Manager, Hotelmanagement
Thank you for your feedback, Julio! Please come back soon!
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 27.03.2024
This hotel needs to be remodeled or tore down. There was mold in our room, the base boards are just placed against the wall, and the elevators are past due for their safety inspections. Bathtub had mold and rust and someone attempted to caulk around it but it is still visible. Door frame was rotted and rusted out, chairs were filthy and the furniture has been partied on. There was no control over the hotel at all, dogs barking way past 1030 at night. Room was not serviced until after 3pm and that was because we called for more towels.
Kommentar von Hotelmanagement
03.04.2024 von General Manager, Hotelmanagement
Rondell, please accept our apologies for not being able to exceed your expectations. We are currently working on improving our property and will double our efforts to provide the experience our guests expect and deserve. Thank you for sharing your experience.