Veröffentlicht am 04.06.2022
Tolle Lage. Personal ist sehr freundlich. Das Frühstück ist für die Preiskategorie des Hotels eher spärlich. Schlechter Kaffee, selten ist abgepackter Frischkäse oder Peanutbutter vorhanden. Zimmerservice (tägliche Reinigung) gibt es nicht standardmäßig, man muss ihn anfragen, falls benötigt. Parkgebühren sind überzogen. Man kann in der Stadt in Parkhäusern ab 17,- Dollar pro Tag parken. Im Hotel kostet es ca. 60,- Dollar.
Kommentar von Hotelmanagement
23.06.2022 von Wyll, Hotelmanagement
It is always encouraging to hear feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Thank you for sharing your experience with us. We promise to address the comments regarding the service, as this is certainly not the impression we want to leave guests with. We hope to be your choice hotel whenever your travels bring you back to Chicago!
Thank you so much for the review and putting your trust in the Marriott brands and especially for choosing us when we know you have many options in the area.
We hope to welcome you again soon.
Sincerely,
Wylliam Becker
Dual Operations Manager
White Lodging