Basierend auf 991 geprüften Bewertungen

3,1 von 5
Von 77% der Gäste empfohlen
3,1 Sauberkeit der Zimmer
3,4 Service
3,4 Komfort der Zimmer
3,0 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 25.05.2022
3 von 5
Empfohlen
für Geschäftsreisende
von einem verifizierten Reisenden aus Baden-Württemberg

Hotel für kurze Aufenthalte

Veröffentlicht am 09.05.2017
Nicht so gut: HInweis auf Eignung für Kurzaufenthalte und das es keine Aufenthaltsmöglichkeiten gibt außer dem eigenen Zimmer
Lage: im Außenbezirk von Chicago, d.h. im Vorort Schaumburg mit Einkaufsmöglichkeiten, Restaurants, Imbissen und verschiedensten Firmen.
Hotelpersonal war freundlich und tat sein Möglichstes. Im Internet mit kontinentalem Frühstück angeboten gab es weder einen Frühstücksraum noch einen Empfangsraum mit Sitzgelegenheiten. Also konnte man sich nur im Zimmer aufhalten. Unter einem kontinentalen Frühstück verstehe ich kein "grab and go". Dies Bestand aus zwei Sorten Kaffee, heißem Wasser und Teebeuteln einer Sorte und abgepackten Haferflocken, sowie Müsliriegeln. Teebeutel waren am vierten Tag ausgegangen und wurden trotz Hinweis nicht aufgefüllt. Ohne die Küchenzeile im Zimmer wäre es eine Katastrophe geworden. Daher nur für Kurzaufenthalte geeignet.
Kommentar von Hotelmanagement
11.05.2017 von General Manager, Hotelmanagement
Brigitte, Thank you for your stay with us and for providing your feedback. We apologize our hotel and amenities were not to your expectations. Our hotel is designed for guests staying a week or more at a time, who prefer a home-like living experience. So we certainly understand why you may have found our amenities a bit different than traditional hotels. Regardless of the length of stay, our goal is to provide a clean, comfortable and well maintained hotel with a friendly staff at a good value. Thank you again for staying with us and we hope to welcome you back soon! Sincerely, General Manager
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 14.04.2024
Kommentar von Hotelmanagement
15.04.2024 von Hotel Management, Hotelmanagement
Hello Nickie, Thank you for taking the time to rate your experience. We are sorry to see we did not provide the best stay and hope we get the opportunity to do better in the future. - Extended Stay America Suites Chicago Elgin West Dundee
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 14.04.2024
Dirty
Kommentar von Hotelmanagement
15.04.2024 von Hotel Management, Hotelmanagement
Hello Vicente, Thank you for taking the time to leave a review. We are sorry to see the hotel's cleanliness did not meet your expectations. We take all guest feedback seriously and will look into and address it. - Extended Stay America Suites Chicago Schaumburg Conv Center
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 10.04.2024
Very comfortable to stay at.
Kommentar von Hotelmanagement
11.04.2024 von Hotel Management, Hotelmanagement
Hello Autumn, Thank you for taking the time to leave a review. We are so happy to hear you had a comfortable stay and look forward to hosting you again soon. - Extended Stay America Suites Chicago Schaumburg Conv Center
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 07.04.2024
The hallway was a little dark and it took a while for the heater to get warm but other than that it’s not bad at all
Kommentar von Hotelmanagement
10.04.2024 von Hotel Management, Hotelmanagement
Hello Brian, Thank you for providing feedback on your stay. We appreciate you taking the time to provide areas where we can improve and are happy to hear that overall you had an okay stay. We look forward to hosting you again. - Extended Stay America Suites Chicago Schaumburg Conv Center
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 29.03.2024
Kommentar von Hotelmanagement
02.04.2024 von Extended Stay America Convention Center, Hotelmanagement
Hi Torta,Thank you so much for taking a moment to leave your rating after your recent stay with us. We apologize for failing to exceed your expectations. We hope to have another chance to wow you.
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 24.03.2024
Kommentar von Hotelmanagement
27.03.2024 von Extended Stay America Convention Center, Hotelmanagement
Dear Gregg,We're terribly sorry to see you did not enjoy your stay with us. We're continually striving to improve our guest experiences and hope to have a chance to serve you again in the future.
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 24.03.2024
First room I was assigned to had a really strong & bad odor
Kommentar von Hotelmanagement
25.03.2024 von Hotel Management , Hotelmanagement
Dear Keyhala, Thank you for your feedback. We apologize for the unpleasant odor you encountered in your initial room. Ensuring a comfortable and enjoyable stay for our guests is our priority, and we regret that we fell short of meeting your expectations in this regard. Immediate steps are being taken to identify and address the source of the odor to prevent similar occurrences in the future. Your feedback is greatly appreciated, and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience on your next visit.Sincerely,Hotel Management
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 24.03.2024
Kommentar von Hotelmanagement
27.03.2024 von Extended Stay America Convention Center, Hotelmanagement
Hi Alexis,Wow! Thanks so much for your perfect rating! We're delighted you enjoyed your stay with us. We cant wait to see you again!