Basierend auf 188 geprüften Bewertungen

4,4 von 5
4,7 Sauberkeit der Zimmer
4,5 Service
4,8 Komfort der Zimmer
4,6 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 31.03.2024
The breakfast is on order with limited selection. We stayed three nights, but could never get the room cleaning. The service is unfortunately the worst during our several stays in Spain. The taco on top roof was the only good thing we could remember.
Kommentar von Hotelmanagement
13.04.2024 von Javier Tirado, Guest Services Manager, Hotelmanagement
Hi Yan,Thanks for sharing your thoughts with us. We're sorry to hear about the challenges you encountered during your stay. We'll definitely take your feedback into consideration to improve our service.We're glad you enjoyed the taco on the rooftop! If you ever decide to give us another chance, we'll do our best to make your experience much better.Cheers,
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Gute Lage

Veröffentlicht am 01.01.2024 auf Hotels
Gut
Kommentar von Hotelmanagement
01.02.2024 von Gemma, Hotelmanagement
Hola Gute Lage! Thank you so much for reviewing. Happy to read you've had such a great time and were looked after by our teams so well. I'll make sure to pass on the compliments. We hope to see you back very soon! Thx, Gemma
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 18.09.2023
Preis und Leistung stimmen absolut nicht. Lage nicht optimal. Zimmer roch nicht gut. Mir wurde ein Essen in Höhe von 30 Euro auf die Rechnung gebucht, obwohl ich es nicht konsumiert hatte. Ich frage mich wie das passieren, wenn beim Bezahlvorgang die Zimmerkarte vorgezeigt werden muss. Der Vorgang wurde storniert. Aber mir kam das alles sehr seltsam vor!
Kommentar von Hotelmanagement
10.10.2023 von Javier Tirado, Guest Services Manager, Hotelmanagement
Hola Jana, Thank you for reviewing your stay with us.So sorry to read you've left us feeling disappointed and the engagement with our team left you with a sour taste.This is not the kind of service we love to give at the Hox so, should you do wish to return any time in the future, please do reach out to us and we will guarantee you a most enjoyable stay with us.Cheers, Javier
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 11.01.2023
Frühstück war mit 13 Euro pro Person pro Nacht zu wenig und auch zu wenig Auswahl.
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 23.08.2022 auf Hotels
Sehr schönes neues Hotel und freundliches Personal. Etwas ungewöhnlich ist allerdings das Frühstück womit ich mich nicht anfreunden konnte. Gut das es ausreichend andere Cafés in der Umgebung gibt. Vielleicht sollte das Management darüber nachdenken doch ein übliches Frühstück anzubieten. Die Zimmer sind sehr schön eingerichtet. Danke
Kommentar von Hotelmanagement
18.10.2022 von Rodrigo, Hotelmanagement
Hey Anonimous, danke, dass du deine Erfahrungen und dein ehrliches Feedback geteilt hast, wir nehmen es gut zur Kenntnis!.Wir bemühen uns sehr, uns zu verbessern, und alle Kommentare sind sehr willkommen. Hoffentlich geben Sie uns die Chance, Sie in naher Zukunft noch besser zu erfreuen,Am besten,
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 07.04.2024
The property itself and the rooms are really lovely and well-appointed. We also found the staff to be friendly and professional. However, the area is not super convenient for most tourist destinations especially if you like to return for siesta or be back before too late, made even more inconvenient at the moment because of a huge infrastructure project which makes the current metro entrance farther. There are not many quality restaurants in the immediate area, mostly just some not recommended chain ones at the normal mall across the street (walking too much farther afield becomes a bit sketchy). The hotel’s own restaurant is okay but not great, a slightly boring mix of dishes that does not really invite repeat visits. And the room service menu is even smaller. If the area nearby grows up a bit more and the transit construction finishes, we might return because the property itself is wonderful and the views to La Sagrada Familia are amazing. Otherwise, we will choose something with more neighborhood variety and quality.
Kommentar von Hotelmanagement
13.04.2024 von Javier Tirado, Guest Services Manager, Hotelmanagement
Dear Alice,Thank you so much for your positive feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. We will address this review to our chef in order to see what could be improved in our menú. Otherwise, our reception team can recommend you a bunch of lovely and different places to eat nearby.You're always welcome here, and we'd love to have you stay with us again soon! Let us know when you're ready for another visit.Cheers,
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 01.04.2024
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 31.03.2024
Incredible hotel, the only thing is there isn’t much around the hotel to do and the restaurant is just so-so. Weirdly only serves deep dish pizza, and other food options are pretty limited and expensive. Also, my husband got food poisoning eating in their restaurant. Hotel itself is great though.
Kommentar von Hotelmanagement
13.04.2024 von Javier Tirado, Guest Services Manager, Hotelmanagement
Hi Shalta!Thanks a bunch for the awesome review! You're always welcome here, and we'd love to have you stay with us again soon! Let us know when you're ready for another visitCheers,
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 31.03.2024
Kommentar von Hotelmanagement
13.04.2024 von Javier Tirado, Guest Services Manager, Hotelmanagement
Wow! 5/5 is a lovely rating, thank you Eric.You're always welcome here, and we'd love to have you stay with us again soon! Let us know when you're ready for another visit.Cheers,
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 29.03.2024
Great hotel, really enjoyed my stay.